Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2009, 11:36   #241
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je doet weer zo hard je best om allochtonen te verdedigen, heb je soms wat goed te maken filosoof?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
Ah dus er is wel een reden voor die haat van jullie kant. Ik dacht al, waarom zou iemand zich nu zo bemoeizuchtig opstellen.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 11:37   #242
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ach zo? Worden die ziek van hallal eten of is hen dat verboden?

Neen, maar volgens moslims is stoofvlees( klaargemaakt met bier) haram, evenals worsten met varkensvlees ( vindt menige Vlaming bijzonder lekker met bijvooerbeeld rode kool, Of hesp tussen een boterham...het gaat dus niet om een verbod voor maar over de keuken van de Vlaming, duw moeke of madam eens opzij en kijk eens hoe het varken menig lekker Vlaams gerecht bepaald. Ik vind niet dat wij onze keuken moeten veranderen omdat moslims halal moeten eten.
Bovendien laat menigeen zich hier weer een oor aannaaien, de koran staat uitzonderingen toe, ook moslims mogen wel varkensvlees eten wanneer er niets anders is wat het in leven kan houden, een situatie die dus perfect van toepassing is op moslims in de gevangenis die zonder vlees niet verder kunnen
De koran is op dat punt duidelijk" het leven gaat voor".
Dus is het niet eens nodig het gevangeniswezen op dit punt aan te passen, veel moslims weten dit zeer goed!

Anoniempje, ik vind dat wie zeer strikt wil leven consequent moet zijn, geen uitkering dus want ook dat is haram.
Het is het een of het ander maar niet alles wat toevallig goed uitkomt en wanneer dit uitkomt, das hypocriet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 11:38   #243
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Nu de staatskassen leeg zijn zou de overheid de islamieten eens voor schut moeten zetten door ... hun geloof te respecteren. Islamieten mogen geen geld aanvaarden zonder ervoor te werken. Dit terwijl ze in dit in de uitkeringseconomie de hoogste toppen scheren. Afschaffen dus al die uitkeringen aan moslims uit respect voor hun religie.
Ik ben benieuwd dat ze dit respect voor hun religie ook gaan beanwoorden met protesten, chantages en dreigingen met geweld.
Waarom vertel je dat aan mij? Jouw natte dromen interesseren me voor geen haar.
Oud 28 juni 2009, 11:39   #244
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

Anoniempje, ik vind dat wie zeer strikt wil leven consequent moet zijn, geen uitkering dus want ook dat is haram.
Het is het een of het ander maar niet alles wat toevallig goed uitkomt en wanneer dit uitkomt, das hypocriet!
Ik vraag het jou ook: waarom vertel je mij dat? Zorg er dan maar eens voor dat ze geen uitkering krijgen.
Oud 28 juni 2009, 11:40   #245
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Waarom vertel je dat aan mij? Jouw natte dromen interesseren me voor geen haar.
Ik vertel dat aan jou om te zien hoe hypocriet je reactie is.
Jij bent hier een graadmeter voor de hypocrisie van de moslims.

Dus wanneer het op schooien aankomt, zetten moslims in recordtempo hun religie opzij. Als het erop aankomt de waardigheid van de vrouw aan te tasten via de hoofddoek, dan staan jullie hysterisch te roepen om jullie recht op achterlijkheid.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 28 juni 2009 om 11:42.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 11:41   #246
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Neen, maar volgens moslims is stoofvlees( klaargemaakt met bier) haram, evenals worsten met varkensvlees ( vindt menige Vlaming bijzonder lekker met bijvooerbeeld rode kool, Of hesp tussen een boterham...het gaat dus niet om een verbod voor maar over de keuken van de Vlaming, duw moeke of madam eens opzij en kijk eens hoe het varken menig lekker Vlaams gerecht bepaald. Ik vind niet dat wij onze keuken moeten veranderen omdat moslims halal moeten eten.

Dit toont jouw kleinzieligheid opnieuw. Ofwel eten de Nederlanders (het gaat NIET om Vlamingen) varkensvlees en eten de moslims niets. Ofwel eten ze beide rundsvlees. Het is niet dat de gevangenis een paradijs is met lekker eten. Het gaat hem om de basic: eten tout court.

Citaat:
Bovendien laat menigeen zich hier weer een oor aannaaien, de koran staat uitzonderingen toe, ook moslims mogen wel varkensvlees eten wanneer er niets anders is wat het in leven kan houden, een situatie die dus perfect van toepassing is op moslims in de gevangenis die zonder vlees niet verder kunnen
De koran is op dat punt duidelijk" het leven gaat voor".
Dus is het niet eens nodig het gevangeniswezen op dit punt aan te passen, veel moslims weten dit zeer goed!
Menig moslims vinden gevangenissen geen uitzondering op de regel.
Oud 28 juni 2009, 11:41   #247
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik vertel dat aan jou om te zien hoe hypocriet je reactie is.
Jij bent hier een graadmeter voor de hypocrisie van de moslims.
Look who's talking.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 28 juni 2009 om 11:42.
Oud 28 juni 2009, 11:43   #248
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Look who's talking.
Typisch voor hypocriete moslims : nooit op de inhoud ingaan.
Je reageert net zoals die haatimam, als een aal in een emmer snot.
Oud 28 juni 2009, 11:44   #249
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heb jij toch steeds met het verdedigen van barbarij en achterlijkheid? Jij bent echt op de verkeerde plek op aarde geboren. Waarom verhuis je niet naar een islamitisch achterlijkistan; daar zal jij je voor de volle 100 % kunnen ontplooien volgens je verdorven waarden.
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wie waar mag /moet wonen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 11:45   #250
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wie waar mag /moet wonen
Jammer voor jou, jij zou gratis je enkeltje achterlijkistan krijgen en een gratis set hoofddweilen en burka's er bovenop.
Oud 28 juni 2009, 11:46   #251
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit toont jouw kleinzieligheid opnieuw. Ofwel eten de Nederlanders (het gaat NIET om Vlamingen) varkensvlees en eten de moslims niets. Ofwel eten ze beide rundsvlees. Het is niet dat de gevangenis een paradijs is met lekker eten. Het gaat hem om de basic: eten tout court.
Je zal maar moslim zijn en een "Alice" IRL tegenkomen...
Oud 28 juni 2009, 11:48   #252
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer voor jou, jij zou gratis je enkeltje achterlijkistan krijgen en een gratis set hoofddweilen en burka's er bovenop.
Ik noteer dus dat je me zou laten deporteren omwille van opiniedelict. Goe bezig, ventje... Westerse waarden?

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 juni 2009 om 11:48.
Oud 28 juni 2009, 11:48   #253
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zal maar moslim zijn en een "Alice" IRL tegenkomen...
Je zaal maar moslim zijn en een filosoof tegenkomen die je nog meer in de achterlijkheid wil blijven duwen.
Oud 28 juni 2009, 11:48   #254
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Typisch voor hypocriete moslims : nooit op de inhoud ingaan.
Je reageert net zoals die haatimam, als een aal in een emmer snot.
Aan een aal in een emmer snot moest ik denken toen ik jouw bemoeizuchtige posts las.

Trouwens, jij reageert niet op mijn vraag: waarom 1 groep laten verhongeren als het alternatief niemand kwaad doet?
Oud 28 juni 2009, 11:50   #255
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik noteer dus dat je me zou laten deporteren omwille vanopiniedelict. Goe bezig, ventje...
Deporteren, mo ventje toch, ik breng je gratis terug naar jouw natuurlijk biotoop, de plek waar jij je alleen ten volle kan ontplooien, achterlijkistan.
Een cadeau is dat.
Oud 28 juni 2009, 11:51   #256
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Deporteren, mo ventje toch, ik breng je gratis terug naar jouw natuurlijk biotoop, de plek waar jij je alleen ten volle kan ontplooien, achterlijkistan.
Een cadeau is dat.
Voor jou zou ik een tijdmachine bouwen, om je bij je idool te brengen in Duitsland '40.
Oud 28 juni 2009, 11:51   #257
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan een aal in een emmer snot moest ik denken toen ik jouw bemoeizuchtige posts las.

Trouwens, jij reageert niet op mijn vraag: waarom 1 groep laten verhongeren als het alternatief niemand kwaad doet?
Als moslims besluiten om zich te verhongeren, dan is dat hun keuze die ik ten zeerste respecteer.
Oud 28 juni 2009, 11:52   #258
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor jou zou ik een tijdmachine bouwen, om je bij je idool te brengen in Duitsland '40.
Hitler is een idool in islamlanden. Zijn boek Mein Kampf is er een bestseller.
Oud 28 juni 2009, 11:53   #259
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Menig moslims vinden gevangenissen geen uitzondering op de regel.
Neen, die houding is ronduit hypocriet; wie in detentie is kan niet zelf in voedsel voorzien en dus is die regel van toepassing, of ken jij de voorschriften niet?
Bovendien is dit hele gebeuren een drogreden in Nederland, varken is het goedkoopste voedsel met de meeste mogelijkheden tot variatie, schaap of rund is een duur alternatief.

Laat hahal voedsel kant en klaar leveren, en daarvoor betalen, de gemeenschap hoeft niet op te draaien voor regels die ze niet oplegt lijkt me.
Wat uitkeringen betreft hoef ikgelukkig niets, moslims die beweren zo strikt te zijn dat ze volgens zelf opgelegde regels moeten leven horen consequent te zijn, maar dat is dus niet zo, dat dit wordt opgemerkt kunt u "ongelovigen" moeilijk kwalijk nemen.
Dan moeten moslims mekaar maar via kakaat onderhouden of werken, wat nu gebeurt is enkel uitholling van de samenleving en daar mag ik me zeker tegen verzetten.

Laatst gewijzigd door alice : 28 juni 2009 om 11:53.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 11:55   #260
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hitler is een idool in islamlanden. Zijn boek Mein Kampf is er een bestseller.
En een boek dat goed verkoopt betekent dat mensen Hitler als idool beschouwen? Speel je dom of ben je echt dom? Als het dagboek van A. Frank wordt verkocht, betekent dat dan dat de mensen sadistisch zijn?

Jouw uitspraken leunen bij zijn ideologie aan, meer dan een boek dat veel vekocht wordt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be