![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2009 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#562 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://www.indymedia.be/en/node/33792 Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 juni 2009 om 17:26. |
|||
|
|
|
|
|
#563 |
|
Minister-President
|
Nee dit reglement is toepasbaar voor iedere scholier. Zelfs voor de autochtone scholiere die een foularke toch zo mooi en modieuze vindt.
|
|
|
#564 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#565 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Probeer er maar eens op een normale manier mee te turnen of later autorijden... |
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
Staatssecretaris
|
Een mooie uitspraak, en een regelrechte belediging aan het adres van mijn grootvader die als klein boerke 4 jaar oorlog is moeten gaan voeren, en er zo kapot van was dat hij tegen zijn eigen kinderen, incluis mijn vader, niet meer heeft kunnen spreken. Maar hij is wel degene die voor vrijheid heeft gevochten, terwijl jouw bijdrage tot deze beschaving zich blijkbaar (gelet op deze beledigingen) beperkt tot het tokkelen op een klavier, en de arrogantie van je onderschrift.
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
Partijlid
|
jullie hebben al een eigen land , waarom palmen jullie het onze dan in ?
|
|
|
#569 |
|
Gouverneur
|
Doen! Plaats jezelf maar buiten de maatschappij., maar achteraf niet klagen. Maakt het een stuk eenvoudiger om te bepalen wie zich niet schikt naar de Leitkultur. Gaat nog een interessante discussie worden. Persoonlijk pleit ik voor een lekentstaat naar Frans model. Géén uitzondering voor diegenen die absoluut hun gedweep met een ingebeeld vriendje willen etaleren. Van welke religie dan ook. Welcome to the 21st century!
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
Minister-President
|
En Uh-huh is blijkbaar evenmin op de hoogte van de problemen van cocnentratiescholen...
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
ik mocht nooit met een hakenkruis naar school . op m'n , overigens katholieke , schoolwas het ook niet toegelaten om met satanistische kenmerken rond te lopen . etc etc
|
|
|
|
#572 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En is geen argument voor kledingsvoorschriften op school. |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu gebeurt dit wel. |
|
|
|
|
|
|
#574 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Nee, jij verdedigt indoctrinatie, hersenspoeling en groeps- en familiale dwang op basis van vermeende religieuze voorschriften." Jij moet dus bewijzen dat dit waar is. Geef dus tenminste één quote van mij die dit aantoont. Je kan nog altijd toegeven dat je bewering een leugen is. |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
én op eigen verantwoordelijkheid. Als uw religie gaat zeggen dat ge op dinsdag heel de dag in bad moet blijven zitten, dan betwijfel ik of ik U op basis van religieuze vrijheid VERPLICHT ben om je job te geven. Maar niemand weerhoudt je om op dinsdag in bad te zitten. Als die moslimgeitjes nu persé met een keukenhanddoek op hun hoofd willen rondlopen en ze mogen dat niet tijdens de lessen in het Atheneum, dan moeten ze zorgen dat ze ergens anders les kunnen volgen, vermits er geen schoolplicht is, maar leerplicht. Ik denk dan dat buschauffeur imam Nourdine daarvoor vast wel een oplossing zal hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 juni 2009 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#578 |
|
Banneling
|
Vooral doen. En tegelijkertijd ook een eigen sociaal zekerheidssysteem op poten zetten om de uitkeringen van de gehoofdoekten te betalen. Het gaat niet op om middels de hoofddoek zijn weerzin voor de Westerse cultuur, haar normen en waarden, te uiten, om vervolgens uitkeringen aan te vragen die door de kaffirs van dat verderfelijke Westen moeten opgehoest worden.
|
|
|
|
|
|
#579 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit al je posten kan ik concluderen dat je nu zowat aan de voeten moet liggen van imam Taouil en soortgelijke volksmenners uit acherlijkistan . Je geeft eenzijdig kritiek op de schooldirectie, en over diegenen die dwang uitoefenen zwijg je. Dat zij elke vrijheid van denken vanaf de wieg beperken komt niet eens in je op. Dus om op je vraag te antwoorden : als bewijzen kan je al je posts in deze draad herlezen. |
|
|
|
|
|
|
#580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij mag zelfs ook met het naieve gezicht van een onschuldig kind komen beweren dat hij totaal géén wéét heeft van fundamentalistische moskees in brussel.... vraag is: wat zijn nu fundamentalistische moskees? die waar men de koren gewoon leest?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|