![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leeft in een land aan de noordzee maar mag geen garnaaltjes meer eten omdat een oosterse godsdienst het verbiedt.
Een eitje met spek als ontbijt. Idem... Hespenrolletjes met witloof. Vergeet het. Enz.... Hoe zou het zitten met de pharmacie en de toiletartikelen. Worden die gescreend op de aanwezigheid van gelatine op basis van varkenshuid en beenderen ? Laatst gewijzigd door Zucht : 27 juni 2009 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Krachttermen? Beweren dat halal vergif is? En ik die dacht dat verdovende middelen voor moslims harram waren...Ik zie simpelweg niet in waarom er uitsluitend haram opgediend zou moeten worden. Er is trouwens toch voldoende voedsel dat automatisch haram is? Trouwens, is alles niet halal? Ik dacht dat alles dat uit de zee komt halal is en vermits door de evolutie we allen uit de zee komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() Het blijft hilarisch: die broekschijterij van een aantal frustrés. Maakt ook ineens duidelijk waar de echte dreiging ligt.
Allé mensen, drink een glas koud water als het allemaal te erg wordt. ![]() ![]() ![]() Goedenavond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() Is inhoudelijk reageren te moeilijk dat je enkel het woord frustrés kan gebruiken? - Is niet alles halal?Alles komt door de evolutie tenslotte uit de zee
- Welke conclusie mogen we trekken als er zoveel moslims in de gevangenis zitten. Mislukte integratie? - Moeten we in de samenleving inneens alle haram producten verbieden? Doet me eraan denken, was jij niet de persoon die stelt dat moslims de vrijheid moeten hebben om de hoofddoek te dragen wanneer ze willen? Waarom mgoen wij niet de vrijheid hebben om te eten wat we willen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergeten we niet dat er naast westerlingen en mohammedanen nog andere mensen bestaan. Hun afschuw is vaak nog groter dan de onze; bezoek maar eens een hindoe-forum; overigens vind ik de hindoes heel vaak beter dan westerlingen in hun kritiek op de islam.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() Heb je een paar leuke linkjes als voorbeeld Kodo? Lijkt me interresant om de mening van andere geloofsgemeenschappent e zien. Ze zijn de islam zeker zeer dankbaar over hoe fantastisch ze ons beeld over gelovigen maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan ineens moeten ze het boekje dan toch niet zo exact volgen. Daar bestaat een woord voor - hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Ik moet plots aan een discussie uit het middelbaar terug denken. Een paar moslims vonden dat we niet mochten klikken en dat straffen zinloos was omdat het tenslotte aan Allah was om te straffen, ik denk dat mijn hoofdafdruk nog steeds in de bank zal staan. Ik vind het voorts raar dat ze in de gevangenis plots opperbeste moslims willen zijn terwijl ze door het breken van de regels die, als het een religie van vrede is in het boekje staan, juist daar zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() En omdat je in de bak zit mag je niet eens meer een snee hesp tussen je brood, of een varkenskoteletje eten ? Alleen maar vreemde rommel ? Een soort dubbele straf zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rundsvlees en schapenvlees is duurder als varkenvlees , dus eet men dikwijls varkenvlees. En degenen die het niet lusten kunnen het nog altijd aan de anderen afgeven, die het wel lekker vinden, dan hebben die iets meer. Is dat nu zo moeilijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Onzin. Een moslim heeft het recht varken te eten, als hongersnood dreigt. En van één of 2 maal per week je stuk varkenvlees te laten liggen op je bord, ga je nog lang niet dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |