![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() 3 redenen om homo's te aanvaarden en 1000 redenen om ze niet te aanvaarden! Homo's dringen ons-hetero's- "hun" geaardheid op, alsof "hun" geaardheid "normaal" is!
Massaseks met alleman en iedereen, alle remmen los, poepsex etc... kinderen moeten hiervoor beschermd worden en vooral pubers op scholen! Homo-organisaties zijn enkel nuttig voor diegenen die al homo zijn, de organisaties zijn erg gevaarlijk voor hetero-kinderen en hetero pubers! Wat heeft de regering gedaan de afgelopen 10 jaar, buiten het "homohuwelijk"?? Hoe meer homo's in de belangstelling komen,hoe meer ze hunzelf vernietigen.Het lost vanzelf op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, het is checken Bron: http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...kwoord=checken bij 'tsjekken' geeft hij geen resultaat. Denkt mss eens twee keer na vooraleer je iemand begint te beledigen. ![]()
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spanje zit niet (meer) vol met druggebruikers en landlopers, het land heeft in korte tijd (25-30 jaar) heel wat verwezenlijkt (op gebied van sociale zekerheid, vooruitgang in het algemeen), heeft in korte tijd een grote inhaalbeweging gemaakt op de noord Europese landen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier in Spanje gelden dezelfde regels daar zij zich houden aan de internationale regels.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ondraaglijke lichtheid van de "argumentatie" van regenboog en andere filet purs accentueren hun ongelijk meer dan ik zelf zou kunnen. Dat ze dat zelf ook weten, mag blijken uit hun persoonlijke aanvalletjes... Sterk gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U voelt zich zeker gekwetst door de toon van dit stukje, waarvoor mijn excuses. Ik ken u niet, en deze persoonlijke insinuaties zijn hier misplaatst. Maar u kunt zich onmogelijk gekwetst voelen over de inhoud: u zult niet ontkennen dat enkel langs deze wegen is het voor een homoseksueel stel mogelijk om aan kinderen te geraken. Zo ziet er dus de homoversie van de scheiding tussen seksualiteit en voortplanting uit. U wou me een zinloze discussie doen voeren over deze scheiding: ik ga die zeker niet betwisten. Onze cultuur erkent deze scheiding, en gewoonlijk betekent het dat een koppel zich niet verplicht moet voelen om bij elke betrekking een kind te verwekken of zelfs maar een kind in heel hun leven. Maar hoe breder de kloof tussen iemands seksuele leven (niet ingeperkt door eventuele verantwoordelijkheid) en zijn voortplantingsbehoefte wordt, hoe meer moeten we ziet dat het object van die behoefte - een kind - geen onpersoonlijkt luxeproduct wordt. Het kan nog best door een broedmachine aangeleverd worden (een draagmoeder is gewoon onbetrouwbaar en te ingewikkeld) telkens als iemand 'eindelijk tijd heeft om aan zijn voortplanting te doen'. En dit slaat al zeker niet alleen op homoseksuelen, maar ook op de vijfenvijftigjare wensmoeders, vele desperate onvruchtbare koppels (wat niet betekent dat ik zelf niet desperaat zou zijn in zo'n geval). Niemand kan maar enige twijfel hebben dat die kinderen een vootreffelijke opvoeding zullen krijgen, dat die mensen beste voornemens hebben. Het doel heiligt gewoon niet alle middelen. Het spijt me zeer, maar in al die gevallen is de kloof tussen 'kunnen' en 'willen' is in homo-gezinnen het breedst. In onze maatschappij is kinderen krijgen geen plicht naar je familie en de bredere samenleving toe, maar hoe verder hoe meer een behoefte en zelfs een privilege of een banale gril. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit misschien op het nivo van het tweede studiejaarke, maar ik acht jou slechts op het nivo van een freubelonderwijzeres; dus geen recht om in mijn teksten het rode potlood te hanteren. Voorts vind ik het wel grappig dat ge het woord opgezocht hebt in den Dikke. Dat gij u zo laat opjutten zeg. Geeft mij de nodige goesting om het nog lang vol te houden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs op andere plekken verschilt het enorm. In Frankrijk is het bijvoorbeeld doodnormaal om je kinderen te slaan. In Italië, daar krijgen ze zowat helemaal geen kinderen meer. In Afrika is een substantieel aantal kinderen resultaat van een verkrachting. Ziet u mijn punt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Maar gij kletst verdomme gewoon uit uw nek! Toon mij de vragenlijst waar expliciet gevraagd wordt naar uw geaardheid! Ik heb nog NOOIt meegemaakt dat men daar expliciet naar vraagt...
Laatst gewijzigd door filet pur : 6 augustus 2009 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Raf, een tip voor jou om je toch niet gediscrimineerd (of wat dan ook) te voelen... ga naar de spermabank en daar zal men jou waarschijnlijk graag zien komen om een plas zaad af te leveren... Zo kan je tenminste ook iets doneren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ga je op mijn negeerlijst. Ik heb geen behoefte aan jouw persoonlijke aanvallen. Doe-oei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Leuk! Nog veel ejaculeergenot! Waar heb ik jou trouwens persoonlijk aangevallen? Ik stel een aantal vragen en krijg geen antwoord. Tja, dan moet je op den duur bijna hypothetisch te werk gaan
Laatst gewijzigd door filet pur : 6 augustus 2009 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() "Jager, midden dertig, zoekt hiv-pos. Als je danst op de rand van de afgrond, moeten we eens afspreken."
Bron: http://http://www.gaybelgium.be/content/86904.shtml Misschien is dit één van de redenen waarom het Rode Kruis weigert om homo's als donor te aanvaarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je al goed zoeken achter om dat bericht te vinden. Je komt er vast vaker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |