Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2009, 22:37   #621
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Dwing ik u Frans te spreken als franstalige? Ik denk het niet, liever niet, u bent niet eens in staat om mijn taal te waarderen. Laat staan om het correct te hanteren.
Dat is tweemaal onjuist. Ik kan Frans spreken en vind het een prachtige taal. Ik mag gewoon het volk niet. Dat is alles. Liever Italianen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 22:37   #622
FR-Rand-Brusselaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Doe gerust, die Nederlander weet ongetwijfeld waar de impressies vandaan komen.
Hij zal dit belachelijk vinden !
FR-Rand-Brusselaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 22:39   #623
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Ernst Niessen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FR-Rand-Brusselaar Bekijk bericht
Op negerlijst mischien ...
Zo gemakkelijk als iemand jouw hermetisch visie stoort !
'Negerlijst'? Spellingsfoutje, misschien?

Ja, AyneRand heeft met nog geen tien postings zo veel negatieve punten gescoord dat hij bij mij op de negeerlijst terecht is gekomen. Met zo'n onredelijk iemand is het kwaad kersen eten, zoals het spreekwoord luidt.
Ernst Niessen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 22:39   #624
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
Ik constateer met anderen op dit forum dat u zich binnen de kortste keren erg ongeliefd gemaakt hebt. U neemt geen woord terug van de onwelvoeglijke debiteringen die u plaatst in uw postings - alhoewel ik u daarvoor nog de gelegenheid bood. En wat doet u? U doet er nog een schepje bovenop!

U vraagt om moeilijkheden en dan krijgt u die ook.
Welke moeilijkheden? Gaat u mij in financiële moeilijkheden brengen? ROFLOL!!! Nice try baby, maar ik doe en zeg wat ik wil. Ik ben geen Pocootje zoals U.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 22:39   #625
FR-Rand-Brusselaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dat is tweemaal onjuist. Ik kan Frans spreken en vind het een prachtige taal. Ik mag gewoon het volk niet. Dat is alles. Liever Italianen.
Welk volk ?
Een Brusselaar is geen Waal, een franstalige Belg is geen Fransman ...
Oud 12 augustus 2009, 22:40   #626
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke moeilijkheden? Gaat u mij in financiële moeilijkheden brengen? ROFLOL!!! Nice try baby, maar ik doe en zeg wat ik wil. Ik ben geen Pocootje zoals U.
stijlvol.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 22:40   #627
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FR-Rand-Brusselaar Bekijk bericht
Welk volk ?
Een Brusselaar is geen Waal, een franstalige Belg is geen Fransman ...
Maar ze vinden zichzelf allemaal geweldig. Nu, dat is de nare karaktertrek de ze gemeen hebben.
Oud 12 augustus 2009, 22:41   #628
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Negerlijst'? Spellingsfoutje, misschien?

Ja, AyneRand heeft met nog geen tien postings zo veel negatieve punten gescoord dat hij bij mij op de negeerlijst terecht is gekomen. Met zo'n onredelijk iemand is het kwaad kersen eten, zoals het spreekwoord luidt.
Je moet AyneRand gewoon negeren. Het staat als een paal boven water dat het een nepprofiel is.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 22:41   #629
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ze vinden zichzelf allemaal geweldig. Nu, dat is de nare karaktertrek de ze gemeen hebben.
je kan het blijkbaar ook niet zo goed vinden met nederlanders (in het algemeen) wat verklaart dat je op een belgisch forum zit
Oud 12 augustus 2009, 22:42   #630
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jouw stelling is incompatibel. Taal en mensen gaan nu éénmaal samen. En een liberaal die het woord "volk" in zijn mond neemt mag serieus eens beginnen nadenken over zijn zogezegd "liberalisme". Liberalisme is nauw verwant met indivualisme niet met "volk". Integendeel zelf.
Oud 12 augustus 2009, 22:43   #631
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
je kan het blijkbaar ook niet zo goed vinden met nederlanders (in het algemeen) wat verklaart dat je op een belgisch forum zit
Goed gezien, ik mag Vlamingen liever dan Hollanders. Vlamingen zijn minder oppervlakkig en vaak een stuk intelligenter.
Oud 12 augustus 2009, 22:44   #632
FR-Rand-Brusselaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zie "Groot Belgïe"
Citaat:
les Lillois sont bien plus en harmonie avec les Bruxellois qu'avec les Parisiens (mentalité plus simple, ils ne sont pas hautains, etc ...)
Oud 12 augustus 2009, 22:44   #633
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
stijlvol.
Tja, dat bedoel ik nu. Het heeft geen zin om met iemand de debatteren, die notabene verklaart niet in de lagere klassen te verkeren en die in elke posting invectieven en pejoratieven opneemt. Dat is geen stijl en het heeft niets uit te staan met fatsoen. Als hij een Fransman is, dan representeert hij zijn cultuur bijzonder slecht. Nog afgezien van de pure anti-reclame die hij maakt. Maar ik lees zijn postings niet meer: negeerlijst, he.
Oud 12 augustus 2009, 22:46   #634
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jouw stelling is incompatibel. Taal en mensen gaan nu éénmaal samen. En een liberaal die het woord "volk" in zijn mond neemt mag serieus eens beginnen nadenken over zijn zogezegd "liberalisme". Liberalisme is nauw verwant met indivualisme niet met "volk". Integendeel zelf.
Mag ik u eraan herinneren dat het idee van een natiestaat, het laten floreren van kunst en cultuur, allemaal te danken is aan het liberalisme? Goed, ik ben helemaal voor individualisme. Als u andere draadjes met mijn posts zou lezen, zou u dat dondersgoed weten.

Toch, hoewel het ideaal individualisme is, is de realiteit dat er overal nog Leitkulturen bestaan.
Oud 12 augustus 2009, 22:50   #635
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mag ik u eraan herinneren dat het idee van een natiestaat, het laten floreren van kunst en cultuur, allemaal te danken is aan het liberalisme? Goed, ik ben helemaal voor individualisme. Als u andere draadjes met mijn posts zou lezen, zou u dat dondersgoed weten.

Toch, hoewel het ideaal individualisme is, is de realiteit dat er overal nog Leitkulturen bestaan.

Als liberaal aanvaard ik alleen MIJN realiteit, niet DE realiteit en aan LEITkulturen heb ik schijt. Ik bepaal mijn kultuur en niemand anders.
Oud 12 augustus 2009, 22:52   #636
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als liberaal aanvaard ik alleen MIJN realiteit, niet DE realiteit en aan LEITkulturen heb ik schijt. Ik bepaal mijn kultuur en niemand anders.
Empirische wetenschap afwijzen is niet liberaal. Integendeel. Dat u uw eigen cultuur bepaalt is prima. En ik spreek u erop aan dat u alle eigenschappen van een stereotype Franstalige vertoont.
Oud 12 augustus 2009, 22:53   #637
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Je moet AyneRand gewoon negeren. Het staat als een paal boven water dat het een nepprofiel is.
Hallo Gentse Stropdrager! Ik was vorige week even in de Gentse binnenstad. Ik hoop nog eens de Gentse feesten mee te maken.

AyneRand heb ik op de negeerlijst gezwierd, wegens te veel strafpunten. Iemand die roekeloos rijdt, levert ook zijn rijbewijs in bij de autoriteiten. Een kwestie van spelregels.

Het wordt hoog tijd dat wij allen hier ethische normen gaan stellen, want soms loopt het echt de spuigaten uit. De ergste uitwassen van de zogenaamde 'forumtrollen' worden persoonlijk geband. Dat is uit ethisch oogpunt een goede zaak. Op instigatie van Pelgrim zijn wij begonnen met de negeerlijst. De volgende stap is uiteraard de moderatie, want wij blijven waakzaam ...
Oud 12 augustus 2009, 22:57   #638
FR-Rand-Brusselaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Hallo Gentse Stropdrager! Ik was vorige week even in de Gentse binnenstad. Ik hoop nog eens de Gentse feesten mee te maken.

AyneRand heb ik op de negeerlijst gezwierd, wegens te veel strafpunten. Iemand die roekeloos rijdt, levert ook zijn rijbewijs in bij de autoriteiten. Een kwestie van spelregels.

Het wordt hoog tijd dat wij allen hier ethische normen gaan stellen, want soms loopt het echt de spuigaten uit. De ergste uitwassen van de zogenaamde 'forumtrollen' worden persoonlijk geband. Dat is uit ethisch oogpunt een goede zaak. Op instigatie van Pelgrim zijn wij begonnen met de negeerlijst. De volgende stap is uiteraard de moderatie, want wij blijven waakzaam ...
Met jullie negEErlijst zullen jullie binnenkort tussen forumtrollen blijven.
Oud 12 augustus 2009, 22:57   #639
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Empirische wetenschap afwijzen is niet liberaal. Integendeel. Dat u uw eigen cultuur bepaalt is prima. En ik spreek u erop aan dat u alle eigenschappen van een stereotype Franstalige vertoont.

En moet ik nu opgesloten worden, gemarteld, gedood?
Oud 12 augustus 2009, 22:58   #640
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is dat u hem citeert, anders was het volgende schuttingwoord op rij, dat zo volkomen met fecale implicaties getuigt van de Franse norm van hogere klassen, aan mij voorbijgegaan.

Ik mis dus helemaal niets ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be