![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Staatssecretaris
|
![]() . (zelfcensuur)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 1 juli 2009 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Staatssecretaris
|
![]() . (zelfcensuur)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 1 juli 2009 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Weet je wat treurig is? Door toedoen van zo'n mensen gaan medemensen verloren. Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
dietrich bonhoeffer schreef: Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#665 |
Minister
|
![]() De Bijbel is een spiritueel boek. Het gaat over het vervolmaken van de geest. Aangezien in huidige tijden iedereen net het omgekeerde doet is het geloof in een ziel of geest volledig verloren gegaan. Kijk maar naar de psychiatrie en wetenschap die alles willen herleiden tot een vleselijk iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Minister
|
![]() Ik zie dat u geen zinnig antwoord kan geven maar wel de eerste was om via een verbale pogrom tegen Christenen aan virtuele heksenjacht te gaan doen met de meest geperverteerde leugens? Nu klinkt uw toontje wel al wat lager, nietwaar. Hopelijk heeft u iets geleerd van uw eigen debacle en misdraagt u zich geen tweede keer.
![]() |
![]() |
#669 |
Staatssecretaris
|
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door The Quibbler : 3 juli 2009 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Staatssecretaris
|
![]() (Herhaling nr 589)
Zo onbereikbaar Zo veraf Zo onineembaar Ver van mij Leef jij jouw leven Ik voel je hart klopt diep in mij Diep in mij ben ik betoverd Diep in mij door jouw veroverd Doe jij me dromen Maak jij mij vrij Kom voel het bloed sneller stromen in mij (Zo diep in mij Diep in mij) Ik wil beminnen Heel dichtbij Jouw warmte winnen aan mijn zij Wie houdt ons tegen Want voel jouw hart klopt diep in mij http://www.youtube.com/watch?v=lsKGk7p8VU4&NR=1
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
maar ik zal er mee moeten leren leven (nadat ik dus verkeerde gewoontes heb aangekweekt; het was trouwens een fragment van een artikel niet het volledige artikel). Hier worden constant berichten uit kranten gecopypaste. Moet ik nu voortdurend op rode driehoekjes gaan drukken? Na een eerdere waarschuwing op basis van één smiley twee weken geleden in het Engels ![]() (discussie hierover bleek niet mogelijk) nu dus strafpunten. Heksenjacht? ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 juli 2009 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja.
(Al geef ik toe dat ik al vele malen artikels volledig gequote heb, in de regel wel met bronvermelding, maar goed reglement is reglement. Daar hadden ze eerder over mogen beginnen...)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 juli 2009 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#675 | |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals in
Citaat:
Ik vermoed ![]() Raar zinnetje trouwens in het artikel. Misschien niet erg netjes (want eigenlijk "privé"), maar ik had gehoopt dat daar reactie op zou komen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 juli 2009 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke kus voor Yasmine
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |