![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
exactly ! en verder zijn het natuurlijk degenen die NIET meer naar het atheneum gegaan zijn, maar ineens naar de betere scholen in de rand, zonder mensen met hoofdschaamhaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2009 om 21:06. |
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogmaals, ik zie nergens in de door jou aangehaalde tekst staan dat de school verplicht is om voor welke wijziging in het schoolregelement een hele communicatieprocedure op poten te zetten.
|
|
|
|
|
|
#743 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#744 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#745 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.gva.be/dekrant/experts/jo...arokkanen.aspx Citaat:
Als oefenmatras worden ze gebruikt ja! Dan denken die meisjes nog dat het o zo "progressief" is om multicultureel te neuken! Dat zal Mieke Vogels hen wel aanpraten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar vent toch!
Volgens het Koning Boudewijnrapport trouwt maar 8,5 procent met iemand die geen Marokkaan is, en 86,4 met een Marokkaanse partner waarvan het overgrote deel via deze weg aan papieren komt. Ik ben een vrouw, en persoonlijk kreeg ik ook te maken met seksuele intimidatie evenals menige vrouwelijke collega. Dat is niet leuk en niet grappig en kerels die zoals jij daar wat over komen leuteren om dit probleem te minimaliseren vind ik de naam "man" niet waard. |
|
|
|
|
|
#747 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Die aanval op de mannelijkheid is grappig. |
|
|
|
|
|
|
#748 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om te beginnen vind ik het vreemd dat men "meer" of "minder" moslim kan worden. Men is het of men is het niet. Voorts zijn ze blijkbaar 300.000 mensen gaan interviewen. Straffe mannen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kallikles,Leuk dat je me grappig vindt maar mag ik opmerken dat uw "humor" meestal verbergt geen inhoudelijke argumenten te hebben.
Blijkbaar vind je dus seksuele agressie tegenover vrouwen best ok? |
|
|
|
|
|
#750 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#751 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet de discussie volgen Anoniempje, het ging over Circe haar opmerking dat ongelovigen als hoeren worden beschouwd en ja, die mentaliteit leeft wel onder een aantal moslims en is dan ook een probleem voor ongelovige, niet gehoofddoekte vrouwen.
Kan er van meepreken! En veel van mijn collega's ook |
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hahahahahah! dat laat me denken aan mijn verlof in Tunesie, Turkije, Marokko, Egypte... aantallen jaren geleden. Wie heeft er in jullie moslimhoofdjes geprent dat onze mannen niet kunnen neuken?????? Allemaal kwamen ze daarmee af! we hebben ze nogal eens openlijk zitten uitlachen hoor Er was zelfs een jongeske van een jaar of 13 die het nodig vond om me het hof te maken, het bleek erfelijk te zijn volgens hem. "zijn vader kon het goed" want .... die had 14 kinderen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2009 om 12:13. |
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu heel de middag nog op ATV:
nourdine, meryem almaci, de directrice van het atheneum, monica de koninck, yussef de witte.... plezant Wil er eens iemand aan Meryem gaan vertellen dat HEEL VEEL, ONTZETTEND VEEL vlaamse ouders dolgelukkig zouden zijn als de hoofddoeken en hun broertjes in APARTE moslimscholen zouden zitten? AUB AUB AUB AUB!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2009 om 12:12. |
|
|
|
|
|
#757 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zal eens kijken, ken er nogal wat persoonlijk van dat "panel"!
ATV is de propagandazender van het Stadsbestuur, en geef toe Nournide is om mee te schaterlachen! |
|
|
|
|
|
#758 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is omgekeerd: het zijn de Vlaamse vrouwen die de Vlaamse man proberen naar beneden te halen. En ik kan het weten, want ik ben zelf een Vlaamse man en geen "moslim" zoals jij beweert.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#759 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft ze je op je teentjes getrapt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|