![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als je iets tegen NSV! hebt, stel ik je voor niet veel meer met TAK op stap te gaan
![]()
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat gebeurt daar toch in die gevangenissen hoor ik velen alhier luidop vragen ( of t'zijn mijn stemmen )
![]() Als je binnenvliegt voor redelijk zware feiten en je bekent niet vlieg je op secreet , volledige afzondering , ook het klepke gesloten ![]() Na 3 dagen gaat de radio aan en het klepke gaat open , secreet mag niet te lang duren , menig junk heeft zich daardoor al opgehangen ![]() Als je dan nog geen bekentenissen hebt afgelegd vlieg je op een cel met 4 waar minstens 1 klikker tussenzit , uiteraard steeds een junk. Dagindeling in de nieuwe wandeling ; om 7 uur gaan de klepkes open , de muziek vliegt aan , ze komen rond met boterhammen , zoveel ge wilt , grof en bruin ( geen rozijnenbrood en of suikerbrood ![]() Als ge wilt werken is het van 10 tot 12 te doen , ik kreeg destijds 20 frank aanwezigheidsgeld per uur en per geleverde prestatie ( 50 enveloppen in doosjes steken ![]() Rond 12 uur soep en gekookt eten . Nadien weer 2 uur werken , gaan wandelen als je wilt . Rond 6 uur , gekookt eten en nagerecht . Nadien of tv kijken , of fitness of naar de cinemazaal of naar de tv zaal , niet dat er veel volk zat , bijna iedereen krijgt daar neuroleptica en vanaf 20 uur kunt ge een speld horen vallen . En wat als ge iets anders wilt dan die gevangeniskost , welnu , daarvoor had je de maandag en vrijdagkantine , kun je alles bestellen , gebraden kiekens , druiven , kaas en charcuterie , mayonaise tot seksboekskes toe . Niet dat er veel besteld werd , de meeste gevangenen worden door iedereen in de steek gelaten , hun vriendinnen schrijven hoe langer hoe minder tot ze niets meer van zich laten horen , gevangenen zoals Sekaki die geholpen worden zijn schaarse uitzonderingen . Die gestoorde mongolen zitten uiteraard zonder geld en kunnen niets lekkers kopen , af en toe smeet ik een afgeknaagd bouwtje van mijn dagelijkse gebraden kip naar zo'n sukkel die dan nog dank u wel mijnheer zei ![]()
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van heroïne tot wapens. Een jongen die ik vaag ken - wie niet trouwens in ons dorp - heeft er een boek over geschreven. Hij was het trouwens die een 350 kg zwaar tralieraam uit de muur trok in de Bijlmerbajes. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() Eén weekend tijdens mijn legerdienst . Dat waren wel de 2 plezantste dagen van heel dat jaar , want ik heb die dagen veel meer in de kantine gezeten dan in den bak . Mét mijn "bewakers" trouwens .
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heroine en gsm's worden oogluikend doorgelaten door de cipiers , velen slaan tilt als ze zonder drugs zitten en gezien ze geen bezoek krijgen bellen ze zelf op een hysterische manier hun " vrienden " op . Voor blaffers en springstoffen heb je de hulp van cipiers nodig , maar weinigen zijn zo dom om dat ook te doen , vergeet niet , 90 % van wat in den bak zit zijn sociopaten , als ze er voordeel ui halen iemand te klikken doen ze het .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 augustus 2009 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2009 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Een politiek forum gevuld met krapuul?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hela maatsen , ik ben vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs
![]() Gezien u laffe insinuaties vliegt ge op mijn beruchte NL .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 augustus 2009 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgens de pers zou zo'n 50 % van de gevangenen drugs gebruiken , fout , dit is meer dan 80 % .
En het zouden zware jongens zijn , fout , het zijn bijna allemaal psychoten , sociopaten , schizofrenen , paranoide sukkels en dergelijke . De fotootjes in de pers worden als boeventronies aanzien , als je echter goed kijkt zie je een gek . Sekaki wordt aanzien als een sluwe boef , en kijk , hij gaat sterven in een opeengepakte Marokaanse cel. Dergelijke mensen pakken uit pure waanzin risico's die anderen vanuit een eenvoudige logica weigeren . Effe een beschrijving van mijn gewezen celgenoten die niet veel verschilden van het gemiddelde zooitje in de wandeling . een Marokkaan die mij verwelkomde met de gevleugelde woorden " zeg maar Jantje De Hollander zoals iedereen " ![]() Tot mijn verbazing kreeg hij echter dagelijks bezoek van zijn vriendin die ook geld stortte , tot ik dat mens eens zag , inderdaad , zo'n monster kon enkel aan een schizofrene Marokkaan geraken. Zat binnen omdat hij wat drugs aan een flik in burger verkocht had ![]() De tweede een heroinejunk die mij geregelt verdachte vragen stelde , t'en viel niet op ![]() Zoals alle junks tipte hij voor geld . Was nog zotter of jantje de hollander , brak overal binnen , werd gepakt , bekende , tot de politie hem vroeg , je hebt nu toch bekend , we weten dat je ook die handtasdiefstal in gemeente X gepleegd hebt . De junk bekende dat gemakkelijkheidshalve ook waarna de flikken zeiden ; we hebben slecht nieuws junk , dat oudje is na die brutale roof gevallen en overleden. Betrokken junk kreeg 5 jaar voor doodslag , 5 jaar voor drugesgerelateerde feiten , kreeg uiteraard nooit bezoek , een aantal jaar geleden stierf hij aan een overdosis . De derde een kleine dealer die om indruk te maken aan de politie vertelde dat hij voor tientallen miljoen aan drugs verkocht had wat uiteraard niet klopte . Werd vlug vrijgelaten , uiteraard om zijn boete van tientallen miljoenen te betalen . Is er nog aan bezig ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 augustus 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NSV en het klein-linkse wereldje van Jaani hebben meer gemeen dan ze willen toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bent u ook onschuldig? (misschien antwoordt u hier beter niet op, je weet immers nooit op internet.) Citaat:
NL? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() 3 dagen in een politiecel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Belgische gevangenissen zijn zoals de tour de france , het regent ontsnappingen en nooit is er een Belg bij
![]()