![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je graag een voorbeeldje? Geen probleem hoor. In tegenstelling tot Online, kan ik probleemloos een citaat aanvoeren om mijn punht te ondersteunen:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jamaar wij hebben ook heksen enzo op de brandstapel gezet dus mogen zij dat ook he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Is het niet dringend tijd om de eigen religie en de eigen cultuur te versterken, de decadentie van het liberalisme te bestrijden en een algemeen terugkeerbeleid door te voeren? Jouw liberalisme is voor heel deze puinhoop verantwoordelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het openingsbericht:
"The tribunals, working mainly from mosques, settle financial and family disputes according to religious principles. They lay down judgments which can be given full legal status if approved in national law courts." Of heb je alleen gelezen wat de topicstarter vetjes heeft gezet? Het zal eerder zo zijn zoals bij arbitragerechtspraak dat beide partijen zich vooraf akkoord verklaren om zich neer te leggen bij de uitspraak van de sharia-rechtbank.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 juni 2009 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kledingvoorschriften bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees nergens een leugen, noch een beschuldiging, noch een verdachtmaking. Ik stel enkel paar vraagjes naar het waarom van zijn ontzag voor shariarechtbanken. Bedankt dat je die vragen kwoot, zo hoef ik het niet meer te doen. Als Filosoof zo ver gaat dat hij zelfs Tom Boonen erbij sleept om de installatie van shariarechtbanken te legitimeren, moet hij er werkelijk voordelen van in zien anders stel je je tevreden met de het bestaande rechtsysteem. Ik gaf zo'n voorbeeld van mogelijk voordeel aan; het voor de helft onterven van de dochters zoals traditie is in de islam die hij zo verrijkend vindt. Ik had verwacht dat Filosoof zou springen van contentement. T'is islamitische rechtsleer after all. Om onverklaarbare reden vindt hij die verrijking plots geen verrijking meer. Weet hij nog wat hij wil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Beter liberalisme dan dictatuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke "eigen religie"? Ik ben atheïst en wens dat ook te blijven alstublieft dankuwel.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is zoiets als "pedofilie moet kunnen als beide partijen akkoord zijn"... Citaat:
Een eeuw geleden werd in dit land nog geoordeeld dat stemmen in een hokje moest gebeuren, om te vermijden dat de gemeenschap, de pastoor of de patron druk zouden uitoefenen. En een halve eeuw geleden werd bepaald dat vakbondsdelegués niet zomaar konden ontslagen worden, om te vermijden dat de baas wraak zou nemen. Toen mocht de zwakke nog beschermd worden in dit land hé.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je weten dat volgens het ISLAMITISCHE ERFRECHT (wat hier oogluikend wordt toegestaan trouwens, via (gechanteerde) schenkingen enzo) volgens het ISLAMITISCHE ERFRECHT, erft de zoon dubbel zoveel als een dochter. punt dus waar zit Dimensie dan fout?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een achterlijke uitspraak is me dat? Laag, E. Gidius, zèlfs voor jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ooit Filosoof al ooit één woordje kritiek zien uiten op de meest barbaarse en bloederige aspecten van de islam? Al zijn posts (mbt de islam) zonder uitzondering zijn vergoeilijkingen of mooipraterij. Als je zo veel energie steekt in een gedachtesysteem waar geen spatje kritiek op mag gegeven worden, dan kan het niet anders dan dat je het verrijkend vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filo, ik heb een tijdje terug een reportage gezien over die sharia-rechtbanken in de UK, herinner me niet meer welke zender, kan er U bijgevolg geen link of bewijs van geven, maar de vrouwen (de meeste gevallen gingen over scheidingen en mishandeling) werden er benadeeld, die vrouwen werden ook geïnterviewd achteraf en beaamden allemaal dat ze zich benadeeld en gediscrimineerd voelden, maar geen andere keuze hadden, wilden ze niet gezien worden als afvallige en de consequenties daarvan moeten ondergaan - hopelijk weet U ook hoe 'afvalligheid' wordt behandeld in islam?!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |