![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hah, ik dacht dat Wilders' propaganda zou worden weggelachen, blijkbaar zijn er toch enkele simpele zielen.... ![]() Kijk maar uit, of ik gebruik wat van dat virtueel geweld. Mensenlief, wat een paranoia. Hoe gênant. Laatst gewijzigd door anoniempje : 6 juli 2009 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan zullen we ook maar wachten op de 'dag dat blabla gebeurt', om enig bewijs voor jou bewering, zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Interdiocesane Rechtbank van Eerste Instantie Contactadres: Hoofdkerkstraat 3 9000 Gent tel. 09/235.78.40 Verstaan jullie onder godsdienstvrijheid dat alleen maar de roomskatholieken, orthodox katholieken en joden een religieuze rechtbank mogen hebben? hier heb ik nog altijd geen antwoord op.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 juli 2009 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
|
![]() Citaat:
Verdacht vind ik het wel dat dit nergens in de Media wordt bijvermeld. Gelijke monniken, gelijke kappen: een land/regering dat/die zoiets voor enige godsdienst gedoogt en tevens "godsdienstvrijheid" in de wetgeving voert/beweert, kan bij erkenning van de islam als "godsdienst" NIETS doen tegen shar�*a-rechtbanken. Volkomen scheiding van kerk en staat zal de enige oplossing zijn, geen vermelding meer van woorden als "godsdienst" of "eredienst" in wetten en de aldus tot gewoone hobbyclubs gedegradeerde genootschappen kunnen zich hoogstens nog laten inschrijven bij Kamer(s) van Koophandel.
![]() |
![]() |
#425 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze spreken niet voor alle moslims? Nou, misschien moet iemand dat hen en onze overheden maar eens vertellen. En u, met u pleitbezorging voor Shariarechtbanken, doet lekker met die extremistische onzin mee. Ik kan u zeggen, als uw geloofsgenoten, dan zal het niet lang meer duren tot jullie het limiet hebben bereikt, en wij mensen weg gaan zenden. Wij zullen ons niet laten koloniseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() De relevantie ontgaat me, maar toch bedankt.
Citaat:
I rest my case. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat hypocriet zijn juist een vereiste was om een goede moslim te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Minister-President
|
![]() dit noem je dan gefundeerde islam-"kritiek" ?
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Uiteraard.
Een religie die moord en doodslag verbiedt, maar het toelaat en er zelfs toe oproept als het ongelovigen betreft, is hypocriet. Een religie die liegen verbiedt, tenzij tegen on- en andersgelovigen, is hypocriet. Een religie die zogenaamd staat voor gelijkheid tussen man en vrouw, maar tegelijkertijd de vrouw als te ploegen akker van de man beschouwt, is hypocriet. En zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen. Om als goed moslim te leven, dient men derhalve hypocriet te zijn. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 7 juli 2009 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Minister-President
|
![]() als je dat gefundeerde "kritiek" vind
kan ik u duis gerust verder negeren en heeft discussie geen zin.
![]() |
#434 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk, want ik zeg niet wat u graag wilt horen. Steek uw kopke maar weer gauw in uw geliefde woestijnzand gelijk een struisvogel dat pleegt te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Ben jij een dubbelnick van Filosoof ? Want zoniet, doe je toch alles om dat te laten vermoeden. Ofwel kennen jullie elkaar zeer goed. Samenwonend ofzo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() 1 % ? 10 % minstens, en dan nog enkel officiël. Al de lanterfanters die hier niet zouden moeten zijn, maar er toch zijn, niet meegerekend. Hoe zou het anders komen dat onze steden bruiner en bruiner zijn ? Overal loopt het vol bruinen en zwarten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Gouverneur
|
![]() 10% paranoïde mensen. Wow zeg, het groeit gewoon met de minuut, zo lijkt het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |