![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Dewever met zijn grote muil horen we niet piepen in dezer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moogt hem hebben Albert den tweede koning der belgjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Mijn rotkaraktertje had dat woord inderdaad naar mijn pen gestuwd, maar ik heb mij ertegen verzet.
Een beetje bewust willen maken, ja ; voor het hoofd stoten, neen. Daarvoor heb ik te veel respect voor een volk dat zich uit de naad gewerkt heeft om het profitariaat van anderen te bekostigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
On topic: Hoste gaf het reeds aan. Weg ermee, weg ermee. Weg met Albert twee !
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 13 augustus 2009 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gezien de gezondheid van onze vorst en zijn optrekje in Frankrijk, Italië en Sardinië zie ik hem niet meer dan 20 dagen per jaar aan boord. 40.000 Euro per dag te verhogen met de pendelvluchten met zijn Portugese Airbus moet ik besluiten dat hij en zijn familie niet goed bij hun hoofd zijn. Wat reeds lang niet meer moet bewezen worden.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijs van het speelgoed. Gij gaat er vanuit dat "La famiglia di Laeken" niet goed snik is. Mogelijk is dat zo, maar wie er in werkelijkheid niet goed snik is, dat zijn al die Belgicisten en idioten die dat dat stel ginder blijven steunen en goedpraten. Eigenlijk gans de bevolking die al niet lang tot het besluit zijn gekomen dat het nu eindelijk wel welletjes is geweest en dat het maar eens een einde moet nemen. Albert en gans uw meute, we weten echt niet wat we zonder jullie zouden moeten beginnen maar vanaf morgen gaan we het toch eens proberen. U wordt vriendelijk verzocht de plaat te poetsen. Laatst gewijzigd door Garry : 13 augustus 2009 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kga 'm inkaderen in m'n handtekening, schoon postje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen hadden we immers maar één koning zonder kinderen of kleinkinderen... En die zijn héle koningsschap met één en hetzelfde bootje heeft gedaan.... En maar één regering om te onderhouden.... Nou hebben we ook maar één koning, doch die heeft een ferme nest aan kinderen en kleinkinderen om te onderhouden buiten het feit dat hij graag nieuwe bootjes koopt,en graag ettelijke keren met het vliegtuig per jaar op reis gaat.... En meneer denkt zo graag belgisch dat hij zijn yacht in italië besteld,en zijn vliegtuigreisjes in portugal,onze economie zal hem dankbaar zijn aangezien hij met ons geld in het buitenland gaat shoppen.... En nou hebben we ook nog een overtal aan regeringen..... Allemaal paria's die rijkelijk overleven op onze kosten,en het einde is nog lang niet in zicht... De kruik gaat zolang te water tot ze breekt,maar de vraag is,wanneer breekt deze kruik eindelijk eens.... Zou ik dat nog mogen meemaken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Die boot moet op de bodem van de ML-ZEE ... BOEM! PAUKENSLAG!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is nochtans allang gewassen én gestreken mijn beste....Het is bert II wéét U alais den beire,of nog beter bert bibber...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij, is onze onderdaan. Hij kan juist zolang van die capriolen maken als WIJ dat goed vinden. En aangezien men zich hier liever laat verdelen onder NVA/LDD en VB in plaats van de handen in elkaar te slaan, kan die clown zijn gangetje gaan he. Met König Ludwig de II hebben ze zoveel kompassie niet gehad. Laatst gewijzigd door Garry : 14 augustus 2009 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |