Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2009, 13:47   #10561
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door eti1777 : 30 juni 2009 om 13:48.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 14:48   #10562
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allemaal mooi gecrasht tegen een berg, ietwat steviger dan het pentagon ,en toch zovéél wrakstukken.....
Het zijn precies dat soort vergelijkingen waar ik mij zo aan erger omdat mensen met weinig natuurkundige know-how er direct intrappen . Zo gaat ook op voor de bewering "the towers were build to widthstand the impact of a jetliner "

Het zijn precies dat soort zaken die aan de basis liggen van het geloof in een complot , dat ik dit zeg heeft helemaal niets te maken met het willen verdedigen van de officiële versie.

en:
Natuurlijk is de berg steviger dan het Pentagon !
Conclusie , nogmaals de snelheid was lager .

Zullen we er eens een berekening op loslaten ? hier direct op het forum?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 14:50   #10563
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als dit officieel is moet dit ook op een officieel kanaal te zien zijn...
Prison planet is al lang niet meer geloofwaardig na alle onzin en leugens die er al op te zien is geweest.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 14:53   #10564
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het zijn precies dat soort vergelijkingen waar ik mij zo aan erger omdat mensen met weinig natuurkundige know-how er direct intrappen . Zo gaat ook op voor de bewering "the towers were build to widthstand the impact of a jetliner "

Het zijn precies dat soort zaken die aan de basis liggen van het geloof in een complot , dat ik dit zeg heeft helemaal niets te maken met het willen verdedigen van de officiële versie.

en:
Natuurlijk is de berg steviger dan het Pentagon !
Conclusie , nogmaals de snelheid was lager .

Zullen we er eens een berekening op loslaten ? hier direct op het forum?
Berg is steviger...er zijn geen brokstukken die in de berg verdwijnen...dus idd meer brokstukken te zien. Pentagon is minder stevig...een hoop brokstukken belanden in het gebouw zelf...allemaal normaal.

Is snap dus ook niet waar het ongelovige is voor hem na deze links. Ja berg is steviger en meer brokstukken...en waar is nu hetgeen wat er niet aan klopt?
Oud 30 juni 2009, 18:20   #10565
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar ik op doelde is de veel grotere mate van fragmentatie van het toestel bij het Pentagton als gevolg van de snelheid . De vleugels zijn in vele stukken geslagen , deze gingen slecht gedeeltelijk naar binnen.

+ nog het volgende

vliegtuig romp smelt bij brand :

Laatst gewijzigd door atmosphere : 30 juni 2009 om 18:23.
Oud 30 juni 2009, 23:16   #10566
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waar ik op doelde is de veel grotere mate van fragmentatie van het toestel bij het Pentagton als gevolg van de snelheid . De vleugels zijn in vele stukken geslagen , deze gingen slecht gedeeltelijk naar binnen.

+ nog het volgende

vliegtuig romp smelt bij brand :

Als die de tijd heeft om te blijven branden wel ja... Dus niet echt van toepassing op het P me dunkt (vermits er nog een opengeslagen boekje op een houten boekenhouder staat op de 2e verdieping )+

Och ja, dit leidt nergens naar....
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 01:00   #10567
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Als die de tijd heeft om te blijven branden wel ja... Dus niet echt van toepassing op het P me dunkt (vermits er nog een opengeslagen boekje op een houten boekenhouder staat op de 2e verdieping )+

Tja,meneer Atmosphere verwijt ons telkens dat we wéér komen aanzetten met de zogenaamde noodlandingen van vliegtuigen om ons gelijk te willen halen wat het verschil in wrakstukken betreft tussen deze locaties en het pentagon....

En nu komt meneer zelf aankakken met zulk een vergelijking....

Natuurlijk menéér mag allés, alleen wij niet,dat is nu het verschil...

Nét alsof vliegtuigen die tegen een berghelling aanvliegen niet in brand schieten na die crash....

Nu wil menéér de snelheid in aanmerking nemen...mij goed ...

Wil meneer dan ook rekening houden met het feit dat een berg niet te doorboren is en het pentagon dan wéér wel....

Wéét meneer ook dat als je tegen 100 km per uur frontaal tegen een lantaarnpaal rijdt ,je méér overlevingskansen hebt dan tegen 60 km per uur tegen een dikke boom....

Het pentagon is hier de lantaarnpaal ,en die berghellingen de boom....

Laatst gewijzigd door Svennies : 1 juli 2009 om 01:11.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 01:42   #10568
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Atmosphere, hou eens NGC in het hoog als ze de reportage uitzenden van die frontale aircrash uit 1996 ,krijgt je het ongeluk te zien waar een boeing van saudi airlines frontaal crasht met een iljushin in india....

Wat een mooie duik die totaal onbestuurbare vliegtuigen toen maakten, en hoevéél wrakstukken er overbleven na een duik van 14000 voet of te wel meer dan 4000 meter naar beneden tegen uiteraard navenante snelheid, perfect te vergelijken met het pentagon....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 10:25   #10569
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht

O ja, bij elke brand verbrand altijd alles ook in de ruimtes waar niet eens brand was .

Wat ik aangaf met die foto's iets iets dat een rol gespeeld kan hebben , Het is nergens een bewijs voor. De impact snelheid blijft de belangrijkste factor, de verklaring voor de hoge mate van fragmentatie.
Oud 1 juli 2009, 10:35   #10570
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,meneer Atmosphere verwijt ons telkens dat we wéér komen aanzetten met de zogenaamde noodlandingen van vliegtuigen om ons gelijk te willen halen wat het verschil in wrakstukken betreft tussen deze locaties en het pentagon....

En nu komt meneer zelf aankakken met zulk een vergelijking....

Natuurlijk menéér mag allés, alleen wij niet,dat is nu het verschil...

Nét alsof vliegtuigen die tegen een berghelling aanvliegen niet in brand schieten na die crash....

Nu wil menéér de snelheid in aanmerking nemen...mij goed ...

Wil meneer dan ook rekening houden met het feit dat een berg niet te doorboren is en het pentagon dan wéér wel....

Wéét meneer ook dat als je tegen 100 km per uur frontaal tegen een lantaarnpaal rijdt ,je méér overlevingskansen hebt dan tegen 60 km per uur tegen een dikke boom....

Het pentagon is hier de lantaarnpaal ,en die berghellingen de boom....
Al een motief gevonden?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 10:43   #10571
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Atmosphere, hou eens NGC in het hoog als ze de reportage uitzenden van die frontale aircrash uit 1996 ,krijgt je het ongeluk te zien waar een boeing van saudi airlines frontaal crasht met een iljushin in india....

Wat een mooie duik die totaal onbestuurbare vliegtuigen toen maakten, en hoevéél wrakstukken er overbleven na een duik van 14000 voet of te wel meer dan 4000 meter naar beneden tegen uiteraard navenante snelheid, perfect te vergelijken met het pentagon....
"navenante snelheid" Welke snelheid is dat ? zonder dit gegeven kun je niets , en onder welke hoek crashten deze toestellen tegen wat aan ?

Een goede vergelijking is het laten crashen van een 757 in een reeks muren waarvan de eerste muur is gemaakt van 40 cm dik gewapend beton en met keflar matten is verstevigd.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 juli 2009 om 10:48.
Oud 1 juli 2009, 13:18   #10572
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Is de dood van Michael Jackson een complot?
Oud 1 juli 2009, 16:31   #10573
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nee dat was het niet .

Citaat:
Die belandden niet in een gebouw waar het interieur ook nog eens kan gaan meebranden .

Nogmaals , dat vliegtuig was niet ter vergelijking het diende alleen om aan te tonen dat aluminium kan smelten in een gewone brand .
Oud 1 juli 2009, 17:34   #10574
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Helemaal niet te vergelijken. Elk klein verschil maakt de uitkomst misschien helemaal anders. Pas als je overal bewijzen voor hebt en pas nadat je alle beweringen kan staven kun je pas uitmaken of iets te vergelijken is met iets anders. Wat jij doet is gewoon 1 zin typen... "deze zijn perfect vergelijkbaar".
Dat maakt het echt niet zo hoor.
Oud 1 juli 2009, 17:42   #10575
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Al een motief gevonden?
Nee, dat heeft men nog steeds niet gevonden . Het enige wat we hebben gehoord als antwoord op die vraag is een algemeen 'big picture' plaatje.
Om de hete brei heen gedraai dus .

