![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/3960/ |
|
|
|
|
|
|
#11202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-De meeste stof was niet van beton afkomstig !! -Stof was over heel lower Manhatten neergekomen -Naast koolwaterstofbranden was er ook sprake van andere exotherme reacties van niet organische materialen . Maar wat beweert u dan ?? Dat explosieven hebben gezorgt voor die warmte ontwikkeling? Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 augustus 2009 om 22:56. |
|
|
|
|
|
|
#11203 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11204 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan men de brand van de Winston Tower in Madrid niet met de WTC-towers vergelijken op bepaalde punten (zonder impact); daar waren de vloeren ook ingestort maar stopte het plots, ook het geraamte bleef volledig staan, enkel op de heetste plaatsen en de grootste druk boog het staal aan de buitenkant een beetje naar binnen (onderste foto´s), de brand duurde wel 18 uur, ook veel intensiever. ??? Betreft info vliegtuigimpact op het stalen kerngeraamte bij de WTC torens: http://www.mace.manchester.ac.uk/pro...radeCenter.htm vb WTC 1 Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 augustus 2009 om 23:06. |
||
|
|
|
|
|
#11205 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
E is dus de kinetische energie waar ik het origineel al over had. Die men bekwam met de maximum snelheid in acht genomen. Laatst gewijzigd door Akufen : 14 augustus 2009 om 23:02. |
||
|
|
|
|
|
#11206 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat toch wel een 80-tal verdiepingen stalen kern dan toch tenminste moet blijven staan ? Of implodeert dat naar binnen Of hoe kan 1000 °C daarboven na 1,5 uur die 10 verdiepingen lager- of onbeschadigde 80 verdiepingen-stalen kern doen plooien of laten instuiken ??? Laatst gewijzigd door Micele : 14 augustus 2009 om 23:19. |
|
|
|
|
|
|
#11208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
O ja ? en waar haalt u dat idee vandaan ?? Bron ?? rechtstreekse graag Die kunt u niet geven omdat het een keiharde leugen is . U negeert doodleuk de uitspraken van Les Robertson , de video die ik postte . Ook totaal niet logisch dat men toen met de maximum snelheid rekening had gehouden ( hetgeen ook nog eens zo goed als onmogelijk was ) |
|
|
|
|
|
|
#11209 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zijn allemaal ophangen aan het chassis van 47 centrale cores en de buitenkolommen.... Hun dragende functie betreft dus alleen de muren van hun etage die op die vloer is gebouwd.... Als een gedeelte van een vloer het begeeft ingevolge de ravage van de inslag en de daarbijbehorende brand zullen die stukken vloer enkel één verdieping lager vallen... En laat die vloer het op zijn beurt niet kunnen houden ,gaat het zaakje wéér een verdieping lager belanden.... Met andere woorden we krijgen een geleidelijke en vooral niet symmetrische instorting die zich naargelang het gewicht van de neerstortende vloeren zich véél langzamer moet voltrekken dan hetgeen we nu te zien hebben gekregen... Je zag de torens als het ware exploderen én met een sneltreinvaart de dieperik induiken.... Nochtans was de onderliggende structuur van zowat 2/3 de van dat gebouw volledig intact en niet verzwakt.... En toch remde deze structuur die ineenstorting op géén enkele moment af... Nét alsof die cores die het hart vormden vanonderuit werden gedestabiliseerd... Kan U mij in het volgende flimpke op circa 58 seconden ,nét bij het begin van de instorting verklaren waar die goed zichtbare explosie over vrijwel die héle verdieping dan wel vandaan komt.... http://www.youtube.com/watch?v=N2hVLypbFTo Citaat:
Enig idee mijn beste,hoe dat dan onderin die kelders belandt... En welke andere soorten metaal dan wel mijn beste.... Bedoeld U aluminium soms,tja hebt U daar een aluminiumbrand gezien.... Of bedoeld U de brandende aluminiumresten van het vliegtuig.... Tja mijn beste die kunnen nooit voor de rest van de toren in de kelder belanden.... De vraag blijft dan wat was er verantwoordelijk voor die gesmolten metalen.... |
||
|
|
|
|
|
#11210 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#11211 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 15 augustus 2009 om 00:15. |
||
|
|
|
|
|
#11212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De centrale en buitenkolommen tesamen hebben per verdieping zo'n 287 vloerverbindingen.... Aan de centrale cores zijn ze enkel gelast,aan de buitenkolommen zijn ze gelast én geklinkt.... En op iedere verdieping tot aan de grond toe dienen al deze verbindingen het op hetzelfde moment te begeven gezien de vrijwel rechte instorting van de towers ... De noordtoren spat gewoonweg uit elkaar.... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 augustus 2009 om 00:32. |
|
|
|
|
|
|
#11213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11214 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Desondanks kregen we géén kompleet uitslaande brand te zien en werden er dank zij die bries géén extreme temperaturen genoteerd.... Het vuur nam relatief snel af ,en die wind koelde het getroffen gedeelte snel af .... En verhit staal herwint zijn sterkte door afkoeling..... Gek genoeg houdt NIST hélemaal géén rekening met deze parameter omdat het hun niet erg goed uitkomt... De hoeveelheid teruggevonden betonstof in microscopische hoeveelheden van minder dan 60 micron en zelfs minder dan 30 micron is anders angstwekkend hoog wat betreft de analyses gezien het feit dat beton eerder de neiging heeft tot verbrokkelen in plaats van gewoonweg te verpulveren... Citaat:
Ach zo, vertel eens welke stoffen deze exothermische reactie hebben bepaald en waar precies deze reactie heeft plaatsgevonden... En welke preciese gevolgen het feit van deze exothermische reacties waren ten opzichte van de collapse van de torens zélf... Citaat:
Tja, een aannemelijke verklaring gesteld indien men het hart van die gebouwen ,de cores met name van onderuit zouden verzwakken teneinde tot een volledige instorting te komen..... U plaatst een foto waar je de buitenste perimeterkolommen ziet naar binnen buigen vlak voor de instorting.... Tja, mijn beste,mijn hypothese nu.... stel dat men in de kelder de cores zodanig verzwakt dat zij hun steun volkomen verliezen..Dan krijg je als effect dat de verdiepingen bevestigd aan de cores centraal naar beneden worden getrokken en die daardoor de druk op de buitenste kolommen gigantisch doen toenemen en deze kolommen als het ware naar binnen trekken in hun weg naar beneden.. Zoals op de door U geplaatste foto goed te zien is... Het begint dus als een implosie,en door het feit dat de kern het eerder begeeft dan de buitenzijde krijg je dat verwoestende exploderende effect aangezien de kinetische massa in zijn val de weg van de minste weerstand volgt.... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 augustus 2009 om 02:13. |
|||
|
|
|
|
|
#11215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook dit spreekt de controlled demolition theorie weer tegen |
|
|
|
|
|
|
#11216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U verzint hier nu gewoon iets wat ik gezegd zou hebben . Natuurlijk zie je vaak flitsen wanneer de ladingen afgaan . Dat heb ik zelf in real life gezien !
|
|
|
|
|
|
#11217 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn er betere links van fotos´ van WTC 1 en 2 waar men kort na het verdwijnen van de stofwolken de resten vd stalen kern kan zien ? Ik heb hier ene uit Wiki: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nd_Zero_01.jpg Dat vind ik nu eens héél straf op de foto: van het puinhoop-toren-onderaan blijven de dunnere stalen niet-dragende- buitenstafen wel voor de helft staan (beetje scheef maar toch) en het veel sterkere dragende geraamte ligt centraal op een hoopje... Bij de andere toren is het "beter gelukt"... Hoe is het stalen geraamte kunnen instorten, ergens centraal in xxx-stukken op een hoopje van een 2-3 tal verdiepingen boven zero ? Nog eens : hoe kan dat onbeschadigde/onverzwakte deel (ca 3/4) van het centrale geraamte zo snel en geleidelijk - zonder enige vertraging - ineenstuiken ? ---------- Ik had toch graag een debunking gezien van de belangrijkste punten uit de eerste 7 minuten 35 sec van deze film met NL-ondertitels. Dus VÓÓR 11 september, volgens wiki (en zijn talrijke refertes) is er amper iets objectiefs weerlegd worden. (de eerste 5 minuten is ook al voldoende, maar daarvoor moet men 5 ´wel de film aankijken en lezen. http://video.google.nl/videoplay?doc...loose+change+2 Ik heb vóór en tegen gelezen, en probeer neutraal te zijn, maar dit ligt er echt vingerdik op... "erdrückende Beweise" meine Herren. Ich gebe es ehrlich zu (ik kan niet anders, ik ben noch blind of doof), ich bin ein Verschwörungstheoretiker Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 15 augustus 2009 om 10:26. |
||
|
|
|
|
|
#11218 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allemaal beweringen die nergens op gebasseerd zijn. Geef de bewijzen zodat je al deze uitspraken kan staven.
|
|
|
|
|
#11219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit welk bewijsmateriaal haal jij dat het om een onbeschadigd/onverzwakt deel gaat?
|
|
|
|
|
#11220 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zijn die talrijke overlevenden kunnen vluchten ? (de noodtrappen bevinden zich alle in het centrale geraamte) Hoe is die chef-brandweerman tot op het 87e verdiep geraakt ? En zei langs zijn handradio: "hier zijn nog 2 brandhaarden die kunnen we met 2waterslangen blussen,..." Bewijs jij toch maar de honderd leugens en versprekingen eerst! Gewoon eens ingaan op mijn vorige post, vooraleer gij hier weer een graantje uit de verpletterende hoop trekt. Maar goed dat men de tientallen overlevende en vluchtende getuigen (burgers en brandweerlieden) niet het zwijgen kan opleggen ! Zij hebben wel degelijk de ontploffingen van "springladingen" gehoord (zei zeggen: "gelijk bommen") En niet op de verdiepingen van de impact hé op al de verdiepingen eronder. Zijn er "tegenbewijzen" voor de seismologische data van de ontploffingen op en onder groundlevel ? http://www.geschichteinchronologie.c...das-stativ.JPG Citaat:
maar natuurlijk zijn daar allemaal objectieve tegenbewijzen voor. Laatst gewijzigd door Micele : 15 augustus 2009 om 11:39. |
||
|
|
|