![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor een partij die gaat en staat voor de Vlaamse onafhankelijkheid zijn borreltnootjes TE WEINIG. Een VU-bis dringt zich op, aan het Vlaams Belang om de nva hiervoor te behoeden.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 23 juli 2009 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kijk naar resultaten, niet naar hoogdravende woorden en ideologie. Woorden zijn toch maar lucht.
Vlaams Belang heeft deze eis verziekt door ze nu op te draven. En het ergste is dat ze op voorhand wisten dat dit het resultaat zou zijn. Vlaams Belang heeft strategisch nagedacht vanuit politiek gewin. Dat dat schade oplevert aan de Vlaamse zaak hebben ze er bij genomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Conclusie:
N-VA stemt dus niet tegen haar eigen decreet. Wordt het VB pissig van haar eigen untergang dat ze beginnen te krabben als een wilde kat?
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() ....en dat is uiteraard de fout van het VB...want het Vb is de oorzaak van het cs...en bijgevolg mogen ze geen wetsvoorstellen doen...want als ze die doen dan zijn ze stout...hetgeen nog eens bewijst dat zij zelf de oorzaak zijn van het CS... Waarom al die hypocrisie niet overboord gooien en de VB mandatarissen gewoon nar inkwisitienormen met de handen op de rug in de Schelde gooien...als ze bovendrijven zijn ze stout en als ze zinken is dat een bewijs dat de beul gelijk had...
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals ik al zei: VB wist dat dit het gevolg zou zijn. Ik vind het ook jammer dat SP-A en CD&V nooit zullen stemmen op een voorstel dat uit het VB komt, maar dat is nu jammer genoeg de realiteit. VB weet dit ook. En toch hebben ze dit zo gespeeld. Waarom? Enkel uit politiek gewin. Enkel om de N-VA te compromitteren. Dat daarmee de realisatie van deze terechte Vlaamse eis vertraagd wordt, hebben ze er bij genomen. En dat vind ik jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kris Van Dijck had dus volgens U ook de eis verziekt door ze voor de verkiezingen op te draven en er toen zoveel rugbaarheid aan te geven. Hij besefte toen blijkbaar ook dat het komende schooljaar voor de deur stond, en dat men dit voorbereid tijdens de vakantie. Als men dus wat in de pap te roeren wil hebben in't Franstalig programma zou't leuk zijn dat nu te kunnen doen voor het schooljaar opgang gefloten is... Echter is Kris van mening verandert. Dewever die op alles wat het Vlaams Belang vertelde kritiek had maar stil bleef bij dit zegt genoeg... Maar goed, U hebt gelijk, we moeten kijken naar de resultaten. Ik ben nu net zoals de Nva voor de Vlaamse onafhankelijkheid. In hoeverre de nva die dichterbij kan brengen valt nog af te wachten, we zullen zien... Tot zover moet de oppositie de agendasetting van het parlement blijven verzorgen en staat doorgeprikt nog altijd netjes, of niet soms?
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 23 juli 2009 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() een Godwinneke gaat er bij zoveel hemeltergende nonsens altij in zou ik zo zeggen...
Zelfde logica: in de getto's van Warschau was in 1944 duidelijk te zien waarom Joden moesten worden ausgerottet...ze waren vuil, stierven van de honger en waren helemaal niet produktief...eigen schuld dikke bult...man man man...wat een hallucinant Nazi-gezeik zeg... Ik vat even samen: Het Vb mag als oppositiepartij niet deelnemen aan het democratische spel omdat de anderen de democratie usurperen?
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn vraag is gewoon: ontken je dat het VB op voorhand wist dat de meerderheid tegen hun voorstel zou stemmen? En ontken je dat het VB dit feit zéér graag gebruikt voor politiek gewin? Zo zijn jullie nu immers ook bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach zo, ik dacht dat je daarmee bedoelde dat ik een "Godwin" deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() nope
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als we het gebruiken voor politiek gewin, moet de nva maar slimmer wezen en zich niet laten gebruiken voor politiek gewin. Elke partij gaat trouwens voor politiek gewin, ook de nva. Hoort nu eenmaal bij de democratie. Je kunt natuurlijk ook die democratie bekijken door de bril van Bourgeois. Dan verbied je gewoon het Vlaams Belang via het Europees hof en klaar is kees. Heeft zo zijn voordelen hoor. Kan de nva gewoon doen en laten wat het wil zonder luis in de pels. Niet tevreden met de oppositie? Schaf ze dan af!
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 23 juli 2009 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De enige strijd die u hiermee voert is de strijd om het VB groter te maken. Maar u vergeet de strijd voor Vlaamse ontvoogding, die u gecompromitteerd heeft door dit voorstel te doen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Hoe het cordon werkt: Hilde Crevits is inmiddels 2 jaar minister voor openbare werken alsook milieu. Volgens GVA kwam ze ondermeer in de aandacht door haar voorstel om luierafval selectief in te zamelen. De journalist van GVA volgt blijkbaar niet de politieke activiteiten, anders zou hij weten dat het initiatief om luierafval selectief in te zamelen, initieel van een Vlaams Belanger kwam. Ik heb dit voorstel als eerste ingediend op 12 oktober 2005. Op 20 oktober 2005 heeft Hilde Crevits toen nog Vlaams Parlementslid mijn voorstel bijna volledig overgenomen. Dit kan je natrekken in de stukken van het Vlaams Parlement. Maar toen Hilde Crevits minister voor leefmilieu werd, is zij omwille van een aantal problemen in de afvalverwerkingssector, er nog niet in geslaagd, om ook daadwerkelijk het luierafval selectief te laten inzamelen. Journalisten, en zeker die van GVA moeten nog veel leren.
http://www.marleenvandeneynde.be/
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1. Enkel het resultaat telt: wees blij dat het er door is, wie het ook heeft ingediend.
2. Ik zie niet goed in wat luierinzameling te maken heeft met de Vlaamse zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vergeet absoluut niet de Vlaamse ontvoogdingsstrijd, en U weet zeer goed dat ik die niet vergeet. Het is immers mijn doel. Net zoals dat het doel van de nva zou zijn. Wie al mijn posts ooit gelezen heeft weet dat ik vrees voor een heruitgave van de VU-procesessie van Echternach. Ik wil Vlaanderen daarvoor behoeden. We hebben geen tijd weet U? Als de regering hier nu al over zou vallen, dan vraag ik mij af hoe ze ooit recht zal blijven staan in veel ruiger communautair water. En U weet net zo goed als mij dat dat komt. De vraag stellen is ze beantwoorden. Ben dus eens benieuwd naar de resultaten...
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Daarvoor is het CS uitgevonden toen het establishment merkte dat het negeren, zwartmaken en vervolgen van het VB niet het gewenste resultaat opleverde.
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk niks, noppes , nada... 't heeft zelfs niks te maken met politiek ideologische vraagstukken. NIKS! Ben blij dat U mij daarin wil volgen, want indirect erkent U dus de onzin van het CS.