Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2009, 22:23   #10721
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Suc6 ermee.

1 tip, als er echt (aangetoonde) onjuistheden zijn zul je dit gegrond naar bepaalde personen moeten brengen. Met wat posters op straat komen met misschien 100 man kom je nergens.

11 september waar in Brussel?
is er een tegenbetoging?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2009, 00:36   #10722
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
En spreken de andere getuigen hem dan tegen?

Eens even kijken wat die genoemde feiten zijn:

1) Hij vond het vreemd dat hij onmiddellijk na de eerste crash naar New York werd gestuurd, hoewel toen in de media slechts sprake was van een klein vliegtuig. Als je dat vergelijkt met de reactietijd van FEMA na Kathrina...
Vreemd, maar niet onmogelijk => geen bewijs van schuld
We spreken over het financiële hard van de VS en een van de dichtbevolkste gebieden en 2 symbolische torens van 400 meter hoogte . Dit heeft erg hoge prioriteit !

Citaat:
2) Hij vond het vreemd dat alle camera's strikt werden geweerd van de plaats die tot 'crime scene' werd verklaard, maar dat het bewijsmateriaal zo snel werd verwijderd.
Geen bewijs, maar toch verdacht
vreemd dat de cameras werden geweerd?? er zijn duizenden mensen vermoord , alle reden om het tot crime scene te maken dus . Daar horen geen media met cameras stoffelijke resten te gaan filmen . Lekker respectvol om daar te gaan filmen.

Welk bewijsmateriaal werd er snel verwijderd ? Het opruimen duurde bijna één heel jaar !! en dat is nog altijd snel . wel eens goed nagedacht over het waarom dat zo snel mogelijk moest . De werkelijke redenen hebben helemaal niets met conspiracy te maken .
Het verbaasd mij ontzettend hoe het bestaat dat er aan bepaalde dingen gewoon niet wordt gedacht.
Er zijn massa's verhalen van betrokkenen en sites en films over de opruimwerkzaamheden! Die zie je alleen nooit op de sites van aanhangers van de Alternatieve versie

Citaat:
3) Zeer vreemd dat FEMA e.a. reeds op 10 september in positie naar het commandocentrum waren getrokken.
Geen bewijs, maar toch zeer verdacht
Wat is daar dan verdacht aan ?, concreetheden a.u.b.

FEMA is slechts één van de honderden instelling/organisaties ,expert eenheden die op en vanaf 9/11 op ground zero werkzaam waren .

Citaat:
4) Ze moesten aannemen dat de zwarte dozen allemaal vernietigd waren, terwijl rubberen landingswielen, jet turbine en zelfs zetels quasi onbeschadigd waren.
Een merkwaardige speling van het lot, wellicht?
We hebben allemaal kunnen zien dat één van de twee toestellen de toren niet vol raakte , de rechter vleugel (ten dele) + motor gingen door een hoekpunt van de toren en schoten door, dit bleef dus veel meer in tact dan alle andere delen van het vliegtuig .
De andere delen hebben al hun bewegingsenergie aan de torens afgestaan , en zijn hierdoor verplettert . Vervolgens stort de toren ook nog eens in !
Vreemd dat de zwarte dozen niet meer in tact waren ??

Ik kan mij geen zwaardere beproeving voorstellen, eerlijk gezegt
Met 900 km/h frontaal tegen een staal constructie. Daar zijn di edozen echt niet tegen bestand .

Citaat:
5) De grootte van de turbine past volgens hem totaal niet bij een Boeing. Kijk zelf maar eens.

http://www.voltairenet.org/article160636.html
Volgens mij wel ! kwestie van een tekening van de turbine onderdelen erbij pakken.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2009, 11:27   #10723
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Daar ging het hem helemaal niet om, Illwilleke beweerde dat men de reden van de voorgaande golfoorlog destijds nog perfect had kunnen gebruiken om de inval in irak te gaan verrechtvaardigen...

Hebt U em, in plaats van de beroemde WMD's of de aanslagen op 9/11 en of eventuele verbanden tussen irak en al quaeda ,komt hij hier aanzetten met de irakese bezetting van koeweit in 1990 als het excuus om een volgende inval goed te praten....

Dat is zowat het belachelijkste dat hier ooit al is gepost geweest....
Zoals ik al zei, met liegen kom je nergens hoor. Dit heb ik nooit gezegd, ik heb nooit gezegd dat de redenen van de voorgaande golfoorlog deze inval RECHTVAARDIGEN! Ik heb gezegd dat men 9/11 niet nodig had om irak opnieuw binnen te vallen. Kijk maar naar de vorige inval in irak...was er toen een 9/11 neen! Dus men had 9/11 niet nodig.
En nogmaals, quote mij waar ik zeg "rechtvaardigd"!
Leugenaar.

Ohnee, jou leugens waaronder ook weer deze, zijn het belachelijkste.

Laatst gewijzigd door illwill : 9 juli 2009 om 11:28.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2009, 11:43   #10724
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, je hebt hem hier nu gequoot zodat ik de inhoud van zijn bericht ook mee kan lezen....

Blijkbaar vergeet ilwilleke dat elke keer hij een bericht post bij mij op het scherm niet meer verschijnt dan de mededeling deze gebruiker staat op Uw negeerlijst....

En dit gisteren 10 opeenvolgende keren...

En nu moet ik in de door U aangehaalde quote weeral vaststellen dat hij mij van liegen beschuldigd hierover....

Het is dus duidelijk niet de slimste thuis....
Lieg nog maar wat ja.

De 10 berichten die ik gepost heb na mekaar waar jij het over had zijn niet gequote door iemand anders, zoals je hier als uitvlucht probeert te gebruiken.

Of ik de slimste thuis ben of niet, weet ik niet maar dat veranderd opnieuw niets aan het feit dat jij liegt zoals ik heb aangetoond.

Het is niet voor niets dat jullie elke keer opnieuw met een andere uitvlucht afkomen.

Eerst was het 10x na mekaar dat jullie me toevallig weer net van je negeerlijstje afgehaald hadden. Toevallig net als ik op je reageerde
Dan was het, dat jullie enkel mijn postings konden zien indien iemand mij quote, dan was het dat jullie niet inlogde en nu is het weer dat quote. Hilarisch...straf dat alle mogelijkheden al redenen zijn geweest e.
Mischien geloofwaardig indien jullie het bij 1 reden gehouden hadden.
Oud 9 juli 2009, 11:44   #10725
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Juist

U hebt het laatste decennium blijkbaar van hel nabij de Amerikaanse media gevolgd

Wordt eens wakker K9, je weet blijkbaar echt niet hoe de wereld draait

Een aantal jaar geleden was 3 kwart van de Amerikanen er van overtuigd dat Sadam achter 9-11 zat

Wordt eens wakker K9
Waar haal jij het cijfer 3 kwart van de amerikanen vandaan dan? Heeft er iemand een enquete gedaan?

Zoja, graag een bron hiervoor.
Oud 9 juli 2009, 11:46   #10726
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
is er een tegenbetoging?
Als ik met 5 man een terraske in de buurt ga doen is het volgens mij al genoeg als tegenbetoging
Als het vorig jaar al niets was gaan degene die het vorig jaar al niets vonden het niet opnieuw proberen, buiten wat uitzonderlingen.
Oud 10 juli 2009, 12:44   #10727
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Een onbestaande link plaatsen naar Irak op een officieel document om later de kans te geven gedebunked te worden?
Zit daar logica in?
Als je 9/11 zelf organiseerd kan je toch een bestaand link maken? Ze hebben ze volgens de believers nu gemaakt naar bin laden, waarom niet naar saddam?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2009, 12:46   #10728
k9

Standaard

Citaat:
Daar ging het hem helemaal niet om, Illwilleke beweerde dat men de reden van de voorgaande golfoorlog destijds nog perfect had kunnen gebruiken om de inval in irak te gaan verrechtvaardigen...
Dat weet ik en dat zou wel goed kunnen, immers saddam hield zich absoluut niet aan de voorwaarde van de vrede. Ik denk dat het VS publiek echt niet had geprotesteerd tegen actie tegen iraq.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 10 juli 2009, 12:50   #10729
k9

Standaard

Citaat:
Juist

U hebt het laatste decennium blijkbaar van hel nabij de Amerikaanse media gevolgd
Ok geef dan eens wat bronnen waar de VS regering 9/11 als reden gebruikt om iraq aan te vallen?

Citaat:
Wordt eens wakker K9, je weet blijkbaar echt niet hoe de wereld draait

Een aantal jaar geleden was 3 kwart van de Amerikanen er van overtuigd dat Sadam achter 9-11 zat

Wordt eens wakker K9
leer eens lezen, ik spreek over de VS regering en dan kom jij af met de bevolking.

Nogmaals, toon me eens waar de VS regering beweerde dat 9/11 ook door saddam was gedaan en dat ze daarom iraq binnenvielen.

Bush en co hebben dat eventjes geprobeerd maar dat werd door de rest zo hard onderuit gehaald dat ze nooit meer iets durven zeggen hebben. Nochtans heel raar, dood je 3000+mensen om iraq binnen te vallen en dan "vergeet" je om er bewijzen bij te steken dat het iraq was. Integendeel je steekt er "per ongeluk" links in naar saudi arabie, een bondgenoot.

Oud 10 juli 2009, 13:10   #10730
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ok geef dan eens wat bronnen waar de VS regering 9/11 als reden gebruikt om iraq aan te vallen?:
Bronnen zat ... in deze draad ... op deze site ... op dit net ... ga zelf op zoek, luie wannes

Citaat:
leer eens lezen, ik spreek over de VS regering en dan kom jij af met de bevolking.

Nogmaals, toon me eens waar de VS regering beweerde dat 9/11 ook door saddam was gedaan en dat ze daarom iraq binnenvielen.
Jij kijkt echt niet verder dan je neus lang is hé?

De meida beweerde -- de media is de speelbal van xxx -- de regering is de speelbal van xxx -- de bevolking is de speelbal van xxx -- ga op zoek naar xxx

Citaat:
Bush en co hebben dat eventjes geprobeerd maar dat werd door de rest zo hard onderuit gehaald dat ze nooit meer iets durven zeggen hebben. Nochtans heel raar, dood je 3000+mensen om iraq binnen te vallen en dan "vergeet" je om er bewijzen bij te steken dat het iraq was. Integendeel je steekt er "per ongeluk" links in naar saudi arabie, een bondgenoot.
Je doodt ze niet om Irak binnen te vallen ... je doodt ze om de war on terror te beginnen ... reign by fear ... de axe of evil ... alle landen van de axe of evil hadden een nationale bank niet gecontroleerd door xxx -- ga op zoek naar xxx
Oud 10 juli 2009, 13:11   #10731
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat weet ik en dat zou wel goed kunnen, immers saddam hield zich absoluut niet aan de voorwaarde van de vrede. Ik denk dat het VS publiek echt niet had geprotesteerd tegen actie tegen iraq.
Als jij dat denkt is het goed, nu zijn we gerust
Oud 10 juli 2009, 13:15   #10732
k9

Standaard

Citaat:
Bronnen zat ... in deze draad ... op deze site ... op dit net ... ga zelf op zoek, luie wannes
Jij beweerd iets jij mag het bewijzen. Als er bronnen zat zijn moet dat heel simpel zijn.

Citaat:
Jij kijkt echt niet verder dan je neus lang is hé?

De meida beweerde -- de media is de speelbal van xxx -- de regering is de speelbal van xxx -- de bevolking is de speelbal van xxx -- ga op zoek naar xxx

Je doodt ze niet om Irak binnen te vallen ... je doodt ze om de war on terror te beginnen ... reign by fear ... de axe of evil ... alle landen van de axe of evil hadden een nationale bank niet gecontroleerd door xxx -- ga op zoek naar xxx

Nee jij mag zeggen wie xxx is hoor, weeral het zijn jouw beweringen .

En de war on terror was dus de reden voor 9/11 ? Jouw logica is dat de VS regering een oorlog tegen het terrorisme wou starten, daarvoor 3000 mensen doode? Denk je nu echt dat de VS burgers geprotesteerd zou hebben als bush terroristen had aangepakt?

Waarom trouwens? Waarom wou bush zo wanhopig deze oorlog tegen terror starten dat hij er duizenden doden en zijn eigen leven voor op het spel zette?

