![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bekijk de EUROPESE maatschappij, en IN die Europese maatschappij zie ik enkel dat we hoe langer hoe meer verislamiseerd geraken. De trend is dus niet : méér integratie en minder islam, maar wel: méér islam en weinig of geen integratie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dingen gaan verdraaien hier - ik ontzeg dingen aan 1 religie die ik een andere niet gun? Ik gun geen enkele religie ook maar 1 greintje macht - ga naar de kerk of moskeet als je moet, bid daar als je wil, iedereen kan dat ook gewoon thuis doen en die hele poespas eromheen is NIET nodig, als er een god zou bestaan, kan ik me niet voorstellen dat ie dat zou vragen van de mens, dat uiterlijk vertoon en machtsmisbruik Zijn we nog steeds niet bij een antwoord op de vraag; "Of die kattelieke rechtbanken óók de vrouw steeds benadeelt in haar uitspraken, wat de islamitische wél doet!" en "Hoeveel vrouwen voelen zich nog verplicht om gebruik te maken van een kattelieke rechtbank en in welke zaken"? "Hoeveel kattelieken zijn er trouwens nog"? ..en nee Sywen, niet een paar voor dat programma zoals jij beweert - de hele islam is per definitie vrouwonvriendelijk, vrouwen zijn ondergeschikt aan de man, hebben maar de helft vd hersencapaciteit vd man etc etc - DAT wordt in die sharia-rechtbanken immers doorgetrokken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het over mensen hebt die de erfeniswetten OVERTREDEN, dan ben je over iets anders bezig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juni 2009 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() tikfoutje verbeterd.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=123378 |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De roomse kerk hebben we al sinds de jaren zestig van vorige eeuw uit hun macht gezet. Mensen die zeer gelovig zijn kunnen effektief PROBEREN om hun huwelijk ongeldig te laten verklaren, omdat ze anders niet opnieuw kunnen huwen (voor de kerk). Me dunkt staat dit echt niet in vrhouding tot de sharia rechtbanken die vrome moslimvrouwen zelfs verhinderen om te scheiden als manlief met nummers twee en drie naar huis komt. Bovendien neemt die shariauitspraak haar rechtsgeldigheid binnen de islamitische bevolkingsgroep en kunnen mensen worden uitgestoten als ze niet volgen wat de sharia rechtbank opdraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*t zouden ze moeten regelen via arbitrage? dat hun zussen de helft van hun erfenissen aan hun broers moeten schenken op straffe van uitstoting uit de familie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft het VB standpunt over homohuwelijk of homo-adoptie te maken met een zichtbare verdere islamisering in Europa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten ze maar onder die druk zien uit te komen hé E. Dat hebben de vrouwen hier 100 jaar geleden ook moeten doen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij wel. Zij niet. Als ze daar klaar voor zijn, zullen ze dat wel uit zichzelf doen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hallo Pot? Ketel hier. Jij bent zwart!"
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maarrrueh ... rooiwesp roept op tot 'melden' - nou bedriegen mijn ogen me of heb ik net gezien dat hij ergens schreef dat zijn ouders hem geleerd hadden dat 'klikken'/melden niet zo mooi was - yaha, in de draad van het VB waar 'opgeroepen ' wordt om boerka's te 'melden' - hier in die draad roept hij zelf op tot 'melden' - gelden dan ineens de regels die zn ouders em geleerd hebben niet meer - is dat typisch islamitisch? Nah, kan niej, rooiwesp is nog maar op leercontract bij de islamieten volgens mij - het is dus toch aangeboren of't zit in de genen. ![]() Rooiwesp, shame on you - en jij opent een draadje over 'nederigheid'? HA De DDR zou nog veel succes kennen denk 'k.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
godsdienstvrijheid voor de katholieken, maar niet voor de islamieten het viseren van 1 godsdienst misschien?
![]() |
![]() |
#336 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou ik een uitstekend idee vinden.
![]() |
#337 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Officiaal
![]() |
![]() |
#338 |
|
![]() Ik ken geen godsdienst die de vrouw niet benadeelt.
![]() |
#339 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij enkel bij een aanvraag tot echtscheiding of nietigverklaring van hun kerkelijk huwelijk, zodat ze opnieuw voor de kerk kunnen trouwen - wie doet dat tegenwoordig eigenlijk nog en werd dat vaak gebruikt? Worden de vrouwen er systematisch benadeeld? Om welke reden moeten die dan aangeklaagd worden volgens jou - als ik eerder al zei dat ik ook geen enkel 'kattelieke' rechtbank zou tolereren, zéker niet als hetgeen ze uitspraken doen die indruisen tégen onze democratische wetten, die wetten staan namelijk hoger dan kerkelijke wetten of islamitische wetten, die hier bij ons niet gehanteerd noch gewenst zijn. Citaat:
Godsdienstvrijheid is een van de klassieke grondrechten. Het houdt in dat men de vrijheid heeft zelf te kiezen om tot een godsdienst toe te treden en deze te belijden en beoefenen. Het is een van de rechten uit de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens : Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. Dit alles mogen 'kattelieken', maar óók islamieten dacht ik? Hier bij ons dan toch! Sterker nog - kijk naar je favoriete islamitische landen hoe het daar gesteld is met die befaamde godsdienstvrijheid: Verschillende pressiegroepen en regeringen trachten een overzicht te geven van de mate van godsdienstvrijheid in de wereld. Zo publiceert het US State Department sinds 2001 een jaarlijks rapport. In 2005 werden voornamelijk de communistische staten Birma, China, Noord-Korea en Vietnam en verschillende landen met een moslimmeerderheid (Eritrea, Iran, Saoedi-Arabië en Soedan) genoemd als landen waar in het afgelopen jaar ernstige schendingen werden gepleegd op de godsdienstvrijheid. Zo slecht ziet het er hier dan nog niet uit voor degenen met een onzichtbaar vriendje. Citaat:
Zou U dan zo graag de gehele sharia-wetgeving ingevoerd zien worden Sywen?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Partijlid
|
![]() er zijn er wel
![]()