Geen enkele getuige heeft een Globol hawk of raket GEZIEN

meer dan hoderd mensen zagen wel een groot of middengroot passagiers toestel crashen

geen enkele foto van een globol hawk of raket is te zien op foto of video
Foto's van 757 debris zijn er wel .
Men kon niet stiekem wrakstukken neerleggen zonder dat iemand dat zag fotografeerde of filmde.

Een boeing 757 vlucht 77 crahte in het Pentagon , er bestaan geen enkele reden om te denken dat het iets anders was , en ook geen motief

Het was op 9/11 al gelijk bekend om welk toestel het ging , simpelweg omdat vlucht 77 na de crash nergens meer is gesignaleerd. Niemand heeft het toestel nog gezien na de crash , geen van de inzittenden zijn ooit nog levend gezien , en geen van hen kwam op de oorsprongkelijke plaats van bestemming aan .

Het enige alternatief is het geloof in een enorm complex complot dat met de werkelijkheid totaal niets meer van doen heeft.( zonder motief)
Oud 1 juli 2009, 17:58   #10576
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al een motief gevonden?
...tigste keer: Follow the money! Kijk bv eens "the iron triangle"

en ja, voor de heer hier één post hoger. Uiteraard is er een bigger picture, is toch logisch.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 1 juli 2009 om 17:59.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 07:14   #10577
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
...tigste keer: Follow the money! Kijk bv eens "the iron triangle"

en ja, voor de heer hier één post hoger. Uiteraard is er een bigger picture, is toch logisch.
Ik zie weinig over 9/11 kan je eens zeggen waar dat komt?

Of leg gewoon uit waarom bush de doodstraf riskeert om anderen wat geld te bezorgen.

"Follow the money" is gewoon een debiele uitspraak en bewijst niks.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 2 juli 2009, 10:13   #10578
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie weinig over 9/11 kan je eens zeggen waar dat komt?

Of leg gewoon uit waarom bush de doodstraf riskeert om anderen wat geld te bezorgen.

"Follow the money" is gewoon een debiele uitspraak en bewijst niks.
aiai, gij zijt ook al zo ene die al zijn informatie voorgekauwd moet hebben.

Als je "Follow the money" een debiele uitspraak vind, heb je duidelijk nog niet door waar de wereld om draait. Bekijk mischien ook eens "the money masters" en "America: from freedom to faschism". Van daaruit vind je misschien wel een knooppunt om bepaalde lectuur te proberen en zo. Ik ga het in elk geval niet voor je voorkauwen. Ik heb beter dingen te doen.

Veel plezier ermee.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 2 juli 2009 om 10:14.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 10:21   #10579
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
aiai, gij zijt ook al zo ene die al zijn informatie voorgekauwd moet hebben.
Neen als iemand iets beweerd wil ik daar bewijs van zien "zoek het zelf" is geen bewijs.

Citaat:
Als je "Follow the money" een debiele uitspraak vind, heb je duidelijk nog niet door waar de wereld om draait. Bekijk mischien ook eens "the money masters" en "America: from freedom to faschism". Van daaruit vind je misschien wel een knooppunt om bepaalde lectuur te proberen en zo. Ik ga het in elk geval niet voor je voorkauwen. Ik heb beter dingen te doen.

Veel plezier ermee.
Nee nog steeds geen antwoord.

Je kan zonder probleem in enkele regels uitleggen hoe de bush regering en 9/11 via geld aan elkaar verbonden zijn ondersteund door bronnen waar je dat vandaan haal (zoals die documentaires) .

Wil je dat gewoonweg niet doen betekend dat gewoon voor mij dat je het zelf niet weet en dit als excuus gebruit .

Oud 2 juli 2009, 10:49   #10580
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen als iemand iets beweerd wil ik daar bewijs van zien "zoek het zelf" is geen bewijs.

Nee nog steeds geen antwoord.

Je kan zonder probleem in enkele regels uitleggen hoe de bush regering en 9/11 via geld aan elkaar verbonden zijn ondersteund door bronnen waar je dat vandaan haal (zoals die documentaires) .

Wil je dat gewoonweg niet doen betekend dat gewoon voor mij dat je het zelf niet weet en dit als excuus gebruit .
Ga zelf eens op zoek naar info, stap de bib eens binnen, ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be