![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1041 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gelijkheidsprincipe is nergens ter wereld zo ver doorgedreven dan binnen Europa, dat negeer je om toch maar zout op je slak te kirijgen. Vrijheid van mening is ook wat WIJ hier doen op intenet, lang niet overal ter wereld relevant...noem eens een aantal landen op waar het beter is Filo?? Verplicht iemand jou met geweer in de rug naar de ijzerbedevaart te trekken? Mijn huidige werkgever bemoeit zich niet met wat ik denk maar doe en is bijzonder tevreden..misschien heb jij gewoon minder geluk maar jou mening is enkel gekaffer in mijn ogen, opbouwende kritiek of voorstellen heb ik dan ook nog nooit van jou vernomen, je lijkt wel wat op het belang...eeuwige opposite... |
|
|
|
|
|
|
#1042 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die" dikke zwakke Westerling"...hmmm mag ik nu ook die mening hebben over mensen met hun "eenvoudige identiteit"schrijven of is dat discriminatie en heeft u het alleenrecht op beledigingen? Vreemd, niemand hier om te zeggen dat u en anderen niet mogen beledigen, veralgemenen, moeten nuanceren...grappig hoor die forummers hier! |
|
|
|
|
|
|
#1043 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1044 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1045 |
|
Banneling
|
De Vlamingen worden geregeerd door Walen in strikjes. Sorry hoor.
|
|
|
|
|
|
#1046 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1047 |
|
Minister-President
|
neen hoor,zelfs de nederlanders waar ik heb mee samengewerkt wisten me eveneens ook te vertellen dat vlamingen zich op de achtergrond houden,vrij tam dus
|
|
|
#1048 |
|
Minister-President
|
gebrek aan eigen identiteit?
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 1 juli 2009 om 15:12. |
|
|
|
|
|
#1049 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
adem mèt en zonder wurggreep.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#1050 |
|
Banneling
|
Mannekes het is buiten mooi weer. Geniet ervan nu het kan.
|
|
|
|
|
|
#1051 | |||||
|
Minister-President
|
vandaag in De Morgen de feministen spreken:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
zeker eens dat artikel lezen in verband met dat artikel, ook het artikel van 2006: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=gkv14cjsf Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 1 juli 2009 om 16:27. |
|||||
|
|
|
|
|
#1052 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
me dunkt heeft de katholieke kerk nooit verplicht om gesluierd rond te lopen... dus wat willen die feministes nu? als de muzelmaanse vrouwen dan toch zo vrij zijn om hun hoofddoeken af te zetten, dat ze dat dan doen hé! och nee, ze willen de vrijheid hebben om het OP te zetten.... hoezo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2009 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#1053 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
abortus: keuze van de vrouw hoofddoek: keuze van de vrouw
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 1 juli 2009 om 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#1054 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop dat de jeugd van tegenwoordig toch wat strijdvaardiger is. |
|
|
|
|
|
|
#1055 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als de hoofddoek verplicht is zoals Nourdine zegt, dan lijkt het me weinig keuze van de vrouw te zijn.
en wat met kinderen die tegenwoordig al vanaf hun vier jaar met de kopvod mogen pronken, ook eigen keuze zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#1056 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
|
|
|
|
#1057 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
feministes willen dat de vrouw zelf (iedere individuele vrouw) de keuze heeft over ieder aspect van haar eigen leven. feministes snappen dat het alleen de vrouwen in kwestie zelf zijn die kunnen vechten voor wat zij willen, hoe kunnen wij weten wat een ander eigenlijk wil. het is onnozel om een recht te eisen om de hoofddoek te mogen dragen, of een recht om dat niet te moeten. het enige recht waar echt moet voor gevochten worden is het recht om daar zelf over te beslissen. Citaat:
vind je nu niet dat iedereen die de hoofddoek wil verbieden even onrechtvaardig is als al die venten die hem willen verplichten? vrede, redwasp
|
|
|
|
#1058 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar tot hiertoe mogen ze hun hoofddoeken opzetten, behalve in bepaalde gevallen (op het werk als er neutraliteit wordt beoogd en op school). Ik eis het recht om schoenen te dragen. Blijkbaar heb ik die vrijheid wel, BEHALVE als ik een moskee wil binnenstappen. Wat nu>?
|
|
|
|
|
|
#1059 |
|
Minister-President
|
waarom haal je die nourdine er toch altijd bij? die spreekt duidelijk niet voor de moslims, hij is zelfs teruggefloten door de moslim executieve
|
|
|
#1060 |
|
Minister-President
|
deze discussie gaat over het verbieden van hoofddoeken, waarom sleur je er burka's bij?
|