![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
'k Zou trouwens wel eens willen horen wat de Turkse vrouwen daarover te zeggen hebben.
|
|
|
|
#602 | ||
|
Gouverneur
|
Persoonlijk? In die draad gaf je nochthans je eigen situatie ook aan.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#603 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik wacht tot het verbod er komt in de universiteiten en hoge scholen. |
|
|
|
|
|
|
#604 |
|
Gouverneur
|
Juist ja. Zij gaan wel bepalen of je al dan niet een hoofdoek moet dragen. Het is een vrijheid die wordt weggenomen.
|
|
|
|
|
|
#605 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#606 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sinds wanneer zou de school erover moeten communiceren met haar leerlingen vooraleer ze het in het schoolregelement mag plaatsen? Bij mijn weten communiceert geen enkele school daarover met haar leerlingen. Zou ook maar gek zijn.
Laatst gewijzigd door Savatage : 25 juni 2009 om 21:50. |
|
|
|
|
|
#607 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het midden is vooruitgang. De marges, waarachter ook jij je in vele postings verschuillt, zijn achteruitgang. Je weet dat, maar speelt hier de onnozele.
Citaat:
Soit, rien �* faire. Het leven gaat voort.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 juni 2009 om 21:52. |
|
|
|
|
|
|
#608 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als er in de school waarop ik zat, werd besloten dat een lange broek pas vanaf november in plaats van oktober mocht worden gedragen, dan werden wij ook niet op de hoogte gebracht door VRT. Dat werd ons via brief gemeld. Moeilijk, he? Laatst gewijzigd door anoniempje : 25 juni 2009 om 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#609 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Jouw wereldje is doorprikt. E Gidius, die zich profileert als iemand die de hand reikt naar de 'andere kant', is eigenlijk iemand die de Westerse waarden (whatever that is) wil opleggen aan iedereen. Hij spreekt van fundamentalisme als personen het beroven van hun vrijheid in vraag stellen. Hij begrijpt niet dat mensen dit niet zomaar accepteren. Jij hebt nog een lange weg voor de boeg, als je de lijn naar het midden toe wil bereiken. |
||
|
|
|
|
|
#610 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#611 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En jij, m'n beste, hoeveel weg heb jij nog voor de boeg?
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 juni 2009 om 22:00. |
|
|
|
|
|
|
#612 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan kan men eindelijk de bijzondere inspanningen om achtergestelde buurten te helpen wat inperken. De Vlaamse begroting zal u dankbaar zijn. |
|
|
|
|
|
|
#613 | |||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Oh, dus op 2:14 haalt ze de vrijheid van godsdienst niet aan? En op 2:58 noemen ze de beperkingen niet op? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk in het negenste knoopgat ook verantwoordelijk voor de kogel die een Israëlische soldaat afschiet zeker? Hun keuzes worden vooral bepaald door de opvoeding, ze krijgen hier veel kansen om hun achterstand in te halen. Citaat:
Is altijd zo. Wat heb je trouwens te zeggen over het feit dat ze moslimas zonder hoofddoek infereur vinden? Of welke conclusie moet ik trekken uit het feit dat hun hoofddoek MOET, dat het een almachtig aspect van hun religie is en dat deze goede moslimas niet buitenshuis kunnen zonder een hoofddoek? Want immers als met en zonder hoofddoek evenwaardig is is er geen probleem als ze deze niet mogen dragen. |
|||||
|
|
|
|
|
#614 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Sinds het feit dat niet elke wijziging op het avondjournaal komt, dus er toch wel enige manier van communicatie moet zijn om de leerlingen op de hoogte te houden. Ik ben verrast door jouw reactie. |
|
|
|
|
|
|
#615 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#616 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Plotseling gaat het niet meer om zomaar een kledingstuk? Weet wat je wil. Laatst gewijzigd door anoniempje : 25 juni 2009 om 22:15. |
|
|
|
|
|
|
#617 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is duidelijk te merken aan je berichten, en het is goed dat het hier zwart op wit staat. Ik prijs me gelukkig dat er vele moslims zijn die daar wel in geloven, het realiseren in hun leven en me daar laten van mee profiteren. Ik wens je het beste!
|
|
|
|
#618 | |||||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: