![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() Inderdaad, deze daad is puur egoïsme, net zoals de meeste daden van zogenaamde "holebi's". Ze hebben een obsessie met zelfbevrediging en het dwepen met egoïsme dat ze om de een of andere reden "gay pride" noemen.
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben erna nog héél lang gelovig geweest en heb veel in de kerk gezeten. Om te ontdekken hoezeer de mensen daar in angst leven. Hoezeer ze iedereen veroordelen ook en hoe erg ze gehersenspoeld zijn. Ik heb dat alles de rug toe gekeerd. Ja, er zijn anderen, ik ken gelovigen die vol liefde en goedheid zijn naar anderen toe. Die waardeer ik enorm. Maar die anderen.... mensen die medemensen verstoten terwijl ze zitten te dromen van Jezus die iedereen een kans geeft..... pfff Nee, ik heb eelt op mijn ziel als het godsdienstwaanzinnigen aan gaat die vol van haat en bitterheid zitten. Ze laten me koud en ik doe geen moeite meer om ze te overtuigen. Met zo'n mensen valt echt helemaal niet te praten. Ik heb alleen maar respect voor gelovigen die echt hun geloof uitdragen en een mooie boodschap te brengen hebben. De anderen zijn in mijn ogen niet eens gelovigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze man is pas echt erg!
RK Katholiek en een echte Oostenrijker. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere mensen blijven echter hun hele leven geloven in onzin. U illistreerd dit verhaal prachtig. Open uw ogen en wordt wakker in wat men 'samenleving' noemt. Het zal uzelf deugd doen, believe me ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 juni 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Minister
|
![]() Heeft u nu werkelijk niets geleerd van deze zelfmoord?
![]() |
![]() |
#248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen zoals Preuße ben ik dankbaar, mede dankzij deze creaturen lopen de kerken leeg.
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope.
Spijtige zaken zijn het, zelfmoord. Mensen die niet sterk genoeg zijn om hun verdriet te verwerken. de oplossing: Laten we ons allemaal bekeren tot het christendom. Dan alle anders-seksuelen ophangen. Gevolg: geen zelfmoorden meer, want das een typisch holebi-fenomeen, en die zijn er dus niet meer. Alweer een probleem opgelost door religie, wat een fantastische uitvinding zeg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||
Minister
|
![]() [quote=Preuße;4198583]God heeft ons een gebod uitgereikt, niet om ons
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik jouw redenering doortrek dan is iedereen die zelfmoord pleegt een egoïst want bijna iedereen laat wel een kind, een ouder, een vriend(in), een kennis, een toffe collega, een toogkameraad, een tante, een nichtje, een kozijntje, en ga zo maar door... achter. Ik vind eerlijk gezegd dat je verdomd lef moet hebben om de hand aan jezelf te slaan. Je moet dat maar kunnen. Velen doen het omdat ze uitzichtloos zijn en doen het dan nog vaak als een schreeuw voor hulp. De pilletjes-pakkers, de verhangers, ... vaak gevallen die ergens hopen dat het mislukt en dat ze eens ze de dood in ogen zagen en op hun bed in het ziekenhuis weer gaan herstellen ineens de vragen van hun naasten krijgen waarop het antwoord nooit ongevraagd uit de keel van die persoon kon komen. Omdat het te gênant was of omdat het niet in het gelukkige plaatje paste of omdat vele mensen nogal geneigd zijn om iemand die problemen heeft al snel als afval en een zaag te beschouwen. De andere gevallen (voor een trein gooien, vuurwapen tegen het hoofd of in de mond, ...) zijn wel echte death wishes. Maar goed... ik begrijp dat je dat van dat 2-jarige dochtertje erg vindt en ik vind dat ook. Maar mensen met een depressie zijn niet in te schatten. En een zelfmoordpoging met de hoop dat die mislukt kan soms helaas eens te succesvol zijn ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn commentaar al gelezen over de zovele hetero's die zelfmoord plegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gewoon niet letten op Zijne Meest "Kristelijke" Forumconstruct Preusse; respect, een christelijke waarde bij uitstek nochtans, kent hij niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 juni 2009 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft toch geen enkele zin inhoudelijk in te gaan op de "beweringen" van een construct, enkel bedoeld om een bepaalde strekking door overdrijvingen in het belachelijke te trekken.
![]() |
#255 |
Minister
|
![]() Ja, maar dit heeft toch niets met dit geval te maken? Overigens kunnen ook hetero's aan dezelfde zonden ten onder gaan, dat is natuurlijk een andere discussie. Mijn kritiek hier was gericht tegens de extravagante levensstijl van "Yasmine", die haar fataal werd, en de enorm ontwijkende houding van de linkse pers.
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mss ineens m'n kinderen deftig laten dopen en zo ... Kan ik ze inschrijven in de bijbelklas , dan leren ze tenminste nog wat nuttigs ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Minister
|
![]() Respect is niet af te dwingen, het moet verdiend worden.
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik opgroeide staat een hele mooie kerk. Als ik vrienden op bezoek had die het niveau van een cafe wat overstegen, liet ik hen steevast die prachtige kerk zien. Mijn familie is katholiek, ik niet. Om hen een plezier te doen ga ik mee naar een misviering nu en dan voor een overleden familielid. Als zij erin geloven dan wil ik wel even meedoen, maar geloof is er niet bij... misschien de hoop dat dierbare overledenen nu in een hemel zijn, maar geloof erin niet. Tijd om dat geloof achterwege te laten en gewoon te stellen dat we niet weten waar dat gigantisch universum vandaan komt. We weten zelfs nog niet waar het eindigt op wat experimentele wiskunde na en dan moeten we nog aannemen dat er veel universa zijn. Ik ga stoppen... ik word te serieus in K&K ![]() |
|
![]() |
![]() |