Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2009, 13:11   #11121
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Nee, dat valt gewoon op sinds men korte verblijf hier. Nuff said.
Kgeloof er niets van.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2009, 13:13   #11122
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ze lieten sadam hen nog voor een tiental jaartjes erbij terroriseren
En als het aan velen van dit form had gelegen was hij daar nu nog mee bezig.
Oud 9 augustus 2009, 13:22   #11123
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb een filmpje gepost waarin de vlammen zich zichtbaar uitbreiden . Dat hoeft maar op een paar verdiepingen te gebeuren.
Hoe dat "hoeft" maar op een paar verdiepingen te gebeuren? Om wat te veroorzaken? En volgens wie? En waarom herhaal je wat ik net gezegd heb?

Citaat:
Officiële verklaring:
Dus? Dat onderstreept alleen maar wat ik zeg. Het komt er infeite op neer dat het uitzetten van 1 enkele kolom de oorzaak is voor de instorting. Ga je nu die absurde verklaring herhalen in een poging ze minder absurd te laten klinken? En onthou misschien, dat al uw verklaringen en plaksels van het officiële verhaal nog altijd niet spreken over het "molten and evaporated steel". Zullen we het daar anders terug over hebben? Want in dat geval neem je ook gewoon de houding over van NIST, "we weten van niets".

Al wat er u rest is een absurd verhaal dat krampachtig probeert de typische 'controlled demolition' instorting te verklaren, terwijl het zonodig het belangrijkste bewijs links laat liggen, dat van een gecontroleerde demolitie.

Gaat er nu nog echt geen lichtje branden?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2009, 14:32   #11124
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hoe dat "hoeft" maar op een paar verdiepingen te gebeuren? Om wat te veroorzaken? En volgens wie? En waarom herhaal je wat ik net gezegd heb?

Dus? Dat onderstreept alleen maar wat ik zeg. Het komt er infeite op neer dat het uitzetten van 1 enkele kolom de oorzaak is voor de instorting. Ga je nu die absurde verklaring herhalen in een poging ze minder absurd te laten klinken? En onthou misschien, dat al uw verklaringen en plaksels van het officiële verhaal nog altijd niet spreken over het "molten and evaporated steel". Zullen we het daar anders terug over hebben? Want in dat geval neem je ook gewoon de houding over van NIST, "we weten van niets".

Al wat er u rest is een absurd verhaal dat krampachtig probeert de typische 'controlled demolition' instorting te verklaren, terwijl het zonodig het belangrijkste bewijs links laat liggen, dat van een gecontroleerde demolitie.

Gaat er nu nog echt geen lichtje branden?
Waarom zie ik nog steeds geen berichten over een rechtzaak tegen Bush en co?
Oud 9 augustus 2009, 14:54   #11125
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Kgeloof er niets van.
Ge weet het toch altijd beter. Paranoide conspiracy theorist
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2009, 17:38   #11126
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, je moet maar eens de geschiedenis bekijken hoe oorlogen starten en hoe je mensen zo ver krijgt. Maar nu zou dat te gek zijn, we zijn immers beschaafd geworden ofzo? Laat me niet lachen.

Natuurlijk zijn we niet opeens werkelijk beschaaft geworden , maar dat betekend zeker niet dat 9/11 an inside job was .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2009, 17:57   #11127
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus? Dat onderstreept alleen maar wat ik zeg. Het komt er infeite op neer dat het uitzetten van 1 enkele kolom de oorzaak is voor de instorting. Ga je nu die absurde verklaring herhalen in een poging ze minder absurd te laten klinken?

http://www.structuremag.org/Archives...sanz-Nov07.pdf

Citaat:
En onthou misschien, dat al uw verklaringen en plaksels van het officiële verhaal nog altijd niet spreken over het "molten and evaporated steel". Zullen we het daar anders terug over hebben? Want in dat geval neem je ook gewoon de houding over van NIST, "we weten van niets".
NIST had niet de opdracht om te onderzoeken wat er na de collapse gebeurde , simpel zat
Prima ! laten we het eens hebben over "molten and evaporated steel "
Hoezo evaporated steel ?? waar slaat dat op ? Het staal was naar alle waarschijnlijkheid aluminium overigens. Kun je aantonen dat er staal gesmolten was ? Dat getuigen spreken van 'molten steel ' zegt bitter weinig. dat onderscheid valt niet te maken .

Al zou er 100 miljoen ton thermiet zijn afgegaan op 9/11 , dan nog koelt dit binnen een week af. De puinhopen waren weken later nog steeds erg heet !
Dit betekend dat er steeds warmte toevoer /warmte bronnen zijn geweest , zoals simpelweg de branden in het puin .

Het idee dat al die warmte afkomstig zou zijn van explosieven of thermiet op 9/11 zelf is ronduit dom. En het is zeker geen kenmerk van controlled demolition
Oud 9 augustus 2009, 18:38   #11128
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En oorlog van een rijk land met 300.000.000 inwoners tegen een ontwikkelingsland met +24.000.000 inwoners, omwille van de olie (klik voor Greenspan) is te verrechtvaardigen en géén terrorisme? Albright die achter het doden van een half miljoen kinderen staat, is géén barbaars terrorisme?
Bwa, islamitisch bloed is niks waard èh, dit bewijst deze topic, die al meer dan 500 pagina's lang is, die WTC affaire heeft inderdaad haar doel bereikt, iedereen loopt er met open ogen in, respect voor een mensenleven alleen als het westers is, pseudo-wraak gevoelens aanpraten aan de mensen waardoor ze 2 miljoen doden (1/5 van de Belgische bevolking!!!) normaal gaan vinden, kinderen worden verminkt geboren, BAH! ik walg ervan, soit ik wijk af van het onderwerp, of nét niet?!
Oud 9 augustus 2009, 18:46   #11129
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag? Maar bon, het enige wat je dus kan vertellen is "omdat zij het zeggen". Mooi.

Citaat:
NIST had niet de opdracht om te onderzoeken wat er na de collapse gebeurde , simpel zat
Dat heeft niets met "na de collapse" te maken. Dat is de OORZAAK!

Citaat:
Prima ! laten we het eens hebben over "molten and evaporated steel "
Hoezo evaporated steel ?? waar slaat dat op ? Het staal was naar alle waarschijnlijkheid aluminium overigens. Kun je aantonen dat er staal gesmolten was ? Dat getuigen spreken van 'molten steel ' zegt bitter weinig. dat onderscheid valt niet te maken .
Wat een hoop onzin dat gij kunt uitkramen is ongelooflijk..

Hier, hij is nog maar 20 keer gepost geweest in deze draad: http://wtc.nist.gov/media/AppendixC-fema403_apc.pdf

Men heeft niet alleen de restanten van het staal, men heeft ook de metaalslakken, beelden van het gesmolten metaal, temperatuurmetingen die verantwoordelijk kunnen zijn voor het smelten, enzovoort. En jij spreekt nog altijd over "naar alle waarschijnlijkheid aluminium", en waarom, en met welk bewijs?? Zilch, nada, noppes. Je hoopt enkel dat het aluminium is, omdat dat vaagweg zou te verklaren zijn in een kantoorbrand waar een aluminium vliegtuig in betrokken is. Al de rest negeer je voor de zoveelste keer.

Uw argumenten zijn zo hopeloos dat ik u verder ga negeren. Zelden zo'n wanhoopspogingen tegengekomen in discussies.
Oud 9 augustus 2009, 20:21   #11130
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus? Dat onderstreept alleen maar wat ik zeg. Het komt er infeite op neer dat het uitzetten van 1 enkele kolom de oorzaak is voor de instorting. Ga je nu die absurde verklaring herhalen in een poging ze minder absurd te laten klinken?
Hier op reageerde ik met die link naar een niet officiële publicatie over een wetenschappelijk onderzoek .

Verder ga ik niet in op uw hoogdravende retorische betoog .

Wat u doet is een hoop suggereren zonder daarbij een volledige theorie te hebben . En nergens is er een onderbouwing te vinden van de bewering dat de hitte die weken later nog aanwezig was in de puinhopen afkomstig is van energetisch materiaal dat op 9/11 heeft gereageerd.

Verder negeert u het feit dat er gewoon branden woedde onderin de puinhopen die onderandere door brandstoffen uit autos die in de kelders stonden werden gevoed . Deze warmte ontwikkeling zorgde ook nog een voor versnelde exotherme reacties van het aanwezige metaal met water en andere stoffen(profielen hadden een dikke laag roest over de volle lengte )

Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 augustus 2009 om 20:46.
Oud 9 augustus 2009, 20:45   #11131
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@ Akufen :

U heeft van dat onderzoek heel weinig begrepen , dat is mij duidelijk .
Het gaat over oppervlakte oxidatie waarbij het staal aan het oppervlak heel even in vloeibare vorm aanwezig is .
Oud 9 augustus 2009, 21:17   #11132
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus wie niet goed kan vliegen wordt direct verdacht van de meest verschrikkelijke dingen ??
Straffe jongen nietwaar, het zijn personen zoals U die hani Hanjour betichten van de meest verschrikkelijke dingen...

U geloofd immers dat hij het was die achter de stuurknuppel zat....

U vindt zich op dat gebied bijzonder méér expert om tegen de getuigenissen in te gaan van diegenen die met hem samen in een cockpit hebben gezeten....
Zijn voormalige vluchtinstructeurs met name...

Citaat:
Wat was er nu zo gecompliceerd aan die aanval ?? een aanval op de meest voor de hand liggende doelen .
Vindt U dat, bent U nu ook al een strategisch genie dat dan ervan overtuigd is dat een totaal onervaren piloot juist boven de grond zijn doel tegen topsnelheid kon inslammen,hij die daarvoor nog geen klein vliegtuigje op een fantsoenlijke manier in de lucht kon houden...

Zelfs de piloot die de zuid-toren ramde slaagde er zelfs bijna in om zijn doel te missen,en dit bij een obstakel van méér dan 400 meter hoog en al vanaf tientallen kilometers afstand te herkennen omdat het noord-broertje al een voltreffer had gekregen...

Citaat:

Deed de vliegschool aangifte dan ?
Man,man ,de arizonaschool tot 5 maal toe bij de FAA....

Citaat:
► FAA Was Alerted To Sept. 11 Hijacker

"Months before Hani Hanjour is believed to have flown an American Airlines jet into the Pentagon, managers at an Arizona flight school reported him at least five times to the FAA.
They reported him not because they feared he was a terrorist, but because his English and flying skills were so bad...they didn't think he should keep his pilot's license.
"I couldn't believe he had a commercial license of any kind with the skills that he had." Peggy Chevrette, Arizona flight school manager." -CBS News (5/10/02)

http://killtown.911review.org/flight77/hijackers.html

En hier wat anders mijn beste,de instructeur die ondanks de weigeringen van andere instructeurs wat de vliegcapaciteiten van Hanjour betreft wel zijn fiat gaf...

The Other Flight Instructor

It turns out that just three days after Hani Hanjour failed a flight evaluation in a Cessna 172 at Freeway airport he showed up at Congressional Air Charters, located down the road at Gaithersburg airport, also in the Washington suburbs. Once again Hanjour attempted to rent a plane, and again he was asked to go up with an instructor for a flight evaluation to confirm his flight skills. The plane was the same: a Cessna 172. Yet, on this occasion Hanjour passed with flying colors and, later, this other instructor gave testimony to the commission that turned out to be crucial. The final report mentions the instructor’s name only once in a brief endnote buried at the back of the report. The note states:

Hehe goed lezen hé mijn beste ...

Wie is Eddie Shalev.....
Citaat:
Hanjour successfully conducted a challenging certification flight supervised by an instructor at Congressional Air Charter of Gaithersburg, Maryland, landing at a small airport with a difficult approach. The instructor thought Hanjour may have had training from a military pilot because he used a terrain recognition system for navigation. Eddie Shalev interview. (Apr. 9, 2004)[24]

En hier komt het antwoord....

Citaat:
But the shocker is the revelation that Eddie Shalev is an Israeli and served in the Israeli army. The file states that “Mr. Shalev served in the Israeli Defense Forces in a paratroop regiment. He was a jumpmaster on a Boeing C-130. Mr. Shalev moved to the Gaithersburg area in April 2001 and was sponsored for employment by Congressional Air Charters...[which] has subsequently gone out of business.”
http://www.the911mysteryplane.com/

Wedden dat Gun in zijn vuist lacht mijn beste, nu U weer....

Laatst gewijzigd door Svennies : 9 augustus 2009 om 21:19.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2009, 21:30   #11133
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
@ Akufen :

U heeft van dat onderzoek heel weinig begrepen , dat is mij duidelijk .
Het gaat over oppervlakte oxidatie waarbij het staal aan het oppervlak heel even in vloeibare vorm aanwezig is .
Man man ,wéét U wel welke temperaturen er moeten bereikt worden om het oppervlakte van een stalen profiel ook maar héél even vloeibaar te maken zoals U zo mooi omschrijft....

Dat verklaart nog altijd niet die dagenlange extreme hitte die is waargenomen in de kelders onder het puin...
Oud 9 augustus 2009, 22:57   #11134
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

1 Van de meest sprekende video's, hou vooral in't oog wat er zich achter de stofwolk afspeelt:
http://www.youtube.com/watch?v=dtx_GcFCs6c&hl=en&fs=1
Oud 9 augustus 2009, 23:13   #11135
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 Van de meest sprekende video's, hou vooral in't oog wat er zich achter de stofwolk afspeelt:
http://www.youtube.com/watch?v=dtx_GcFCs6c&hl=en&fs=1
Yep ik weet wat U bedoeld...Heel duidelijk zichtbaar nietwaar...
Oud 9 augustus 2009, 23:22   #11136
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

En dit kunnen we ook niet achterwege laten:

Citaat:
Former FBI translator Sibel Edmonds dropped a bombshell on the Mike Malloy radio show, guest-hosted by Brad Friedman (audio, partial transcript).

In the interview, Sibel says that the US maintained 'intimate relations' with Bin Laden, and the Taliban, "all the way until that day of September 11."

These 'intimate relations' included using Bin Laden for 'operations' in Central Asia, including Xinjiang, China. These 'operations' involved using al Qaeda and the Taliban in the same manner "as we did during the Afghan and Soviet conflict," that is, fighting 'enemies' via proxies.

As Sibel has previously described, and as she reiterates in this latest interview, this process involved using Turkey (with assistance from 'actors from Pakistan, and Afghanistan and Saudi Arabia') as a proxy, which in turn used Bin Laden and the Taliban and others as a proxy terrorist army.
Oud 9 augustus 2009, 23:38   #11137
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De linken die ik heb geplaatst wat Sibel Edmonds betreft zijn hier door personen zoals meneer atmosphere hier destijds vakkundig genegeerd, eens benieuwd of daar nu verandering in komt...
Oud 10 augustus 2009, 00:12   #11138
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk zijn we niet opeens werkelijk beschaaft geworden , maar dat betekend zeker niet dat 9/11 an inside job was .
Man,man,en nét U die hier altijd zegt dat hij zich uitsluitend door de gevonden bewijzen laat leiden om zijn stelling te kiezen wat betreft 9/11....

maar hier bent U wel degelijk zeker,en dan bent U dus niet helemaal onbevooroordeeld zoals U nochtans in het verleden zo graag hebt doen uitschijnen...

Dat is dan alvast genoteerd van mijn zijde...

En nou niet schijnheilig doen, U hebt Uzelf hier wél verraden.....
Oud 10 augustus 2009, 01:56   #11139
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Mja, hij zit duidelijk vast in een perceptie van de realiteit. Vertel eens, ipv meteen te zeggen van, onzin, toeval, waarom het geen inside job zou kunnen zijn? Moraal? Waarden?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 04:11   #11140
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Mja, hij zit duidelijk vast in een perceptie van de realiteit. Vertel eens, ipv meteen te zeggen van, onzin, toeval, waarom het geen inside job zou kunnen zijn? Moraal? Waarden?
Omdat er een paar miljoen mensen bij betrokken moeten zijn geweest?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be