Oud 10 juli 2009, 13:19   #10733
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij beweerd iets jij mag het bewijzen. Als er bronnen zat zijn moet dat heel simpel zijn.?
sympathiek dat ik mag

Ik heb er hier al honderden gepost en ga niet opnieuw beginnen omwille van de schone ogen van K9

Citaat:
Nee jij mag zeggen wie xxx is hoor, weeral het zijn jouw beweringen.
sympathiek dat ik mag

Ik heb er hier al honderden gepost en ga niet opnieuw beginnen omwille van de schone ogen van K9

Citaat:
En de war on terror was dus de reden voor 9/11? Jouw logica is dat de VS regering een oorlog tegen het terrorisme wou starten, daarvoor 3000 mensen doode? Denk je nu echt dat de VS burgers geprotesteerd zou hebben als bush terroristen had aangepakt?
Ja Ja Ja

Citaat:
Waarom trouwens? Waarom wou bush zo wanhopig deze oorlog tegen terror starten dat hij er duizenden doden en zijn eigen leven voor op het spel zette?
Goeie vraag -- ga op zoek naar xxx
Oud 10 juli 2009, 13:21   #10734
k9

Standaard

Citaat:
sympathiek dat ik mag

Tja als je het niet kan bewijzen blijven het loze beweringen.

Citaat:
sympathiek dat ik mag

Ja Ja Ja

Goeie vraag -- ga op zoek naar xxx
Ik kan dus enkel besluiten dat je geen bewijzen hebt.
Je steekt liever tijd in nietzeggende tekstjes te schrijven en rond de pot te draaien dan je beweringen te staven.

Oh en volgens jou zou dus echt de VS burger protesteren had bush pakweg de taliban aangepakt?

Laatst gewijzigd door k9 : 10 juli 2009 om 13:22.
Oud 10 juli 2009, 13:41   #10735
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja als je het niet kan bewijzen blijven het loze beweringen.
Juist

Citaat:
Ik kan dus enkel besluiten dat je geen bewijzen hebt. Je steekt liever tijd in nietzeggende tekstjes te schrijven en rond de pot te draaien dan je beweringen te staven.
Juist

Citaat:
Oh en volgens jou zou dus echt de VS burger protesteren had bush pakweg de taliban aangepakt?
Juist
Taliban?
Irak?

Water weg
Oud 10 juli 2009, 13:45   #10736
k9

Standaard

Citaat:
Juist

Juist

Juist
Taliban?
Irak?

Water weg
Grappig je versplit liever tijd dan inhoudelijk te antwoorden. Dat alleen al toont me aan dat je zoals steeds 0.0 aan bewijzen hebt.

Wel mijn vragen staan daar nog steeds boven, mocht je ooit over iets vallen wat je denkt dat als bewijs kan doorgaan.

Oud 10 juli 2009, 13:48   #10737
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grappig je versplit liever tijd dan inhoudelijk te antwoorden. Dat alleen al toont me aan dat je zoals steeds 0.0 aan bewijzen hebt.

Wel mijn vragen staan daar nog steeds boven, mocht je ooit over iets vallen wat je denkt dat als bewijs kan doorgaan.
Ik zal eerst trachten te bewijzen dat de Taliban in Irak leven, zoals jij blijkbaar claimt
Oud 10 juli 2009, 13:52   #10738
k9

Standaard

Citaat:
Ik zal eerst trachten te bewijzen dat de Taliban in Irak leven, zoals jij blijkbaar claimt
Je hebt blijkbaar moeite om zelfs maar de disucssie te volgen. Het ging over de war on terror, volgens jou DE reden voor 9/11 .

Omdat er geen link is naar iraqkq is het enige wat nog overschiet afghanistan en de taliban. Wat jij dus zegt is dat bush duizenden mensen vermoorde en zijn eigen leven op het spel zette om middle of nowhere afghainstan te verlossen van de taliban.

En dan ben je verbaasd als ik bewijzen hiervoor vraag?

Of is volgens jou afghanistan geen deel van de war on terror?

Oud 10 juli 2009, 14:01   #10739
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of is volgens jou afghanistan geen deel van de war on terror?
Axe of evil vergeten?
Oud 10 juli 2009, 14:04   #10740
k9

Standaard

Citaat:
Axe of evil vergeten?
Dat waren iran, iraq en korea. geen enkel van de 3 had een directe link naar 9/11 .

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be