![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor mensen die alleen leven zoals Yasmine (en ik destijds) is dat levensgevaarlijk.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() Dat doen anti-depressiva net niet. Ze verlammen gewoon dat zelfdestuctieve deel in uw hersenpan, dat er voor zorgt dat iemand stommiteiten uithaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maanden aan een stuk en één voor één... OK, misschien is het voor sommige mensen een oplossing. Maar ik zal er nooit aan beginnen. Pekzwarte wanhoop is een gore emotie hoor. Als je denkt "erger dan dit kan niet", komt er alweer die volgende dag...
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 juni 2009 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Pillen of geen pillen, Yasmine heeft het niet gehaald. ![]() (Niet cynisch bedoeld: ik vind het straf dat ze nog de kracht had om zichzelf op te knopen.)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 juni 2009 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() Ik heb een zware depressie gehad, lang geleden (in de tijd toen de dieren nog spraken) en mocht geen antidepressiva nemen. Ik heb me er aan m'n nekvel zélf doorgesleurd. Nu is dat nog juist een herinnering aan een lange donkere tunnel zonder einde, een gat in mijn leven, waaruit ik maar flarden herinneringen heb (een vorm van zelfbehoud). Ik ben niet hervallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar beginnen dan mensen over moed of lafheid te praten. Ik vind dat pas blasfemie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is moed!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#536 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het geval van een depressie: veel tijd heelt vele wonden (hoewel misschien niet altijd allemaal en niet bij iedereen). Maar anti-depressiva helen niets. (Al is hier terecht opgemerkt dat ze tijd helpen overbruggen.)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 juni 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door anoniempje : 28 juni 2009 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Gouverneur
|
![]() Een depressie reikt verder dan problemen hebben. Het is een functioneel proces in de hersenen, iets waar de AD op werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://video.google.nl/videoplay?doc...geist+1+dutch+ Mocht die nu net niet beschikbaar zijn (had zelf dat probleem daarnet) dan kan men ook de korte versie bekijken in drie delen. Maar ook de lange versie (2 uur) komt hoe dan ook weer beschikbaar en is zeker het kijken waard!!! Hier zijn de drie korte delen: http://www.youtube.com/watch?v=sin4TeSYDP4&hl=nl http://www.youtube.com/watch?v=Zdps5...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=eyJol...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() Allemaal grote bullshit !
Beweren dat al die chemische brol ( wonderpilletjes, gelukspillen,... ) die die fascisten van psychiaters voorschrijven enig effect hebben... waarom nog nooit zoveel zelfmoorden, mensen op invaliditeit, riziv,... wereldwijd, enkel de farmamaffia wordt hier beter van. Misschien eens goed googelen voor men zo onzin uitkraamt en eens opzoeken welke processen er lopende zijn tegen de farma-maffia inzake Seroxat, Zyprexa, Solian, Seroquel,... en luisteren naar meneer de professor die de poen van de farma-maffia krijgt om voordrachtjes, promoten van gebruik,... veel erger of cannabis, roken of drinken... mijn gedacht. http://www.youtube.com/view_play_lis..._query=zyprexa |
![]() |
![]() |