![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementslid
|
![]() Welke humor ?
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk, als je wil een discussie starten over depressie/zelfdoding/euthanasie, u doet maar, maar als het u belieft niet hier!! Dit is hier niet op zijn plaats. Respecteer de gevoelens van de personen die aangegrepen zijn door dit verlies! Ik zou iedereen vriendelijk vragen niet meer in te gaan op de posts van de prof, die hier duidelijk niet thuishoren.
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() verliefdheid is GREAT !
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() Roodhaar, na x-aantal jaren samen ben je zelf gelijk aan het geheel, net zoals zij gelijk is aan het geheel, net zoals het geheel groter is dan de som van de delen.
![]() |
#146 |
Parlementslid
|
![]() Welke humor ?
Kan er iemand een rouw draad openen en er Flanelcondoom van weg houden ?
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het lijkt me een beetje voorbarig om op voorhand al te zeggen dat je niet zonder zou kunnen . Je kan toch nog niet zeggen hoe je op die moment gaat reageren . Een scheiding hoeft daarom nog geen einde te zijn , 't is niet omdat 2 mensen uiteen gaan dat ze niet meer overéén komen ... Ik weet niet hoe de relatie tussen die 2 was maar mss hadden ze nog een goede band . Ik heb dat ook niet aan't volgen geweest hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Drie zelfmoord pogingen voor ik haar leerde kennen. Opgevoed geweest van een para die het een schande vond toen ik in het tweede leerjaar met 85%, kan er ook 87 geweest zijn maar toch niet zoals hij wenste over de 90 thuiskwam van school. Die me met een eeuwige haat op geschadeld heeft voor mensen zoals de pruis. Die er voor zorgde dat we geregeld met "nieuw" meubilair konden pronken. Die er dagelijks voor zorgde dat we onze preek kregen over Bloed, Eer en trouw. En zeker niet te vergeten dat een man moest "principes" hebben. Maar die elk jaar even gemakkelijk over boord smeet om toch op een goed blaadje te blijven staan bij zijn baas door zeker niet te vergeten om hem een fles whisky te gaan brengen. Pak ff een stoeltje. Kan nog zo' uurtje of twee drie doorgaan. Breng ik hier nog niet te sprake wat hij, en hier twijfel ik tussen wat hij, "opvoedkundige of opvoednodige" regels hanteerde.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 25 juni 2009 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom ik er dan zou moeten over 'zwijgen' Laatst gewijzigd door De Prof : 25 juni 2009 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Erwin, ik apprecieer je eerlijkheid. en begrijp je stelling nu al veel beter.
![]() Maar verwijder je laatste post aub ![]() Er zijn hier types die dergelijke oprechtheid én menselijkheid alleen tegen je gebruiken. echt : Wissen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige dingen zijn makkelijker om over te praten op het net. Veel dingen, zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
medicatie, doorverwijzen of ingaan op haar noodkreten (die er geweest zijn), die geschiedenis kent niemand. en treuren is des mensen. treuren is in weze een vorm van egoisme. ik ben iets kwijt, ik zal haar nooit meer zien/horen/etc. staat totaal los van het feit of je nu voor of tegen euthanasie bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() en hoe voelt dat?
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Ik stel me de vraag ook: voel ik iets omwille van iemand waarvan ik niets weet, die ik nooit zag? Een mens minder, altijd spijtig, maar wat doe je eraan? Vorig jaar stierf het 12-jarig dochtertje van een vriend, bij haar derde zelfmoordpoging. D�*t raakte me toen en nu nog (die vriend is inmiddels ook overleden) Ik denk er regelmatig aan, enkele keren per week. D�*t doet pijn, echt pijn. Mijn vrouw had haar vanuit Rome (op vacantie) een klein juweeltje gestuurd. Haar vader heeft het rond haar nek gehangen toen ze in de kist lag.
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juni 2009 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt zeker: Wat betekent het?
Citaat:
Wat is een 'zangeres met die pseudo'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms kunnen jullie toch koud en hard zijn zenne...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb een groot deel van mijn leven doorgebracht om mij te bewijzen. Vooral om zijn "zegen" te kunnen krijgen. Ik ben jaren terug bewust opgehouden om een nick te gebruiken. Wie dan ook die iets wil gebruiken tegen mij wat ik in eerlijkheid gezegd heb moet dat dan maar doen. Ik lach en zever graag maar dat wil niet zeggen dat ik over mij laat lopen. Ik treed niet meer terug. En ja, ik kan het volledig begrijpen dat iemand zegt, genoeg, ik moet het niet meer, ik geef op.
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |