![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11082 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen met brancards waren echt nog niet vertrokken op de middag van de elfde hoor ! Er kunnen nog lange tijd gewonden te verzorgen zijn of stoffelijke overschotten te bergen . Het vreemde is , u dacht toch dat het wel om een vliegtuig ging ???? Laat dat vliegtuig geen onderdelen achter dan ? Citaat:
Dat de branden daar intens geworden waren wordt onweerlegbaar ondersteund door vele getuigen en proffessionals. U beschuldigd de brandweermensen New York Fire Department die persoonlijk oogetuige waren van de branden van het verkondigen van leugens !!! Ga dat maar eens hard maken ! Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 6 augustus 2009 om 20:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11083 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Improbable Collapse : The Demolition of our Republic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11084 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11085 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer ik deze post lees blijkt er één constante in al uw schrijfsels, de wereld is niet het mooie paradijsje dat jij je voorstelt beste 1207.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11086 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ah ja,
dus het aantal vliegtuigen boven de VS is verwaarloosbaar klein? en op 911 had men er voor gezorgd, complot weet je, dat er enkel gekaapte vliegtuigen mochten rondvliegen? die inhoudelijk ijzersterke reacties van jou en gun hebben me nu wel ff weggeblazen. ben er niet goed van |
![]() |
![]() |
![]() |
#11087 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Unknown Man
Speaks To The World Sucking Your Trust A Trap In Every Word War For Territory War For Territory Choice Control Behind Propaganda Poor Information To Manage Your Anger War For Territory War For Territory Dictators' Speech Blasting Off Your Life Rule To Kill The Urge Dumb Assholes' Speech Years Of Fighting Teaching My Son To Believe In That Man Racist Human Being Racist Ground Will Live Shame And Regret Of The Pride You've Once Possessed War For Territory War For Territory
![]() |
#11088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn reactie had niets met een discussie te maken...enkel maar om te melden dat dit reacties zijn van 3/4 jaar geleden...kweet niet of er nog mensen zijn die opnieuw op dezelfde dingen willen reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#11089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men is toch vietnam ook binnengevallen, men was Irak toch al eerder binnengevallen...zonder een 9/11
![]() |
![]() |
![]() |
#11090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11091 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom leest u eens niet een stukje over de werkwijze bij kapingen en noodsituaties zodat u ons deze onzin kan besparen? U zuigt vanalles uit uw duim dat compleet nergens op gebaseert is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11092 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11093 |
Burger
|
![]() ![]() ![]() 11-09-2009 @ Brussel: Twee bijeenkomsten en een film: "Zero"! >>12:00 tot 13:30 tegenover USA ambassade (Kuntslaan) >>16:00 tot 18:30h tegenover UE parlement. (Luxemburgplein) >>20h Film "Zero" @ Botaniek. Hosted by "Libération Film" Be the CHANGE you want to see in the world! Reopen 9/11, Close(all)Guantanamo(s)! www.wacbelgium.be www.wacholland.org www.unitedfortruth.org http://www.youtube.com/watch?v=d4xr5iKmdDA http://www.youtube.com/watch?v=4WBKidM4KfI http://nl.netlog.com/Marc_Vg/blog Wish you all love peace and unity Greetz Marc.Vg
![]() |
#11094 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WTC 7 , developing fires
En dit zijn nog niet eens beelden van vlak voor de instorting . http://www.youtube.com/watch?v=Afb7eUHr64U Veel rook komt duidelijk uit WTC 7 ! Laatst gewijzigd door atmosphere : 7 augustus 2009 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk het uitschakelen van de transponder,én laat dat nu nét de manier blijkt te zijn om een verkeersleider attent te maken dat er een probleem blijkt te zijn.... En aangezien die gekaapte toestellen ook het radiocontact verbraken moest men niet ver meer gaan zoeken,en trouwens blijven die vliegtuigen nét zogoed zichtbaar op het radarscherm... Een transponder zet immers alleen een indentificatiegegeven bij de echo die het toestel weergeeft op de radarschermen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11096 |
Staatssecretaris
|
![]() Er rest u blijkbaar weer niets anders dan over te gaan tot struisvogel-technieken?
We zullen het anders aanpakken want luisteren doe jij toch nooit als je geen antwoord hebt op een weerlegging van uw fantasieën. Wat probeer je aan te tonen met die rook? Plus het afwijken van hun koers.. maarja, details zeker? Laatst gewijzigd door Akufen : 7 augustus 2009 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een routineprocedure nietwaar.... Alléén maar tot 4 keer toe genegeerd op één dag.... Het is alléén al door het uitzetten van de transponder dat de verkeersleiding door de procedures verplicht is om onmiddelijk contact met het desbetreffende vliegtuig op te nemen.... echt slimme kapers laten gewoon die transponder opstaan, zo gaat het vliegtuig mooi tussen die massa andere vliegtuigen haast anoniem mee door het luchtruim,tot zij hun koers drastisch verleggen...En behouden ze het radiocontact, dan konden zij de boel belazeren door te stellen dat het vliegtuig zijn koersverandering maakte omwille van " technische" problemen.... En het volledig afsnijden van het radiocontact was een dikke tweede fout aangezien de drie afwijkende gegevens, namelijk het uitzetten van de transponder gevolgd door een drastische koerswijziging én het verbreken van elk radiocontact die status van de vliegtuigen door de schending van de gebruikelijke protocollen in het luchtvaartwezen in enkele minuten veranderden van een mooi groen naar een donkerrode kleur... Laatst gewijzigd door Svennies : 7 augustus 2009 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11098 | |
Staatssecretaris
|
![]() Illwill, ziehier, een BBC documentaire!
http://www.youtube.com/watch?v=r-hYorNi0nA Adam Curtis heeft trouwens een nieuwe: http://en.wikipedia.org/wiki/It_Felt_Like_A_Kiss Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 8 augustus 2009 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grootste kenmerk van conspiracy sites is wel de onvolledige informatie die men verstrekt Waarom denk je dat men op staal een brandwerende coating spuit ? Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 augustus 2009 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hang ik altijd aan de buis Aan je beeld en aan je lippen Want dan heb ik jou in huis Zie ik jou op televisie Nou dan is m’n avond goed Daaruit mag je concluderen Dat je mij gewoon iets doet Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ben geen makelaar uit Schagen Die jou in z’n huisje woont Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ik hield altijd van brunettes Maar ik hou het nu op blond In een quiz of in een showtje In een panel of een lied Wees dan zeker dat ik thuis ben En intens en diep geniet Ik weet best dat ik geen kans heb ‘t Is me nergens om te doen en een kushand is vaak mooier dan een doodgewone zoen Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ben geen makelaar uit Schagen Die jou in z’n huisje woont Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ik hield altijd van brunettes Maar ik hou het nu op blond Jij hebt alles wat ik mooi vind Jij hebt charme, gratie, stijl, Door jou vele kwaliteiten Ging ik aardig voor de bijl Maar zolang de molens draaien En de wieken zullen gaan Blijf ik hunkerend in de verte Rustig op een afstand staan. Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ben geen makelaar uit Schagen Die jou in z’n huisje woont Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ik hield altijd van brunettes Maar ik hou het nu op blond Diedel, diedel,diedel,… Oh Martine, oh Martine, Hoe kan ik jouw hart verdienen Ik hield altijd van brunettes Maar ik hou het nu op blond Ben ik nu ook geslaagd voor mijn examen internationale politiek? |
|
![]() |
![]() |