Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2009, 21:40   #361
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Het is een kwestie van tijd; streepje voor streepje (salami-plakje) geeft Europa toe en de baarmoeders werken versnel(len)d. Geef ze een vinger en je wordt de hand afgesneden.
Maar alle gekheid op een stokje: het is mijn persoonlijke ervaring met veel mohammedanen: geef ze iets, en ze eisen meer; ik heb het nu even niet over politiek, maar over de gewone dagelijkse omgang met hen, vooral dan in hun eigen landen, maar soms ook hier. Vaak sluiten ze "vriendschap" uit sluwe berekening, en worden iets te ongeduldig vlak voor het ideale moment om hun slag te slaan, zodat het feest niet doorgaat. Ik denk dat ze dit in Europa collectief aan het doen zijn: ze maken ons achterdochtig net voordat ze echt gevaarlijk gaan worden. Misschien zal het feest van de derde Djihad tegen Europa ook niet doorgaan, en wordt het een reconquista.
Oud 30 juni 2009, 21:42   #362
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Inderdaad!!!

Maar waarom zijn we ALTIJD veel sneller 'ISLAMGEVAREN' in de kiem te smoren dan andere 'gevaren'???

De Joodse gemeenschap in Belgie heeft net zo'n gekke ideën dan de Islamitische....

Een Chasi... Jood mag een vrouw ok geen hand geven... en er zijn nog talloze voorbeelden....

Je kan als argument aanhalen dat de Joden ons geen kwaad doen....
dan refereer ik naar Joodse MAFFIABENDES (Georgische JODEN die de helve MAFDFIA in ANTWERPEN controleren/controleerden...., maar enfin, dat telt niet.... Zijn VLAMINGEN dan echt JODENGATLIKKERTJES???? zie het type Joden dat negerinnen neukt a volonte, Vlamingen (kuisvrouwtjes) minacht en zelfs meer syphatie heeft voor Arabieren????
Oei Principessa ?
Staat dat allemaal in het Jodenboekske dat ze dat zomaar mogen doen?

Laatst gewijzigd door SDX : 30 juni 2009 om 21:43.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 21:45   #363
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Maar alle gekheid op een stokje: het is mijn persoonlijke ervaring met veel mohammedanen: geef ze iets, en ze eisen meer; ik heb het nu even niet over politiek, maar over de gewone dagelijkse omgang met hen, vooral dan in hun eigen landen, maar soms ook hier. Vaak sluiten ze "vriendschap" uit sluwe berekening, en worden iets te ongeduldig vlak voor het ideale moment om hun slag te slaan, zodat het feest niet doorgaat. Ik denk dat ze dit in Europa collectief aan het doen zijn: ze maken ons achterdochtig net voordat ze echt gevaarlijk gaan worden. Misschien zal het feest van de derde Djihad tegen Europa ook niet doorgaan, en wordt het een reconquista.
Meneer Kodo Kodo is handelaar in angst?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 21:47   #364
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad!!!

Maar waarom zijn we ALTIJD veel sneller 'ISLAMGEVAREN' in de kiem te smoren dan andere 'gevaren'???

De Joodse gemeenschap in Belgie heeft net zo'n gekke ideën dan de Islamitische....

Een Chasi... Jood mag een vrouw ok geen hand geven... en er zijn nog talloze voorbeelden....

dan refereer ik naar Joodse MAFFIABENDES (Georgische JODEN die de helve MAFDFIA in ANTWERPEN controleren/controleerden...., maar enfin, dat telt niet.... Zijn VLAMINGEN dan echt JODENGATLIKKERTJES???? zie het type Joden dat negerinnen neukt a volonte, Vlamingen (kuisvrouwtjes) minacht en zelfs meer syphatie heeft voor Arabieren????
Even ridicuul gezwets als de posts van Dimensie, Smiley,circe &C° tegen moslims.
Oud 30 juni 2009, 21:47   #365
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Oei Principessa ?
Staat dat allemaal in het Jodenboekske dat ze dat zomaar mogen doen?
Een ander element is de bevolkingsaangroei in de twee groepen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 21:53   #366
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Een ander element is de bevolkingsaangroei in de twee groepen.
Ik denk dat vooral dát van meer doorslaggevende aard is.
Oud 30 juni 2009, 21:56   #367
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Even ridicuul gezwets als de posts van Dimensie, Smiley,circe &C° tegen moslims.
Dimensie is verbannen, Smiley weet ik niet waar die uithangt - dus U hoeft geen angst meer te hebben om dat 'ridicuul gezwets' te moeten aanhoren - ofwel begint ons prinseske aan Uw kop te zagen over Joden misschien.
Oud 30 juni 2009, 22:00   #368
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:

Natuurlijk.....

Joden zijn evenmin een gevaar!!

ik kan ook referen naar Belgische of Ierse benden die ons landje onveilig maken!

Op criminaliteit is absoluut geen logo te plakken!!!!

Maar omdat sommigen dat niet inzien moet men soms wel eens verwijzen naa iets anders!!

Snap je???

Laatst gewijzigd door Princessje : 30 juni 2009 om 22:03.
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 22:07   #369
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk.....

Joden zijn evenmin een gevaar!!

ik kan ook referen naar Belgische of Ierse benden die ons landje onveilig maken!

Op criminaliteit is absoluut geen logo te plakken!!!!

Maar omdat sommigen dat niet inzien moet men soms wel eens verwijzen naa iets anders!!

Snap je???
De Belgen en de Ieren moeten hun Heilige Schrift waarin staat dat ze ons landje onveilig moeten maken dan maar in de vuilnisemmer droppen, en misschien wil jij wel het goede voorbeeld geven met de koran?
Oud 30 juni 2009, 22:10   #370
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
De Belgen en de Ieren moeten hun Heilige Schrift waarin staat dat ze ons landje onveilig moeten maken dan maar in de vuilnisemmer droppen, en misschien wil jij wel het goede voorbeeld geven met de koran?

Dat zal er wel van komen....
Tijd zal nodig zijn....

De invloed van het boekje zal inderdaad afnemen!
Maar dat heeft tijd, respect en begrip nodig!!!

HEEFT DE WERELD MET ONS OOK GEHAD HE!!!

Laatst gewijzigd door Princessje : 30 juni 2009 om 22:11.
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 22:29   #371
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
"Vriendschap": onzin, laat je niets wijsmaken want is tussen moslims en (anders)Denkenden VERBODEN; koran 5:51.

Ik VERMIJD het gebruik van een woord "vriend(schap)" tegenover mijn (tamelijk vele) moslim-kennissen want zou leiden tot een volkomen nutteloze en voor hen mogelijk pijnlijke discussie.

Bij voldoende macht en getal zal hoofdstuk 9 in werking gaan; neem die belofte maar wel serieus.

Het is niet zo, dat alle moslims staan te popelen om de strijd aan te binden maar wel is het zo dat geen enkele moslim de acties van "de beteren" afkeurt; shar�*a en kalifaat blijven hun heilige idealen. Per slot van rekening voelt ook lang niet iedereen zich persoonlijk geroepen tot het uitroeien van schadelijk gedierte, zoals ratten en muizen die door sommige mensen als huisdier worden gehouden.

"Reconquista" bevalt mij niet want is keerzijde van dezelfde medaille; graag volkomen scheiding van kerk en staat.
Oud 30 juni 2009, 22:36   #372
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Mischien eens een concreet voorbeeld van een homo die is berecht via de Shariarechtbank IN UK? We hebben het over UK! Is dat nog steeds niet duidelijk?
Lief van je, dat je Rafs ontstentenis op m'n post wat opvult.

Edoch, je naieve antwoord is analoog aan de politiek-militaire opmars van ene A.H. die in de jaren dertig van vorige eeuw, ook nog geen enkele jood had vermoord, hoewel zijn zelfgeschreven marsorder daar weinig twijfel over liet bestaan.
Ook toen waren er blijkbaar voldoende naievelingen ea zandkasteelbouwers, die daar toekomstgewijs geen graten in zagen.

De nietsontziende dogmatische uitvoeringsdrift voor de onwrikbare wetten en regels van hun respectievelijke ideologie, is ook een overeenkomst die moslims en nazi-volgelingen met elkaar delen, een overeenkomst die deze laatsten echter amper 12 jaar konden volmaken, tegenover 1400 jaar voor uw mohammedaanse poulains.
Blijkbaar is dat jou ook nog steeds niet duidelijk.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 22:39   #373
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Lief van je, dat je Rafs ontstentenis op m'n post wat opvult.

Edoch, je naieve antwoord is analoog aan de politiek-militaire opmars van ene A.H. die in de jaren dertig van vorige eeuw, ook nog geen enkele jood had vermoord, hoewel zijn zelfgeschreven marsorder daar weinig twijfel over liet bestaan.
Ook toen waren er blijkbaar voldoende naievelingen ea zandkasteelbouwers, die daar toekomstgewijs geen graten in zagen.

De nietsontziende dogmatische uitvoeringsdrift voor de onwrikbare wetten en regels van hun respectievelijke ideologie, is ook een overeenkomst die moslims en nazi-volgelingen met elkaar delen, een overeenkomst die deze laatsten echter amper 12 jaar konden volmaken, tegenover 1400 jaar voor uw mohammedaanse poulains.
Blijkbaar is dat jou ook nog steeds niet duidelijk.
En Dominicus Guzman en zijn geestelijk erfgenaam Torquemada?
Oud 30 juni 2009, 22:40   #374
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Inderdaad!!!

Je noemt hier een aantal groepen op waarover ik wel eens heb gehoord maar nooit enige invloed van heb waargenomen op (handhaving van) onze wetten en vrijheden.

Off topic.
Oud 30 juni 2009, 22:43   #375
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Que ?? Relevantie ?
Oud 30 juni 2009, 22:49   #376
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
"Vriendschap": onzin, laat je niets wijsmaken want is tussen moslims en (anders)Denkenden VERBODEN; koran 5:51.

Ik VERMIJD het gebruik van een woord "vriend(schap)" tegenover mijn (tamelijk vele) moslim-kennissen want zou leiden tot een volkomen nutteloze en voor hen mogelijk pijnlijke discussie.

Bij voldoende macht en getal zal hoofdstuk 9 in werking gaan; neem die belofte maar wel serieus.

Het is niet zo, dat alle moslims staan te popelen om de strijd aan te binden maar wel is het zo dat geen enkele moslim de acties van "de beteren" afkeurt; shar�*a en kalifaat blijven hun heilige idealen. Per slot van rekening voelt ook lang niet iedereen zich persoonlijk geroepen tot het uitroeien van schadelijk gedierte, zoals ratten en muizen die door sommige mensen als huisdier worden gehouden.

"Reconquista" bevalt mij niet want is keerzijde van dezelfde medaille; graag volkomen scheiding van kerk en staat.
Moslims? Strijd tegen "andersgelovigen"?
Citaat:
19 En ik zag het beest, en de koningen der aarde, en hun heirlegers vergaderd, om krijg te voeren tegen Hem, Die op het paard zat, en tegen Zijn heirlegers.

20 En het beest werd gegrepen, en met hetzelve de valse profeet, die de tekenen in de tegenwoordigheid van hetzelve gedaan had, door welke hij verleid had, die het merkteken van het beest ontvangen hadden, en die deszelfs beeld aanbaden. Deze twee zijn levend geworpen in den poel des vuurs, die met sulfer brandt.

21 En de overigen werden gedood met het zwaard. Desgenen, Die op het paard zat, hetwelk uit Zijn mond ging; en al de vogelen werden verzadigd van hun vlees.
hier
Uitroeien? hier
Oud 30 juni 2009, 22:50   #377
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Que ?? Relevantie ?
Sorry dat ik je overschatte. Laat maar.
Oud 30 juni 2009, 22:56   #378
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Sorry dat ik je overschatte. Laat maar.
Try me, dear.
Oud 30 juni 2009, 23:00   #379
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heet een jij-bak of tu quoque - 2 wrongs don't make 1 right en dat is net de reden waarom we die barbaarse, achterlijke, middeleeuwse praktijken nooit meer mogen toelaten - in de kiem smoren!
Oud 30 juni 2009, 23:02   #380
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Al ooit aan gedacht dat onze 'homo' geen homo is maar iemand die graag de boel op stelten zet? Ik ben bevriend met gay en gaypride, geen enkele praat de islam goed zoals op dit forum. Denk eens na.
Citeer dan in welke posts raf dat doet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be