![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() sebiet nog eens de 21-juli speech van onze vorst beluisteren.
De schraapzucht, weet je wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik heb van alle posts die ik van hem gelezen heb - en dat zijn er nogal wat - nog geen enkele gelezen die de indruk wekte inhoudelijk bedoeld te zijn. Ik besluit daaruit dat born2bwild op dit forum vertoeft om wat plattitudes te verspreiden en zijn tijd te doden, wat uiteraard zijn goed recht is. Inhoudelijke antwoorden over zaken die nogal complex zijn (en waar dus ook langs mijn kant veel tijd in zou kruipen) zijn dan ook parels voor de zwijnen. Als born2bwild hier een rollenspelletje wil spelen, hij gaat zijn gang maar. Verwacht dan echter van mij niet dat ik zijn posts serieus neem wanneer die daar zelfs in de verste verten geen reden voor geven.
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Door er neerbuigend/persoonlijk op te reageren, provoceert u enkel maar een tegenreactie en voor je 't weet degenereert de draad in een ordinaire scheldpartij, waar niemand wat aan heeft. Het zijn zulke dingen die fatsoenlijke mensen die op zoek zijn naar een geciviliseerde discussie over een onderwerp dat hen interesseert, van een forum wegjagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Waar ligt dat bootje?
Waren zijn andere jachtjes niet performant genoeg meer?? De onrechtvaardigheid, de onbeschaamdheid.. Bère heeft zin in een re-enactment van de Franse revolutie, me dunkt.. Of the Boston Tea Party met z'n bootje... ![]() Laatst gewijzigd door Starkad : 12 augustus 2009 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het minste die een transparante begroting zou moeten tonen is het verschil tussen de dotatie voor het koningshuis.
De plicht van de dotatie te beheren in vzw Invoeren van belastingen voor vzw's zou ik ook normaal vinden, want als vzw's miljoenen beginnen beheren is dat niet echt specifiek vzw'achtig... En invoeren van de regel dat de belasting van een vzw gerelateerd wordt naar de 'persoonsbelasting' van de eigenaar Dus als er één persoon eigenaar is van 10 vzw's die elk 1m euro winst maken, dan betaal je vanuit die vzw's 5m belasting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Wanneer word dat nu afgeschaft, dotaties horen niet aan toevallige mensen toe maar dient weer terug naar het volk te gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze er blijkbaar bij vergeten te vermelden hebben is over welk goed werk ze het hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou hij dat bootje willen vullen met huiszwammen en laten zinken op volle zee?
Lang leve la belgique! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() nen ander zijn geld weggeven is simpel, de grootste zot kan dat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit een aantal jaren geleden het yacht van Albert zien liggen in de haven van Antibes, en dat was echt een schande hoor: zo'n klein petieterig bootje met een belgisch vaandeltje tussen de 50m yachten van de arabische olie-sjeiks. Er was niet eens plaats om een serieuze orgie te organizeren. Nee, ik vind dat we eens een honderd miljoen euro moeten bijeenleggen opdat onzen beirre ons land met een beetje stijl kan vertegenwoordigen. Na de val van zijn Fortis-aandelen zit hij zelf op zwart zaad, elk beetje steun aan de goede zaak is welkom.
Voor zo'n yacht hebt ge trouwens een honderd man personeel nodig, dat helpt ook weer eens de werkloosheid te verminderen (tenzij ge natuurlijk met illegale pakistanen werkt zoals de meeste van die sjeiks). En een schoon kasteel wat dichter bij de zee zou ook niet slecht zijn. Zo'n stulpje in Châteauneuf-de-Grasse is ook niet meer van deze tijd he? Da's iedere keer een kwartier vliegen met den helicopter, in die tijd zou hij anders 100 koninklijke besluiten kunnen tekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() zouden ze ook geld verloren hebben bij Madoff... in die reportage op Canvas zei die man
dat bijna alle koningshuizen, veel acteurs , advocaten... hadden verloren... nu moet het volk tot in 2019 boeten he... wie zijn wij , de onderdanen maar |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Honderd man???? en voor een tanker van 300.000ton zijn er maar een stuk of 10 nodig. Wat doen die 100 man dan?
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de meeste koninklijke yachten van die arabieren wordt het werk trouwens gedaan door leden van de koninklijk hof-wacht. Ideetje voor den beirre? Zie ook dit overzichtje van de luxe-yachten Als ge goesting krijgt: gewoon solliciteren naar een jobke op zo'n boot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crisis of niet, als hereditair staatshoofd van een kapotbelaste en kapotgeregeerde bevolking zou ik me toch iéts bescheidener opstellen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De Koning kocht voor zijn régine
een zeiljacht met een luxecabine Bijna 5 miljoen dat was wel te doen, zonder hulp van de marine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |