![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Staatssecretaris
|
![]() MaGNiFiCaT, de meeste van uw postings vind ik redelijk idioot,
maar (vooral) met uw laatste twee opmerkingen bent u enorm in mijn achting gestegen. Iedereen die deze "zelfmoord" veroordeelt, zou ik eens willen zien in een toestand waarin hij of zij alles waar hij of zij tot de laatste morzel gronds tot de dood voor gevochten heeft, en desondanks "alles wat hij of zij lief heeft", en nog eens MINSTENS dubbel zoveel, verliest. Eens zien hoe u er dan uit komt. (PS: eten en slapen zijn dan bijna onmogelijk. Fysiek onmogelijk.) Zie mijn onderschrift. PS: voor de robots onder u is het criterium dat u gedurende een maand of zes met water overgoten wordt.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 juni 2009 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik moet bekennen dat ik in de zelfde richting denk. Niemand kan toch in het echt zo zijn. Wat er ook van is ze slagen dan toch in hun opzet. Uhuh ietsje minder dan de pruis, maar ik denk ook dat ze het opzettelijk zo doen. Vooral de pruis neem ik echt wel persoonlijk. Zou het niet mogelijk zijn dat deze nicks één en dezelfde persoon is?
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 28 juni 2009 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Minister
|
![]() Andere stelling:
Yasmine had blijkbaar een paar weken geleden al professionele hulp gezocht. De tijd waarop anti-depressiva beginnen werken. Aangezien Yasmine altijd zo een vechter was... |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Zoek eens oudere berichten van Uh-Huh op. Nog geen drie maanden geleden was ze nog een echte mens met een open geest, met nuances, met begrip voor andere dan haar eigen overtuiging. Nu is ze, althans in haar forumgedaante, een soort gesluierde monoliet geworden waar alles op afschampt en waar niets meer uitkomt dan "de wil van Allah". En ze heeft in deze draad zelf al uitgelegd hoe dat gekomen is.
![]() |
#505 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval is het al lang duidelijk dat nuancering op dit forum veraf is. Vaak lees je hier extreme stellingnames die leiden tot vaak nog extremere stellingnames of agitatie bij de "tegenpartij". De genuanceerde berichten lijken oninteressant en daar wordt dan vaak ook gewoonweg niet op gereageerd, onterecht m.i. Het is een vrij natuurlijk en menselijk fenomeen. Ik schenk zelf ook veel te veel aandacht aan meningen die het eigenlijk niet verdienen, zoals die van de Pruis bvb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, met hindsight, weet ik dat dit verloren moeite was, dat indien men alles nagaat die afloop onafwendbaar was. Le mal de vivre était trop profond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Parlementslid
|
![]() Men mag nooit nalaten om aan fanatieke gelovigen de contradicties in hun geloof te tonen.
Dat is de verdomde plicht van iedereen met gezond verstand. Daarnaast is het nog eens puur entertainment en leuk om te doen.
![]() |
#509 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het christelijk geloof is echter geen "godsdienst van het boek". Het christendom is de godsdienst van het "Woord" van God, "niet van een geschreven en stom woord, maar van het mensgeworden, levende Woord". Christus, het eeuwige Woord van de levende God, moet door de heilige Geest onze geest toegankelijk maken "voor het begrijpen van de Schriften", opdat zij geen dode letter blijven. Maar nogmaals, dit is echt niet de plaats om het over zo'n zaken te hebben. Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 28 juni 2009 om 12:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#513 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
|
![]()
![]() |
#515 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() GVD ![]() ![]() ![]() Geheel persoonlijke stelling, volledig voor mijn rekening: Zgn professionele hulp (pillen) zijn bij deze aandoening waardeloos. Het enige wat volgens mij helpt is tijd. Heel veel tijd en afstand. Die had Yasmine niet, oa door de aanwezigheid van haar dochtertje.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 juni 2009 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf antidepressiva af en het regent dagelijks zelfmoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 juni 2009 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar antidepressiva verdringen de "problemen". Ze lossen ze niet op. ("de problemen" zijn vooral een gemoedstoestand) Als ik zie hoe mensen die antidepressiva slikken als zombies rondlopen heb ik enorme twijfels. Iemand zoals Yasmine, die alleen leefde, is volgens mij dan een vogel voor de kat. Ik heb meer dan 20 jaar geleden een zeer zware depressie gehad. Ongeveer een jaar lang letterlijk tussen leven en dood gezweefd. Ik heb het ternauwernood overleefd. Ik heb heel veel geluk gehad, meer niet. Aan antidepressiva zal ik mij in elk geval NOOIT wagen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 juni 2009 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |