![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jongens, wat een slapstick-forum is me dat hier !? |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je vergeet dat je de gijzelnemer eerst de kans moet ontnemen om de piloot te doden. Een sniper kan hier soelaas brengen, alleen welkegevangenis beschikt over een sniper met een precisiegeweer?
|
|
|
|
#263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ditmaal zelfs met een verrekijker. Of met een periscoop vanuit de kantine |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Schepen
|
Citaat:
als men de wet aanpast, kan men een team snipers in dienst nemen, die telkens tijdens het luchten in de toren zitten. Voordat u het slapstick noemt, misschien effe eens zelf verder nadenken? Ik heb niet gezegd dat dat snipers van DSU moeten zijn, dat was enkel om aan te tonen dat het technisch kan. Of moet men steeds alles spellen voor u?
|
|
|
|
#265 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Als je wil, ontsnapt zo goed als geen één gevangene meer... Maar ze moeten willen he? Soit, probeer zelf eens na te denken en uw denigrerend toontje mag je laten zenne.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 25 juli 2009 om 08:43. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja, uw 'of moet ik alles spellen misschien' zet natuurlijk de juiste toon, hé ? |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat ons vijf �* zes snipers nemen, die 24h paraat staan. Dan heb je er al snel zo'n 30 nodig per gevangenis. Tja, en hoeveel gevangenissen telt ons land ?? |
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Neen , dit zet de toon : Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on een getraind sniper schiet zo'n klootzakje gewoon door z'n kop, zonder de piloot te deren. Je moet gewoon aan de piloot vragen om een uurke te wachten tot die sniper gearriveerd is en zijn geweer in mekaar geflanst heeft. Zo simpel is't. Jongens, wat een slapstick-forum is me dat hier !? Maar soit, ik ga niet over en 't weer gaan schelden over wie nu al dan niet begonnen is. Da's duidelijk voor iedereen. In ieder geval als men centen heeft om 25.000 man e regulariseren en sociaal op te vangen, dan had men zeker genoeg centen om die netten te spannen. Trouwens, gewoon vijf grote palen van een meter of 10 op die binnenkoeren en daar landt niks meer. En iet of wat van een aannemer zet die palen, in beton op een weekje tijd. Zoals ik al zei, als je wil kan het aantal ontsnapping terugdringen tot quasi 0, kijk eens op Nat Geo hoe ze dat in de states doen. Maar ze willen niet, ontsnappingen helpen ook een beetje de overbevolking in de gevangenissen tegen te gaan he?! Alle beetjes helpen.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 25 juli 2009 om 09:17. |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Descartes heeft gelijk. |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Snipers moet je jaar na jaar blijven betalen. Gevangenissen in België |
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik twijfel al sterk dat je in België zoveel scherpschutters gaat vinden, laat staan zoveel die tegen een "hongerloon" gevangenissen gaan willen bewaken. |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Schepen
|
T is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Als men wil, laat men die gevangenen die palen zèlf betalen.
Dwangarbeid staat bij mijn weten nog steeds in het strafwetboek. Maar tja, chain-gang staat niet zo leuk he. ze laten ze liever wat powertrainen in de fintesszaal.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 25 juli 2009 om 09:27. |
|
|
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Na twee keer een gevangene die in een helikopter stapt te hebben neergelegd, èn met die palen, heb je binnen de kortste keren geen snipers meer nodig.
|
|
|
|
#276 |
|
Schepen
|
Haha en u niet, dat scheelt! Je zou msschn eens kunnen uitleggen wat ik juist 'zever'. Maar dat zal wel te moeilijk zijn. Maar soit, laat maar zo. Elkéén krijgt vroeg of laat zelf wel eens met die lieverdjes te maken, gewoon op 't verkeerde moment op de autostrade rijden en ze carjacken je, of eens met je liefje in net dat kroegje waar zo'n sukkel zit. Nevermind.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 25 juli 2009 om 09:31. |
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees eens een goed boek ipv naar die rommel te kijken. |
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Schepen
|
Citaat:
En ik zal zelf wel beslissen hoe ik mijn tijd invul. Je richt 3 posts aan mij en uw dictatoriale aard komt al piepen. Trouwens die dame die na hun helicoptervlucht gecarjacked werd, heeft dat ook niet van in een film zenne.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 25 juli 2009 om 09:40. |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U zou dit kunnen vertellen dat aan de familie's van de overledenen bij wie het wel noodzakelijk was... |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Banneling
|
|
|