![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Keur je het gedrag van de oude man goed? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 73,81% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,05% |
Geen mening / andere mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus u accepteert de cijfers van dit onderzoek maar niet de conclusies, want die draait u naar uw hand....mooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Er is overgens nog een ander fenomeen dat de laatste tijd opkomt in GB : binge drinken, overmatig zuipen....
God, kijk, volgens de professionals ligt het deels hier aan ! Zuiperij ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is uw engels niet goed genoeg aangezien er in deze zin geen oorzaak wordt aangegeven. Het geeft enkel weer wat er gestegen: Citaat:
Dit zou dus niet mogelijk zijn in het Verenigd Koninkrijk van voor de Tweede Wereldoorlog aangezien de meerderheid van de mannen toen een zakrevolver op straat droegen. Eén dronkenman of een troepje dronkenmannen met een mes zouden geen enkele kans maken tegen een meerderheid van gewapende burgers. Geen enkel van die artikels spreekt dus mijn conclusie tegen. Het enige dat zij zeggen is dat het misdaadcijfer gigantisch gestegen zijn. De oorzaak ligt voor de hand.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 juli 2009 om 21:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn mening zal wel duidelijk zijn uit mijn profiel lijkt me.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 juli 2009 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de huidige politieke kermis moet je zeker zijn dat 'm dood is, dat hij op je af kwam, dat je paniekeerde, dat je kind boven lag.
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De eerste automatische revolver (Webley-Fosbery) is een van hun creaties. Spijtig is dat nu allemaal gedaan.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 juli 2009 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Plus mijn leven is mij dierbaarder dan mijn gehoor. 2) Neem gewoon een shotgun. Veel simpeler en betrouwbaarder voor 's nachts. Plus met een roitgun heb je veel kans dat je hem niet moet gebruiken als je weet wat ik bedoel.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 juli 2009 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de Wacko's maar op de mayflower zetten. Ze hadden er beter een paar in hun parlement laten zitten.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 juli 2009 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
FN dankt trouwens zijn succes aan hem.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 juli 2009 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja met een 'ganzen cartouche' is 'm dood voor 'm de grond raakt, of hij sterft door verstikking. Toch ken ik mezelf en zou ik er 'brennekes' in steken ![]() Op de kop toe slaap ik nog is naakt, zodus hij zal wel fameus verschieten.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang het geen hollow point is (zoals de politie) er hebben, elk kaliber. Zelfs een 45. Op voorwaarde dat je geen vitale organen raakt, lever is 20 min, een geperforeerde long overleef je. Een 45 in je ruggengraat ook, weliswaar in een rolstoel.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel het zo, als ik aanleg, dan sterf je. Toch vind ik kaartjes leuker ![]() Schieten is een, ermee leven is twee.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 juli 2009 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn dan ook schoon stukskes.
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sneller dan u denkt. De menselijke schedel is niet zo dik.
Ik draag ook meestal een helm als ik ga fietsen. Citaat:
Enige uitzondering is een hagelgeweer of expanderende of exploderende kogels. Bij deze is er veel meer bloeding en kneuzing dan met een kogelgeweer. Het effect is vergelijkbaar met een zwaard of bijl maar dan op afstand. Volgende vraag: Waarom geen degen, zwaard, pijl en boog, mes, bijl etc ipv een vuurwapen. Antwoord: Een vuurwapen werkt op afstand en is dus veel geschikter om aanvaller op een afstand te houden en dus te gebruiken voor zelfverdediging Daardoor zal een aanvaller ook minder geneigd zijn om dichterbij te komen om u aan te vallen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 juli 2009 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de politie er hebben.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan waarschijnlijk ook niet leuk te moeten vaststellen dat je zowat overal probleemloos keukenmessen, touwen, hamers, bakstenen, boormachines, bijlen, kettingzagen, auto's, ... kunt kopen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Messen zijn bloederig en intens, en bijgevolg ook het moordwapen van keuze voor veel seriemoordenaars. Voor normale mensen is dit net een drempel te ver. Bij wapens is het een kwestie van een trekker over te halen en enkele meters verder valt iemand neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Overigens heren, u bent een bende lachwekkende kleine kinders.
"Neem een riot gun" en "zorg voor oordopjes" Belachelijk. Even bespreken hoe je het beste iemand kunt koud maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |