![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
En waarom zou ik "het levende (nou ja) bewijs" zijn van hetgeen ik precies betwist? Citaat:
Een idee (in filosofische zin) is universeel geldig of ze is geen idee, dus ook in het absurde of het extreme. Natuurlijk ambeteert het je dat ik jouw "ideeën" op de rooster leg, omdat ze amper doordacht of gestaafd zijn. Een beetje "idee" is dus geen idee. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is tijd om te resetten. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Metternich heeft vooral geen zin om degelijk te antwoorden op mensen die toch niet luisteren omdat de woorden van "de verkeerde" komen. Met drosophila discussiëren is zoals met mijn muren praten.
|
|
|
#107 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
De patstelling was met An Arkos. Drosophila kun je zo wegblazen, maar ook An Arkos is te kraken.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
Hoera, ik ben terug mee.
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
Zodra radicaal-rechtsen niet voldoen aan het stereotype beeld gebeurt dat wel vaker.
|
|
|
#112 | |
|
Minister
|
Citaat:
Je hebt een punt, massale immigratie heeft als gevolg dat immigranten uitgebuit worden (zeker als ze illegaal zijn) en dat de lonen van lokale werknemers verlaagd worden. Dit is een mechanisme waar liberalen waarschijnlijk best blij mee zijn, hoewel nog liever een puur economische migratie willen, buitenlanders komen hier werken in knelpuntberoepen, en als hun werk gedaan is, mogen ze het terug aftrappen naar hun land van herkomst. Bon, je hebt dus een probleem met migratie omdat de bazen ervan profiteren? Daar ben ik het mee eens, maar wat is je oplossing dan? Alle migranten terugsturen? Dit is ten eerste onmogelijk, je ontketent gewoon een burgeroorlog, en, nog belangrijker, het is compleet walgelijk en onethisch om ongewensten gewoon weg te sturen. Daarbovenop, door je redenering breek je de solidariteit van de werkende klasse. In plaats van samen met migranten tegen de bazen en de staat te strijden, zet je de autochtone en de allochtone werkende klasse tegen elkaar op, en wie wint er in zo'n geval? Maar ja, jij denkt liever in termen van volkeren.
|
|
|
|
#113 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Samengevat: ik gaf u gelijk. En u besefte het niet eens Citaat:
Een goed verstaander had dat wel begrepen. U nu ook, hopelijk. (zielig hoe u zich vergaloppeert en met een niet ter zake doende woordenbrij - "sancro-sancte", "globalistische priesterklasse", zels "manicheïsme"; heeft ons studentje dit jaar enkele moeilijke woordjes geleerd Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#117 |
|
|
Vrij vertaald betekent het in brand steken van die autos op de nationale feestdag.... "Jullie Decadente Westerse cultuur zal branden"
|
|
|
#118 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
“in kiem het concept van een echte wereldregering” (Jean Daniel); “de religie van de mensheid” (Nadine Gordimer); “een seculiere wereldgodsdienst” (Elie Wiesel); “de meest recente van onze burgerlijke religies, de ziel van een zielloze wereld” (Régis Debray). Je moet je staart dus niet intrekken. Daarom heb ik ook gezegd dat je de consequenties van natuurrecht niet begrijpt. Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#119 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
In Zweden is het nu al zo dat als een vacature binnen 10 dagen niet ingevuld raakt, een illegaal gekozen mag worden. De enige reden waarom er knelpuntberoepen zijn, is omdat de lonen voor die beroepen te laag zijn, niet omdat niemand anders dat werk zou willen doen. Citaat:
In Molenbeek is 40% van de allochtonen werkloos, en het ergste van de crisis moet nog komen. Het staat in de sterren geschreven dat ons sociale systeem onbetaalbaar zal worden. En dan zal de sociale implosie volgen... Dat is waar de internationalisering van het kapitalisme op aanstuurt: niet remigratie, maar sociale implosie. Citaat:
Ik weet niet wat we te winnen hebben bij een nieuwe proletarisering, bij een duale en multiraciale maatschappij naar het bankroete Amerikaanse model. Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 24 juli 2009 om 14:42. |
||||
|
|
|
|
|
#120 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
Er bestaat inderdaad een reëel gevaar van een 'rassenoorlog' in West-Europa, maar jij behoort daarbij tot het probleem! Jij bent één van diegenen die bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet op basis van afkomst, onder andere door je voorstel van deportatie van migranten. Nu gaat het om een sluimerend conflict, als je massaal 'vreemdelingen' begint te deporteren, mensen die hier geboren en getogen zijn, dan barst het conflict volledig open. En ik denk niet dat er dan nog veel fut zal zijn om sociale verworvenheden te verdedigen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles wat zij doen en denken is per definitie slecht? Beetje simplistisch.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 24 juli 2009 om 17:40. |
||||
|
|
|