![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Banneling
|
Ooooh, ik heb al vanalles gehoord: ik zou een dubbelnick zijn van Sn00py, Skoebidoe... Straks gaat men nog zeggen dat ik een dubbelnick ben van deze man:
Laatst gewijzigd door filet pur : 7 augustus 2009 om 19:14. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Parlementsvoorzitter
|
z'On angst voor religie heb ik nog nooit meegemaakt
|
|
|
#227 |
|
Minister-President
|
Niet alle homo's doen aan anale seks, de meeste lesbiennes zelfs helemaal niet. Daarbij, bemoei je eens in je eigen slaapkamer, ik zeg toch ook niet wat en hoeveel je met je vrouw mag/moet/niet mag doen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Banneling
|
En toch heb je het mis... Het Rode Kruis is immers een onafhaneklijke hulpverleningsorganisatie
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banneling
|
Hoe moet ik dat interpreteren? Ben je dan ooit getrouwd geweest en pas later tot de ontdekking gekomen dat je eigenlijk homofiel bent?
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een rode vlag op een witte achtergrond dat kennen ze al van ergens in de middelleuwen, vandaar dat ze nogal eens stenen durven gooien, ge hebt dan wel een blauwe helm op, maar als er glas in je lijf vliegt door zo'n steen dan schrik je toch wel even.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 7 augustus 2009 om 23:49. |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Vreemdeling
|
stel je gwn eens voor dat iedereen homo word dan is heel de mensheid binnen een tijdje uitgeroeid
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) Het aantal homo's door de tijd heen is constant 2) De wereld is overbevolkt 3) Met de huidige geboortecijfers wordt het alleen nog maar erger |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een hetero die elke dag onbeschermde seks met een andere vrouw heeft, daarover liegt (niet eens weet of hij al dan niet besmet is) en bloed geeft zal indien hij een orgaan nodig heeft voorrang krijgen op een seronegatieve homo die enkel seks heeft met zijn seronegatieve partner (beiden weten dat ze seronegatief zijn omdat ze zich hebben laten testen) en niet liegt over zijn geaardheid.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor het toekennen van een orgaan is veel meer nodig dan enkel bloedgroep, leeftijd ontvanger enz... Voor mij het bewijs dat er hier op dit forum ook heel veel onwaarheden verkocht worden. Net zoals bepaalde mensen blijven beweren dat er expliciet naar hun geaardheid gevraagd wordt als je kandidaat bloeddonor bent. Laatst gewijzigd door filet pur : 8 augustus 2009 om 08:34. |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 er is celtekort 3 ze komen toch zo weer vrij |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fozzie, zet dit recht en verontschuldig je voor dat kletsen uit je nek, of ik gooi mijn schoen naar je kop.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel je voor zeg... een nieuwe mensheid gebaseerd op de genen van Jazeker. Het zou prachtig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Minister-President
|
Het is goed d
|