Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2009, 16:29   #21
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Wij hebben ook zo onze zonnenkinderen...

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 16:43   #22
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Loopt ook nog ergens zo'n Argentijnse immigrant rond - gesponsord door jullie - die beweert dat 'de' Nederlander niet bestaat, toch?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 17:08   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Loopt ook nog ergens zo'n Argentijnse immigrant rond - gesponsord door jullie - die beweert dat 'de' Nederlander niet bestaat, toch?
ja, maar die migrant sprak dan wel op de kortst mogelijke tijd perfect Nederlands, iets wat bij ons geen enkel lid van de royals blijkbaar onder de knie krijgt.

Hun drie zinnen die ze met moeite hebben vanbuiten geleerd worden dan ook telkens héél expliciet in close-up in beeld gebracht, hetis om je een kriek te lachen!
Mathilde staat het verst nu geloof ik, die kan er al vier na mekaar zeggen.

De max vond ik nochtans onze toekomstige Prince Le Taaie: die had NEGEN (neuf) maanden de tijd om te leren zeggen: "het is een jongen" of "het is een meisje"..... het bleek een "vrouwtje" te zijn! dat moet ge kùnnen zenne!

Enfin, vandaag in de krant hoopgevende titels:

De Standaard kopt: Straks enkel nog dotatie voor vermoedelijke troonopvolger'

om dan in de voorlaatste paragraaf te vertellen:

Citaat:
Er moet wel rekening gehouden worden met de wettelijke regeling die een dotatie met een persoonlijk karakter toekent aan prinses Astrid en prins Laurent, staat in de aanbevelingen. Een paar maanden terug was her en der gesuggereerd dat voor hen een soort uitdoofscenario voorzien zou worden. Daar ziet het nu niet naar uit.
maar tegen dat Elisabeth op de troon zal zitten, mogen we ons aan het heuglijke feit verwachten dat Emmanuel, Gabriel en Clementine (of hoe heet het kind) dus niét meer zullen moeten onderhouden worden.

Filips, Astrid (van de bourbon Parma's) en Laurant (van ergens) zullen dus TOT HET EINDE VAN HUN LEVEN door de belgische belastingbetaler worden onderhouden! Waar heeft men zoiets nog gezien?

De spruiten van Albert waren daar echter niet op voorzien? hoezo? Wat hadden die dan gedaan als Boudewijn niet potdood was gevallen in Motril?

't is me begot een zooike, en wij moeten dat dan allemaal maar slikken?
Citaat:
Tot nader order geniet het Belgische koningshuis een dubbele financiering. Vooreerst betaalt de 'civiele lijst' het levensonderhoud van koning Albert. De civiele lijst stelt de koning onafhankelijk in staat om alle kosten 'inherent aan de uitvoering van zijn ambt' te betalen.

Daarnaast ontvangen koningin Fabiola (de weduwe van Alberts broer en voorganger Boudewijn), kroonprins Filip en Alberts kinderen Astrid en Laurent een niet-belastbare dotatie. Die spoorde tot voor kort met het algemene indexcijfer, in tegenstelling tot de lagere gezondheidsindex voor de lonen van gewone Belgen.
Wat zei Txiki? nie mooi dat we er eventjes de zot mee houden? 'tzal begot nog niet!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 juli 2009 om 17:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 17:23   #24
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat zegt die Argentijnse bountie geen tweede keer, ik denk trouwens dat ze dat moest zeggen.
Alleen Beatrix heeft een eigen mening, de rest doet het in z 'n broek voor Bea.
Ben alleen bang dat Willem de V volledig onder de duim zit van die bountie.
Ze heeft ook losse handjes, dat weten ex-kindermeisjes wel te vertellen.
Zo zie je maar, Albert II is zo erg nog niet!
Oud 2 juli 2009, 17:25   #25
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Dat zegt die Argentijnse bountie geen tweede keer, ik denk trouwens dat ze dat moest zeggen.
Ik dacht ook meteen toen ze het zei dat dat zo opgedragen was.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 17:31   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
losse handje? tegen de kinderen? of tegen de kindermeisjes?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 2 juli 2009, 17:37   #27
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
losse handje? tegen de kinderen? of tegen de kindermeisjes?
De kindermeisjes.
Als die kinderen ook maar iets te hard worden aangepakt - en iedere ouder weet dat ze dat soms nodig hebben - wordt ze behoorlijk hysterisch.
Ik heb weleens een een stalmeester gesproken die mij het een en ander verklapte.
Zo was prins Claus in het dagelijks leven een man die op zijn strepen stond en was Bernhard veel loyaler tegenover het gewone volk.

Precies dus andersom als wat ons vaak geleerd wordt.

Willem-Alexander is vrij rustig en drinkt bv gewoon een kopje koffie mee met het personeel. hij heeft wel de last te dragen van het koningschap.
Oud 2 juli 2009, 17:54   #28
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
De kindermeisjes.
Als die kinderen ook maar iets te hard worden aangepakt - en iedere ouder weet dat ze dat soms nodig hebben - wordt ze behoorlijk hysterisch.
Ik heb weleens een een stalmeester gesproken die mij het een en ander verklapte.
Zo was prins Claus in het dagelijks leven een man die op zijn strepen stond en was Bernhard veel loyaler tegenover het gewone volk.

Willem-Alexander is vrij rustig en drinkt bv gewoon een kopje koffie mee met het personeel. hij heeft wel de last te dragen van het koningschap.
Ach, ik zie die kerel dat wel trekken.. Heeft een goeie moeder en een prima vrouwtje!
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 18:08   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De kindermeisjes.

hol�*! nog het zuidamerikaanse temperament om op het personeel te kloppen? jaja, dat ze hevig is dat vind ik wel leuk, maar ik zie mijzelf toch niet echt op mijn poetsvrouw kloppen omdat ze een en ander is vergeten.... oei... dat is wel héél laag precies. beetje zorreguieta achtig hé?

Oud 2 juli 2009, 18:26   #30
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hol�*! nog het zuidamerikaanse temperament om op het personeel te kloppen? jaja, dat ze hevig is dat vind ik wel leuk, maar ik zie mijzelf toch niet echt op mijn poetsvrouw kloppen omdat ze een en ander is vergeten.... oei... dat is wel héél laag precies. beetje zorreguieta achtig hé?
Dat temperament krijg je er niet meer uit, dat zit in die Argentijnse genen.
Voor de rest vind ik het haar toch wel goed doen.
Binnen 4 weken sprak ze zeer goed Nederlands en dat incident omtrent 'de echte Nederlander bestaat niet' zal ook wel overwaaien.
En reken maar dat Bea haar uitdrukkelijk heeft gezegd om haar handjes voortaan maar thuis te houden.
Hoop wel dat ze die Willem V een beetje meer pit kan geven.
En nu wil ik de waarheid weleens horen over die vermeende romance tussen Bea en Boudewijn.
Oud 2 juli 2009, 19:30   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

B & B?

gut ja! nu dat ge het zegt! Dat heeft ooit eens de ronde gedaan... maar serieus ik weet daar niks meer van.

Boudewijn heeft hier nu niet bepaald het imago van flukse wipper te zijn geweest, alhoewel zijn vader hem goede voorbeelden gaf en er tevens een roddeltje is gelanceerd over een intimiteitje tussen den Boude en zijn stiefmama .....

Maar verder? geen idee. nu ja, Claus was al jaren depressief, dat is ook niet goed voor het sexuele gedoe, en ik denk nu niet dat ons Fabi 's avonds in de luster wou gaan hangen... dus wie weet?

IEMAND???? meer nieuws??? Bea and Beau?

Laatst gewijzigd door circe : 2 juli 2009 om 19:30.
Oud 2 juli 2009, 22:55   #32
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Boudewijn deed het toch met Tito?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be