![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dit is geen poging om onze homosexuele medemensen aan te vallen. Dit is een poging tot een intellectuele discussie met jullie. Ik heb lang getwijfeld of ik deze topic wel wilde starten of niet omdat het bij veel mensen in het verkeerde keelgat kan schieten.
Een tijdje terug had ik gelezen dat een voormalige olympische DDR zwemster een schadevergoeding had gevraagd bij de Duitse regering. Ze had namelijk testosteron toegediend gekregen. Haar lichaam is hierdoor enorm veranderd. Ze is nu namelijk een man geworden. Ze heeft een baard gekregen en ze is kaal geworden. Wat nog opvallender is, is dat haar seksuele voorkeur is veranderd. Voorheen viel ze op mannen, nu valt ze op vrouwen. Nu vraag ik me af of er een verband is tussen seksuele voorkeur en testosterongehalte. Een man met een hoog testosterongehalte zal de neiging hebben te domineren. Hij wil fysiek en mentaal boven zijn partner staan. De mens heeft vaak de neiging om in de partner eigenschappen te zoeken die hij zelf niet heeft. Dit heeft namelijk een positief effect op de overlevingskansen. Een man met een laag testosterongehalte zal juist iemand zoeken met een hoog testosterongehalte. Aangezien hij dit niet bij vrouwen zal vinden zal hij zich keren tot mannen. Een persoon met een laag testosterongehalte zal eerder ondergeschikt zijn. Hij zal gedomineerd willen worden. Stel dit blijkt allemaal waar te zijn. Zou je dan een homoseksuele man kunnen veranderen in een heteroseksuele man door hem testosteron toe te dienen? Of een heteroseksuele man veranderen in een homoseksuele man door zijn testosterongehalte te verlagen en door hem oestrogenen toe te dienen? Dit zal overigens niet bij alle homo's effect hebben. Er zijn uiteraard ook homoseksuelen die een hoog testosterongehalte hebben. Wat vinden jullie hiervan? Denken jullie dat dit kan kloppen? Of dat dit volslagen onzin is? Ik hoop dat jullie mij niet aan de schandpaal nagelen. Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 12 augustus 2009 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor, best boeiend idee...maar; nee!
Kijk, dat verhaal van die mevrouw, het is niet omdat je een baard krijgt als vrouw dat je man wordt. Of dat je kaal wordt door testosteron toegediend te krijgen.Mogelijk was ze bi en zit er kaalheid in haar familie, komt ook bij vrouwen voor! Dit dan doortrekken naar mannen, uhh...nee....want bij homo koppels heb je soms twee macho's of twee wappernichten, de diversiteit is even groot als bij hetero's dit kan hoogstens een factor zijn zoals veel anderen, maar zeker geen "verklaring"! Homo zijn is aangeboren hoor! Laatst gewijzigd door alice : 12 augustus 2009 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Die hormonenbehandeling van homo's hebben ze in de jaren 1960 al eens uitgeprobeerd. Het enige resultaat na het toedienen van testosteron aan homomannen was dat ze nog meer zin kregen in seks... met mannen.
Die behandeling is dan ook heel snel terug afgevoerd. ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Echt.. Ik voel mezelf terug anno 1933: joden en homo's zijn terug de pispaal voor vanalles en nog wat.
Weet je wat ik denk? De grootste roepers en tegenstanders zijn zelf de grootste mietjes en bruinwerkers waarschijnlijk, zoals in die heerlijke aflevering van South Park wanneer Butters meent "Bi-curious" te zijn... http://http://www.southparkstudios.com/guide/1102 "Pray the gay away" heet dat kamp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() euh...
Een man met hoog testosterongehalte zal de neiging hebben om te domineren. bovendien wordt beweerd dat hoog testosterongehalte (bijna) gelijkstaat met heterosexualiteit. Dáárenboven hebben vrouwen geen hoog testosterongehalte, en willen dus gedomineerd worden... nogmaals : euh... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hetero's die bijna geen testosteron hebben? Testosterongehalte gaat ook hand in hand met bijvoorbeeld haargroei. En zoals al vermeld in een ander topic, ik ken jonge homo's die meer haar hebben (borst, been, arm, buik) dan de gemiddelde hetero. Ik geloof er dus eigenlijk niets van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gesteld dat er iets van aan zou zijn : Wat is dat verband dan net ? Als een laag testerongehalte iemand meer zou neigen tot gedomineerd te worden en vandaar dus enkel mannen nog in aanmerking zouden komen ... Wat dan met de andere helft van de homofielen ( diegenen met hoger testerongehalte en dus net dominant genoeg ) waar de eerste groep zich naar toegetrokken voelt ? Of noemen we dat geen homo's maar gewoon mannen voor wie een gat een gat is ? Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 12 augustus 2009 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, maar daar moet ik eens heel hartelijk mee lachen. Ik denk dat één of andere doorwinterde lesbo van het type oostduitse kogelstootster een excuus gezocht en gevonden heeft om haar seksuele geaardheid te verklaren en de "schuld" bij iemand te leggen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat homoseksualiteit veroorzaakt wordt door een andere werking van het hormonale systeem, klopt volgens mij wel. Of ze daardoor ook een lager testosterongehalte hebben, waag ik te betwijfelen. Ik heb ook wel eens gehoord (televisie, niet heel erg betrouwbaar! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook dat Stasi en co niet zo opgezet waren met holebi's.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Moesten er te weinig chromosomen overgedragen worden, dan zou het kind sowieso onleefbaar zijn. Verder begint ons leven niet als vrouw, maar met onontwikkelde seksuele organen waardoor het onderscheid niet te maken is. Maar men zegt wel eens dat je dan uiterlijk meer op een vrouwelijk organische gelijkt. Maar kijk, gedurende onze ontwikkeling gelijken we ook eventjes op een vis ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |