![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom niet gewoon in de lucht? - Wie geloofd die mensen nog?
Een jonge dame kreeg het en stierf ervan. De familie vraagt zich vandaag nog altijd af, hoe is zij daar in Godsnaam aangekomen? En niemand weet het, het spookt in België.Het is al eens gebeurd dat de bevolking het pas nadien vernam dat er giftige wolken ons land hadden gekruist. The Chernobyl disaster was a nuclear reactor accident at the Chernobyl Nuclear Power Plant in Ukraine, then part of the Soviet Union. ... Is dit een herhaling van vroegere feiten? Is de Mexicaanse griep al lang onderweg naar hier? Plotseling zijn het er <<Negenhonderd Belgen hebben Mexicaanse griep>> http://www.demorgen.be/dm/nl/4352/Me...se-griep.dhtml Fictie of realiteit? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 7 augustus 2009 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() De Mexicaanse griep is een project vd georganiseerde misdaad. De vaccinatie-mafia is hier achter. Mijn werkgever heeft bvb. besloten om het griep-vaccin al te bestellen (gratis voor iedereen).
Wie waren ook al weer de veroorzakers EN de primaire verspreiders van de Spaanse griep tijdens en na WO1? Juist, dezelfde groep mensen die doorgaans bjna suf worden gespoten: soldaten/militair personeel! Laatst gewijzigd door Bertie : 7 augustus 2009 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dit wordt mijn laatste post op dit forum:
Ik blijf koelbloedig, ik raad iedereen hetzelfde aan. Geen vaccin in m'n lijf. Daaaaag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat onze Rode Duivels in 1986 derde eindigden op het WK voetbal in Mexico...
Hoe komt het dat ze in het Engels spreken over de "zwijns"griep ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij kunnen maar moeilijk doen zoals die moeder en zoon in Jette: ons volledig isoleren en dan vijf jaar later dood worden teruggevonden
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...07_Jette_doden
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een jonge dame kreeg het en stierf ervan. De familie vraagt zich vandaag nog altijd af, hoe is zij daar in Godsnaam aangekomen?" Door te dicht in de buurt te zijn geweest van een drager van het virus? "En niemand weet het, het spookt in België." Mja... het officiële cijfer voor Nederland ligt ook nog onder de duizend de laatste keer ik het hoorde. Wel een pak meer inwoners daar. Geen belgique fenomeen. Al hadden sommigen hier waarschijnlijk gehoopt dat ik het op de franstaligen zou steken. Lekker niet ![]() "The Chernobyl disaster was a nuclear reactor accident at the Chernobyl Nuclear Power Plant in Ukraine" Mja... In het Engels kan het ook maar ik denk dat iedereen die reactor wel al kent. Groot alarm in Nederland, Duitsland en Frankrijk, maar Miet Smet kwam toen iets zeggen dat er voor mij op neerkwam dat een radioactieve wolkenzone gewoon splitst op de grenzen van belgique en een ommetje maakt via andere landen. De brandstof zal hier te duur zijn geweest. Zelfs Armand - het wordt een zomer met sneeuw en hagel maar aan de kust zijn er tropische temperaturen en zijn de koele pintjes goedkoop - Pien had een telefoontje gehad van haar kabinet om er met geen woord over te reppen. Heeft hij later trouwens toegegeven. "Is de Mexicaanse griep al lang onderweg naar hier?" Ik durf geen nummer kleven op het aantal vliegtuigen die per dag elk stukje wereld met elkaar gaat verbinden, maar is het dan gek dat een ziekte mee gaat reizen? Persoonlijk raad ik je Alprazolam aan in afwachting tot je kalm genoeg bent om ook iets te doen aan de diepere redenen waarom je niet op een gezonde en misschien meer effectieve manier iets kan doen aan het bevestigen, ontkrachten of eventueel aanklagen van je vermoedens op een forum waar geen mens niets aan je 10% gerechtigde kritiek onder de 90% paranoide veronderstellingen kan doen. En al zeker niet omdat je ze brengt als een Dalek, een sci-fi robot die altijd roept en tiert zonder ergens moeite te doen om iets over te brengen. http://www.youtube.com/watch?v=kBSOhODoch0&translated=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als je het over die Mexicaanse griep wil hebben, kunnen we het dan even doen zonder sloganesk getier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de vrijheid van een mens op dit forum erin bestaat de onderwerpen te brengen die hij wenst. Waarbij hij deze eveneens aankleed zoals hij dat zelf wenst. Ik zou daar, als zij met fatsoen zijn opgemaakt niets tegen hebben. Dat het bij bepaalde mensen soms gevoeliger ligt is menselijk. Iedereen maakt als is iets mee in zijn leven dat tot verbitterdheid kan leiden? Meestal door het uitblijven van gerechtigde tussenkomsten. Sta jij daar boven, jazeker, ben jij een ubermensch of een robot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hekel enkel het gezaag van mensen die van gezaag hun hobby maken. Die tijd hebben om honderden brieven te schrijven en er blijkbaar geen argument in kunnen geven waarom de politieker in kwestie kan worden aangewreven waarom hij doet wat jij niet leuk vindt. En Petanque spelen kan je op vele plaatsen. Vind je het gek dat ik dat gezaag beu word op momenten dat we met 200.000 werklozen zitten die vooral hopen dat ze morgen hun huis of appartement nog kunnen betalen? Ik zal het even grof zeggen... Ik hoop dat ze op dat petanque terrein gewoon een appartementsblok zetten waar mensen met een minder inkomen iets kunnen huren. Ik heb vroeger graag petanque gespeeld met de familie of vrienden. Ergens waar we maar een stukje gazon hadden en dat was het plezier ervan. Eisen dat een steendure kustgemeente gaat zorgen dat jij daar genoeg grond krijgt is een verloren strijd. Ware Vlaanderen 5 keer groter, dan zou ik zeggen dat je wat plaats moet krijgen. Maar aan de kust dat een ziekelijke betonnen strook is met wat zand ervoor en wat appartementen die in de miljoenen gaan. Zedde zot? Ga met een bus naar een petanque veldje ergens land inwaards en hoop dat die betonnen strook die men nog een kust durft te noemen door werken of verandering van klimaat ineens 5 kilometer landinwaarts dan wel 30 meter onder zeeniveau gaat liggen. Nem... daarmee heb je mijn idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() De reden van deze posting is naar mijn mening voldoende overwogen.
Het is een reactie geweest op het bijgevoegd artikel in “De Morgen”. De titel: Negenhonderd Belgen hebben Mexicaanse griep Dit verbaasde mij! Terwijl er voordien maar sprake was van een paar, waren dat er nu plotseling 900. Zo een stijging was voor mij alleen maar te verklaren, omdat deze mogelijkerwijze in de lucht zou zitten. Dit débat heb ik met mijn posting op gang willen brengen en verwacht indien mogelijk verdere reacties in die richting. M.v.g |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze mij op het werk willen inspuiten weiger ik. Ik vind het niet erg om te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Overal duikt er plots een superstijging op. Wss opgezet net zoals het hiv virus, met als gezocht slachtoffers niet toevallig de negerkes in afrika en homo's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is natuurlijk niet seksie genoeg om te beweren dat er bijna 899 mensen in dit (on)land genezen zijn van die zijntjesgriep.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de successtory van alle gezondheidsgerelateerde problemen. De angst voor nieuwe ziektes, en de pers die alles opklopt.
Laten we zeggen dat deze griep niet erger zal zijn dan de andere griepjes, maar dat hij nieuw en snel gaat, en slachtoffers zal maken onder de zwakkere burgers. Nu technisch gezien begrijp ik niet waarom rusthuizen hun patienten gratis tamiflu's moeten krijgen, begrotingstechnisch en macroeconomisch zie ik geen voordeel in de niet actieve bevolking in leven te houden en de pyramide te laten uitdunnen in diegene die precies de economie moeten rechthouden ??? Een kwestie van emotionele logica zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Heeft er ieamand de mexicaanse griep gezien of gevoeld?
Wat is haar positie. Zij ging met de vakantiegangers in ons land landen, wij zijn oktober en iedereen is zo goed als terug. Wat gaat men ons nog allemaal wijsmaken? Donde esta la pandemia? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |