![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ik vond het hilarisch
![]() Maar ik prefereer mijn slapstick zonder heffing van 1,5 miljoen euro... Laatst gewijzigd door Sammael : 22 juli 2009 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Boudewijn was zeker een goed mens. Daar kan niet de minste twijfel over bestaan. Maar hij was toch eigenlijk ook een mislukte pater. Hij wilde bovendien helemaal geen koning worden. Toch soms een bizar iemand. Zo stond hij meer dan ééns, midden in de nacht op en spoedde zich met de zaklantaarn in de hand naar de kapel van het paleis om daar te bidden.
Bovendien had hij die typische dubbele moraal die men bij veel diepgelovige katholieken aantreft. Zo was hij van de ene kant tegen abortus omdat 'zijn geweten hem dat niet toestond'. Maar van de andere kant hij had dan weer geen enkel probleem met het regime van Franco, zelf diepkatholiek, en die er lustig op los martelde in het Spanje van die tijd. Bovendien stond Boudewijn erop de stervende katholieke Franco bij te staan in zijn laatste uren als steun. Maar dat is dan niet doorgegaan. Laatst gewijzigd door system : 22 juli 2009 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zijn de fouten van Fabiola?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Dat stond duidelijk in de dreigbrief hé:
1. Ze heeft Koning Bouwdewijn vergiftigd in Spanje naar aanleiding van diens amoureuze escapades met voormalig dictator Tito. 2. Ze kost te veel aan de Vlaamse Gemeenschap. 30.000 EUR per week om naar religieuze gezangen te luisteren, dat slaat alles. 3. Ze gaat 4 maal per jaar naar Lourdes, allemaal op kosten van Vader Staat. 4. Ze gebruikt een groot deel van haar dotaties om aflaten te kopen bij de Paus, zodat ze zeker zou worden toegelaten tot de Hemel.
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Jullie zitten er natuurlijk allemaal naast. Wat zij bedoelde met die symboliek, reikt verder: " Willen jullie me weg, goed dan, ik heb toch al mijn appeltje voor de dorst ! "
Je mag ook hier zeker niet de bijbelse metafoor van de appel als de vrucht van de boom van het onderscheid tussen het goede en kwade vergeten. Ondertussen rukt de mexicano-griep, voorwaar verder op en moet iedereen zijn bijdrage leveren.[url="http://www.totoffclowns.be"] Laatst gewijzigd door Totoff : 22 juli 2009 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Die dreigbrief schrijver? Das natuurlijk de Lorre... Neveu Laurent zal dat wel gedaan hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fabiola: klassewijf met gevoel voor humor. Ik ben fan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hit me!
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral een tragisch (veel te jong geconfronteerd met heel die roedel aan belgique beschermend schaduwpersoneel) maar tegelijk erg gewiekst figuur. Dat belgique nog bestaat is omdat hij zich met zijn schaduwkabinet niet bepaald een ceremoniële rol liet aanmeten. Dat schaduwkabinet is er nog, maar intussen speelt Albert "den toffen". Ik hoor het al in de kroeg: "Dien drinkt tenminste graag ne keer een pint".
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 juli 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft wel iets grappigs ja. Maar ik steek ook geen loftrompet over Hitler die op het terras in Berchtesgaden even een houterig dansje doet in een poging grappig te zijn. Nochtans wist die ook wel wat pogingen tot aanslagen op zijn persoon waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is ook niets waard. Een dochter die je niet wil erkennen (ze vraagt tenslotte geen vleugel in het paleis) en nog wat dingetjes (in de Ardennen met de moto rondtoeren en plots zo hard gaan rijden dat de flikken die je moeten begeleiden tegen een tegenligger botsen... rara wie daar de fout kreeg). Albert ziet er enkel de bon-vivant opa uit, maar die mens is wars van verantwoordelijkheidszin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Heel dapper van die appel.
Laatst gewijzigd door Andro : 22 juli 2009 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |