![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10641 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ach zo en dit dan... Citaat:
Ha zo U ontkent al voor de tweede maal wat Uzelf hebt geschreven.... Hier houdt het dus op voor mij....ga een ander maar voor de gek houden mijn beste...sjaloom.... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 00:22. |
||
|
|
|
|
|
#10642 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee meneer U bent desondanks die piloot nog blijven verdedigen wat zijn stelling over laag over de grond vliegen met zulke toestellen betrof.... |
|
|
|
|
|
|
#10643 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En u maar blijven zeveren over die f*cking piloot terwijl ik de fout toegaf en u direct een correctie gaf, die u vervolgens negeerde om zo de eerste piloot voor de volgende maanden op mij te kunnen smijten telkens als uw eigen blunders u teveel omsingelden.
|
|
|
|
#10644 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heeft U nergens maar ook nergens maar gezegd... Indien wij van onze zijde ook maar een blundertje maken worden we gelijk afgestraft en wordt ook al is de rest van onze link betrouwbaar dit volgens Uw kant afgewezen als aangetoond betrouwbaar... Zo is dat dus ook met links die U als tegenpartij gaat aanbrengen mijn beste... U moet maar beter uit Uw doppen kijken... Iederéén gelijk voor de wet nietwaar....en kijk eens wat U schreef destijds... Citaat:
Wie verkoopt hier nu leugens mijn beste..... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 01:03. |
||
|
|
|
|
|
#10645 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die zijn nochtans de bondgenoten van de VS,en vertel mij maar eens, de meerderheid der kapers had destijds een saoudisch paspoort...
Kan U mij een en ander verklaren wat dat betreft.... Hoezo, voordien was er géén strijd tegen terrorisme gaande wéét U... Het tweede kwakkelmotief al wat U betreft... Heel pover argument.... De geschiedenis leert ons juist dat als je de VS aanvalt zij er steeds sterker uitkomen,remember pearl harbor.... Wat zou een terroristische organisatie dan wél kunnen waar destijds japan niet in slaagde... Citaat:
Over welke politici heb jij het hier ...... Zozo, waarom zijn zij dan onder de voet gelopen,olieconnecties???? Of gewoon maar het feit dat Saddam destijds het oliekraantje richting VS heeft toegedraaid na de operatie desert storm en zijn nederlaag... Mwa, U verwijt mij géén motieven te hebben wat 9/11 betreft, laat mij toe U zeggen dat Uw motieven ronduit belachelijk zijn.... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 01:31. |
|
|
|
|
|
|
#10646 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enne mijn beste K9 ,moet jij maar eens gaan verklaren dat Bin Laden én zijn gehele Al Qaeda die nét na de aanslagen als het te vernietigen target gelden in de war on terror volgens Bush net na de invallen in Afghanistan en irak niet meer als opperste target om te vernietigen werden bestempeld...
Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 01:50. |
|
|
|
|
|
#10647 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"waar je geen/amper winst van ziet" is niet "die geen winst maken" dat wil jij er gewoon van maken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#10648 | |||||||
|
|
Citaat:
Ok om het wat simpeler uit te drukken: VS soldaten zijn christenen, bin laden en een boel saudi's fundamentele moslims die vinden dat elke voet van een niet gelovige op heilige saudische grond een belediging is voor de islam. Op een bepaald moment had men voor de opbouw van de 2e golfoorlog (90-91) 500 000soldaten waaronder alcohol drinkende ongesluierde vrouwen en al de rest dat komt met de westerse maatschappij. Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing...n_(August_1998) "The August 1998 bombings of Afghanistan and Sudan (codenamed Operation Infinite Reach by the United States) were American cruise missile strikes on terrorist bases in Afghanistan and a pharmaceutical factory in Sudan on August 20, 1998. The attack was in retaliation for the bombings of American embassies in Kenya and Tanzania which killed 224 people (including 12 Americans) and injured 5,000 others." Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ok ik heb je zinnetje gegeven om nog wat meer rond de pot te draaien om toch maar niet te hoeven spreken over motieven antwoord dus op http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=10638
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||||
|
|
|
|
|
#10649 | |
|
|
Citaat:
10-duizenden 100-duizenden miljoenen
|
|
|
|
#10650 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
#10651 |
|
|
Waarom? Het is gewoonweg niet logisch welke greep hebben die bedrijven dan over bush dat deze zo'n acties onderneemt om hen wat meer winst te bezorgen(moesten deze bedrijven al zoiets doen uberhaupt)
|
|
|
|
|
#10652 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#10653 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#10654 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#10655 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik leg alle bronnen naast elkaar ,en weeg ze dan tegen elkaar af . U pakt alleen dat wat goed uitkomt . Die Pentagon theoriën zijn de grootste luchtbellen uit de geschiedenis , GEEN ENKELE CLAIM klopt . En dan nog het motief. Laat ik het als volgt proberen Op de puntjes vult u de rest in : Het moest lijken dat er een 757 vlucht 77 het Pentagon invloog omdat .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...... |
|
|
|
|
|
|
#10657 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent net zulke grote compulsieve leugenaar als Svennies.
Liegen over een banlijstje...waar haal je het Als je zelfs daar al over liegt...waar blijft dan je geloofwaardigheid? Vind je dat nu zelf niet zielig?
Laatst gewijzigd door illwill : 5 juli 2009 om 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#10658 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euhm, nog steeds jij MIJN BESTE!
Hier mag nog 200000000 man komen die liegen, maar dat veranderd niets aan het feit dat jij de pannen van het dak zit af te liegen hier.
|
|
|
|
|
#10659 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10660 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
955 miljoen euro in belgische frankskes uitgedrukt goed voor een jaarwinst van zo'n kleine 38 miljard frank is voor U onder te brengen onder de categorie geen/amper wat winst betreft.... Economie was niet Uw sterkste vak zeker.... Elke bedrijfsleider die Uw woorden leest zal U voor gek verklaren.... En die wéét wie van ons beide de leugenaar is....Ik die deze cijfers aanhaal,of diegene die ze desondanks nog altijd wil minimaliseren in een poging om zijn gelijk te halen.... En als diezelfde bedrijfsleider de eerdere jaarcijfers van dat bedrijf in ogenschouw neemt gaat er wel bij hem een belletje rinkelen gezien hij dit op een enonomische basis in perspectief stelt.... |
|
|
|
|