![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, ik ben jullie nu wel een fragment verschuldigd:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 juni 2009 om 17:40. |
|||||||
|
|
|
|
|
#802 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien moet ik men eis om 's morgens men boterhammekes te maken laten vallen. |
|
|
|
|
|
|
#803 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 juni 2009 om 17:43. |
|||||||
|
|
|
|
|
#804 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#805 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja...als ge verwacht dat uw lief uw mammie wordt...jullie hebben toch geen polio of zo he mannen, smeert diene boterham eens zelf!
|
|
|
|
|
|
#806 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#807 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
il part sans avoir rien tenté pour lui prouver tout son respect. Komt zowat overeen met mijn advies; "ge kunt den boom in." Cruelle loi du désir, où les femmes jusque l�* mènent la danse... Met al de Chinezen maar niet met den deze.
|
|
|
|
#808 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja maar nee, je hebt het niet begrepen. Hoe meer een vrouw mag doen voor haar man, hoe liever dat ze hem heeft. Maar hij is ongevraagd van alles begint te doen voor haar, dan beschouwt ze hem als een slons.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#809 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijt gij wel zeker ooit een vrouw gedated te hebben met een polsslag ?
Die plastieken poppen tellen nie mee he, dat heeft uw mammie toch wel vertelt tijdens dat bokes smeren? |
|
|
|
|
|
#810 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#811 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin, dit heeft niets met "Misères du Désir" te maken. Je kan Soral een klootzak vinden, en toch zijn analyse in deze bijtreden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 juni 2009 om 22:57. |
|||||||
|
|
|
|
|
#812 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
"" In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens "" Sorry dat ik Quoot, maar heb niet veel tijd om het op te zoeken. Letterlijk heb ik het nog niet gelezen, maar wel teksten op die trend. De koran staat vol met zalig/wee verzen. In de bijbel heb je dat ook wel maar het positieve heeft er de bovenhand. Bijvoorbeeld psalm één. Moest de Heilige Koran nu vers verschijnen en uitgegeven worden, dan zou die verboden worden want aanzettend tot haat en discriminatie. De schrijver zou gerechtelijk vervolgd worden. Het is maar best dat je veel "slechte" moslims hebt die de koran niet lezen. http://www.xs4all.nl/~pvdmomin/koran.html 2:65 5:60 In Sourat al Baqara staat: 'En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.' (Al-Baqarah 2:193) - Wat een verschil met de bijbel, waar uiteindelijk alles goed wordt. Het christendom beleidt niet alleen de verrijzenis, wat dat dan ook moge betekenen, maar ook de vergeving van de zonden. Ieder mens kan geredt worden, ook de moslim ALS hij zich bekeerd. Voor hem is dat wel veel moeilijker dan bijvoorbeeld een wetenschapper of humanist die begint in te zien hoe wonderlijk de "schepping" in elkaar zit. Een "schepping" zonder begin, want voor er iets was, was er geen tijd: de schepping heeft ALtijd bestaan. Doet me denken aan psalm 8: "Toch hebt Gij hem (de mens) bijna een god gemaakt", laat u dus niet vernederen door de moslims! Jesus zegt "oordeelt niet... met de maat dat gij meet zult ge gemeten worden": wie veroordeelt, veroordeelt zichzelf!
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
||
|
|
|
|
|
#813 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wie christendom en islam gelijkstelt, discrimineert de christenen. Christen zijn impliceert immers geen incivisme of agressie tegen de islam.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#814 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen ironie-teken?
|
|
|
#815 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik voldoe aan geen enkel van die voorwaarden, of beter gezegd ze interesseren me niet. Ik streef de dingen na die ik wil nastreven en wie dat interessant vindt die is welkom. De anderen bekijken het maar. Een man moet zijn ding doen, niet aan de voorwaarden van vrouwen voldoen.
|
|
|
|
#816 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vinden jullie nu zelf niet dat het beeld wat over vrouwen wordt opgehangen een cliché is?
Alsof vrouwen enkel maar een man willen om er financieel beter van te worden en aan banden te leggen... Leuke mening E.Gidius...dus voor jou hoeven vrouwen niet aan voorwaarden van mannen te voldoen, mogen zij hun ding doen en nastreven wat ze zelf belangrijk vinden en wie dit niet zint moet het maar bekijken...daar kan ik me wel in vinden! |
|
|
|
|
|
#817 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben je ironisch of meen je dit, alice?
|
|
|
#818 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik meen dat E. Gidius...maar ben toch wat meer bereidt om met anderen rekening te houden, enkel je ding doen zonder te kijken naar anderen zorgt voor ongelijke relaties, dat kan nooit de bedoeling zijn..
|
|
|
|
|
|
#819 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Wat is het probleem op school als een deel van de meisjes een hoofddoek draagt? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#820 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oef, wat een opluchting.
Citaat:
Je moet als man alleen niet willen beantwoorden aan de eisen en verwachtingen van vrouwen of een welbepaalde vrouw. Dan word je een sul, op dat ene punt heeft Kallikles wel gelijk vind ik. De hedendaagse eisen van vrouwen zijn inderdaad vaak zottekes, tegenstrijdig, buitensporig. Daar kan je alleen je eigen ding tegenover stellen: "Zo ben ik en dat wil ik. Welkom aan boord als je dat ziet zitten, prettige reis als je dat niet ziet zitten."
Thank you for your attention to this matter. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 juni 2009 om 08:08. |
|
|
|
|