![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Als ik een boek in mijn handen neem kan ik het vaak niet laten om dat boek open te slaan en mijn neus erin te steken om uitgebreid de geur van het boek op te snuiven. Meestal let ik er eerst op of niemand het ziet maar soms ben ik verstrooid en sta uitgebreid de geuren van het boek op te snuiven. Geen zicht natuurlijk en als ik dan betrapt word is dat wel even genant, krijg dan rare blikken of een vreemde reactie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arnold Layne had a strange hobby
Collecting clothes Moonshine washing line They suit him fine On the wall hung a tall mirror Distorted view, see through baby blue He dug it Oh, Arnold Layne It's not the same, takes two to know Two to know, two to know, two to know Why can't you see? Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne Now he's caught - a nasty sort of person. They gave him time Doors bang - chain gang - he hates it Oh, Arnold Layne It's not the same, takes two to know two to know, two to know, two to know, Why can't you see? Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne Don't do it again. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb er talloze. Ik heb er zoveel dat ik mijzelf goed in't oog moet houden in't openbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, je neus in de boeken steken is toch niet zo raar? Ik doe dit ook soms, zonder schroom, en ik ben helemaal normaal! Eén keer gebeurde het dat een passant nogal keek, en ik antwoordde: "ik zit letterlijk met mijn neus in de boeken.........." ![]() Volgens mij had dat mens nog niet veel boeken gezien ofzo, ze zag er raar uit............... ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik heb er te veel om op te sommen.
Conformity is overrated.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik aan het uitleggen ben heb ik nogal een vrij opzichtige lichaamstaal. Zowat F. Dewinter stijl.
![]() |
#8 |
|
![]() Had ik jou wat gevraagd? Onbeleefderik!
![]()
![]() |
#9 |
Minister
|
![]()
![]() |
#10 |
|
![]() Nog een raar trekje dat jij hebt: jij drinkt graag duvel!
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Ik ben 100% normaal, het vreemde is echter dat de rest van de wereld vaak niet dezelfde normale trekjes heeft als ik.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik post op een forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, ik had altijd al iets met geuren, zelfs als peuter. Bepaalde herinneringen heb ik dan ook dankzij geuren. Als kleuter had ik een boek van Winnie de pooh. Ik rook daar graag aan. Met het verhuizen is dat boek kwijt geraakt en sindsdien zoek ik eigenlijk die geur terug. En vreemd genoeg weet ik al die jaren later nog steeds precies hoe dat boek rook. Maar heb dezelfde geur nog niet gevonden. Soms wel bijna die geur maar helaas nooit precies hetzelfde. Maar ik blijf dus aan alle boeken ruiken ![]() Mijn kinderen moeten er wel vaak mee lachen als ze me weer eens zien snuffelen aan een boek maar dat gaat soms gewoon vanzelf. Als peuter, nog voor ik naar de kleuterschool ging gaf mijn moeder me regelmatig iets te eten wat heel zoet rook. Denk dat het een soort pap was. Ook die geur herinner ik me. Soms als ik in de winkel loop ruik ik ineens een geur die erop lijkt en dan pak ik alle pakjes enzo vast die daar staan om eraan te snuffelen. (Kijk wel altijd even om niemand me kan zien ![]() Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf riek ik niet zo bijzonder goed.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik laat scheten in boeken en heb daarvoor twee speciale broeken. Ben zo al eens de Fnac buitengesmeten. Ik werk bij voorkeur net na de openingstijd in de week. Ook in de bib leen ik steeds het maximum aantal boeken en lees ik er maar 1/100 van ofzo want ik ben lid van meerdere bibliotheken. De bib geeft wel zo'n kik niet want te gemakkelijk en je kan de resultaten niet zien. In een boekenwinkel zie je wel eens mensen een boek ter hand nemen waar je dan net je windje over uitgeperst hebt. En inderdaad, veel mensen ruiken vluchtig aan een boek. Zeker nieuwe boeken in een winkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |