![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders verdienen aan de handel met hun kroost veel geld, en als er problemen zijn mogen de sociaal assistenten het oplossen, dat wel! Gelukkig zijn niet alle ouders zo en laten sommigen hun kinderen inderdaad kiezen, maar dat lijkt meer uitzondering dan regel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister
|
![]() Ja en hier is dan zo'n uitzondering:
importbruidegom Het is toch maar zielig: wat blijft er voor zo'n goed geïntegreerde en de taal sprekende en de opleiding gehad hebbende vrouw? Turkse mannen hier vallen af dus wat blijft er over? Een Turk uit Turkije. Trouwen met een niet-Moslim: dat is nooit bij haar opgekomen, zo denk ik. Maar buiten kijf: zo lang er etnisch nationalisme heerst onder de Turken, zo lang is er geen integratie mogelijk. Iedere nieuwe generatie begint weer op nul. Iemand heeft er beter commentaar op dan ik kan verwoorden: Encina Navan Import Romeo & Julia |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nederland heeft het censushuwelijk ingevoerd. Je mag pas huwen als je voldoende opleiding en inkomen hebt. En deze sociaal-democratische minister wil in plaats van dat censushuwelijk afschaffen, het nog eens flink aanscherpen. Leed de sociaal-democratie niet flink verlies in Nederland? Het verwondert me niet. Principiele beginselloosheid lijkt het devies. Alle opportunisme is toegestaan om de populistische stem te winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar geloof uw eigen nonsen maar! zo ben je gelukkig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat de mohammedanen arrangeren en manoeuvreren, dat is geen nons.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat kom niet zelden voor maar juist veel, daarvoor baseer ik me op gesprekken met Turken en Marokkanen zelf.Weinigen kozen zelf hun partner, veel huwelijken zijn gearrangeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat zul je hen moeten vragen. Ik ben voor de vrijheid van kleding. Wie daar een probleem mee heeft, hetzij om te verbieden, hetzij om op te leggen, zijn mijn vrienden niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 augustus 2009 om 18:35. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is die vrijheid echter niet automatisch omdat je moslim bent " steeds en overal" ook dat is dwang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en in geen enkele realtie gaat alles goed.... hebt U het al ooit eens overwogen een gesprek aan te gaan over het huwelijksleven met Vlaamse vrouwen???? wat ze denken over hun VLAAMSE echtgenoot? Hoe die hen behandeld?? Mannen blijven mannen.... ![]() natuurlijk is er (een beperkt probleem) met gearangeerde huwelijken binnen de moslimgemeenschap..... maar U doet alsof dit schering en inslag is!! vele factoren spelen daarin een rol.... (illegale migratie, geldzaken).... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Schepen
|
![]() De huwelijken zijn opgedrongen en men betaald veel geld voor zulk nieuw belgisch meiske ginder in marokko. Lees de p magazine maar eens. Een van de weinig gecensureerde bladen in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel ken je er, weet je of hun huwelijk gearrangeerd was? Bij de meerderheid is het huwelijk gearrangeerd, zelf kiezen is eerder uitzondering,omdat ouders vaak uit dorpen komen waar het gebruikelijk is dat dit zo gaat en omdat je door gearrangeerde huwelijken familie en vrienden aan een verblijfsvergunning helpt! Ga eens kijken in Oud Berchem, op die wijze kwam het hele dorp Emmerdag daar terecht! Dus als iemand hier nonsens verkoopt ben je dit zelf, waarom ik "gelukkig " zou zijn omdat ze zoveel gearrangeerde huwelijken bestaan is me een raadsel,maar dat kun jij me vast uitleggen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je tegen mannen, princesje?
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|