![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Diegene die katholiek geloof promoten en in alle geheim eucharistievieringen geven moeten vernietigd worden wegens het verspreiden van zieke praat en het hersenspoelen van de onschuldige bevolking. Hé, dat kan best deugd doen eigelijk |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Banneling
|
Max van Dietschland en Olivier Bronseleir: twéé handen op één buik? Op wiens buik?
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 augustus 2009 om 22:26. |
|
|
|
|
|
#824 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou die zot ondertussen nog niet geïnterneerd zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#825 |
|
Gouverneur
|
Diverse homofielen op dit forum bewijzen voortdurend dat ze zelf met hun geaardheid en alle problemen die het met zich meebrengt in een knoop liggen. waarom anders dat "homo-zijn" voortdurend willen benadrukken? Waarom anders foto's van homo's in hun avatar plaatsen?
Antwoord: Omdat ze er zelf niet mee overweg kunnen en zich niet normaal kunnen gedragen. Dat is voor een meerderheid van homofielen buiten dit forum ook het geval. Willen opvallen omdat ze niet overweg kunnen met hun geaardheid. Da's ook de reden waarom homo's sterk vertegenwoordigd zijn in de zelfmoordstatistieken. Die zogenaamde discriminaties van homohaters hebben daar geen bal mee te maken, ze verstoppen zich daar enkel achter om het niet te moeten toegeven. |
|
|
|
|
|
#826 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waarom wil jij zo opvallen als stoere skinhead?
|
|
|
|
#828 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Straks gaat die flurk nog denken dat homofobie een geaardheid is ipv een uiting van onzekerheid! Laatst gewijzigd door filosoof : 14 augustus 2009 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#829 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Europees Commissaris
|
Blood&honour is een bende idioten die met hun tijd geen blijf weten.
|
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Gouverneur
|
Dank u. Dat kan van uw "bijdragen" evenwel niet gezegd worden.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#833 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ben helemaal niet homofoob, ik vind alleen dat homo's niet moeten gepromoveerd worden tot wat ze niet zijn. |
|
|
|
|
|
|
#834 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#835 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
homoseksualiteit is een natuurlijk gegeven, waarvoor men niet kiest. Godgekte daarentegen is kunstmatig, waarvoor men wèl kiest.
|
|
|
|
#836 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gebruik je hersens eens. |
|
|
|
|
|
|
#837 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Een kind wordt als kind niet meteen geconfronteerd met homoseksualiteit. Echter wèl, indien het opgroeit in een godgek gezin, met de waanzin dat de godgekke ouders hem opleggen. Wanneer het kind op de jaren van verstand komt en zelf conclussie's en beslissingen kan nemen, kan het vrij de waanzin dat hem werd opgelegd, van zich afschudden, maar de homoseksualiteit, waarmee hij werd geboren, dat moet hij een plaats geven in zijn leven, of hij nu wilt of niet. D�*t is het grote verschil.
|
|
|
|
#838 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommige kinderen worden weldegelijk opgevoed door fanatieke homoseksuelen, die menen dat het absoluut niet noodzakelijk is dat een kind én een papa én een mama nodig heeft, maar ook twee papa's of twee mama's hetzelfde kunnen bieden, terwijl daar geen wetenschappelijke zekerheid over bestaat. De discussie op wetenschappelijk niveau daarover, heeft nog steeds geen consensus bereikt, maar intussen doet men maar voort. Uiteraard zijn deze kinderen het eens met hun ouders. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|