![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() Please mister criminal don't hurt me. Werkt die misschien beter?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 augustus 2009 om 15:14. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Bravo.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Overigens, de min en de max straf liggen soms HEEEEL ver uit elkaar.
|
|
|
|
#265 | |
|
|
Citaat:
Zie maar dat ze je niet doodslagen...kom vooral achteraf niet wenen e en nee, ik keur deze criminelen niet goed, vooraleer ik hier weer een commentaar over krijg. Maar soms moet je gewoon afwegen wat het belangrijkste is. Nl. Je geld of je leven?
|
|
|
|
#266 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Men ziet dat het allochtonen zijn dus zijn het ook onmiddellijk kansarmen … lijkt wel racisme! Dergelijk gedrag mag van niemand getolereerd worden en als normaal beschouw worden, hoe rijk of hoe arm ook. Het is hen ook niet te doen om de portemonnee van die persoon; die gasten hebben gewoon niks beters te doen en hebben geen respect voor niets of niemand. |
|
|
|
|
|
|
#267 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als we zo zien hoe een doorsnee Belgische -toch niet onbemiddelde- politicus zijn werk doet. Als we zien hoe bank-ceo's- hun werk doen, moet ik toch toegeven dat hoe meer geld er in't spel is, hoe groffer er uit de hoek gekomen word. Die schoffies kloppen iemand in elkaar, de grotere schoften ruineren hele continenten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja ik ben me ervan bewust dat ik dan in de penarie kom met het gerecht. Want als wetsvrezende burger ben je aas voor de gieren van't gerecht.
|
|
|
|
#269 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
1) Ik heet niet rambo.
2) Ik heb mijn portefeuille in de voorste zak van mijn broek. Ik krijg hem er zelf amper uit. Laat staan een zakkenroller. Citaat:
Een vriend van mij is een vijftal jaar geleden in het ziekenhuis geslagen omdat hij naar iemand had gekeken terwijl hij op de bus zat. Degene waarnaar hij gekeken had stapt op de bus en slaat hem verrot. Gelukkig zijn wij net op tijd kunnen tussenkomen. Citaat:
Elke bedreiging van mijn leven zal ik zo snel mogelijk proberen op te lossen op de op dat moment beste manier.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 augustus 2009 om 15:45. |
||
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Alsof het (weeral) maar 'normaal' is dat ze zijn portemonnee stelen en het ook maar 'normaal' is dat ze hem in elkaar slaan als hij die terug wil nemen. Die persoon moet het maar verwachten dat ze hem zo hard aanpakken. Als je gewoon weggaat dan maak je het juist erger: die kerels gaan zich nog stoerder voelen want er is toch niemand die iets tegen hen durft te doen of zeggen. Ze gaan nog meer denken dat ze de baas kunnen spelen en hebben totaal geen vrees van politie of gerecht. Of dacht je werkelijk dat die persoon zijn portemonnee ooit nog zou terug zien. Wat ik me ook afvraag: hoe is dat crapuul opgevoed? Het is toch duidelijk dat ze voor niets respect hebben. De ouders mochten ook wel eens hard aangepakt worden! Of zijn het allemaal jongeren met een 'moeilijke jeugd'? |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het werkt niet altijd. Het is wel de beste kans die je hebt als je ongewapend een beer/wolf of iets anders tegenkomt.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Correctie: In Assisen bepaalt een jury of iemand schuldig is, niet de rechter.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 augustus 2009 om 15:54. |
|
|
|
|
|
#273 | |
|
|
Citaat:
De rechter bepaalt de zwaarte van de straf.
|
|
|
|
#274 |
|
Minister-President
|
Verandert niets aan het feit dat de wetten bepalen wat strafbaar is en niet en wat de minimum en maximum straf is. De politiek moet ook zorgen dat deze wetten uitgevoerd worden.
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#276 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, jij moet je theorietje bewijzen, mijn beste.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#277 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Banneling
|
Dat zou je frustraties verklaren. Immers: elke keer dat jij dan in je spiegel kijkt zie je het littekentje. De tranen beginnen zich dan door te dringen over de rand van je oogleden, je lippen beginnen krampachtig te trillen, en intense, geestesverblindende visioenen van bruinhuidige monsters met veel borsthaar en een joggingbroek beginnen voorbij je ogen te flitsen.
Je gaat even stilstaan, je vuisten gebald, je tanden tegen elkaar aandrukkend. Vluchtig ga jij naar je pc. De woede is te groot, te diep, niks wat in drie dagen vergeten kan worden. De herinneringen van jou als zijnde een fragiel jong mannetje, zestien jaar, die gepest werd door bruin buitenlands borstharig tuig op je vakantiejob, hebben jouw zijn voor eens en altijd gedefinieerd. De woede moet eruit, maar het gaat niet. Jij bent machteloos. En niemand luistert. Dus open je weer een draad. |
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee, het zijn zelfs geen visioenen. Ik hoef maar buiten te komen en ik zie al overal bruinhuidige monsters met veel borsthaar en een joggingbroek. Het is zelfs pure realiteit. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Banneling
|
Jij hebt een haat gekregen voor die mensen omdat ooit iemand jou vernederde op je vakantiejob.
|
|
|
|