Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2009, 01:04   #101
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Liever een fout politiek engagement dan geen politiek engagement tout court.
Ik zei niks .
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 01:41   #102
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Als je iets tegen NSV! hebt, stel ik je voor niet veel meer met TAK op stap te gaan Daar zitten genoeg NSV!'ers bij.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 09:40   #103
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(...en de illegalenregularisatieactie. Ik weiger mee te stappen in de opdeling "legaal" vs "illegaal" die de liberale overheid voor ons gecreëerd heeft, waarbij men economische migranten in knelpuntberoepen "legaal" noemt en tal van politieke vluchtelingen "illegaal". Maar dat is geen voer voor K&K, neem ik aan.)
Oud 15 augustus 2009, 15:35   #104
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard Een dagje in de cel , uit het leven van The Syndrome

Wat gebeurt daar toch in die gevangenissen hoor ik velen alhier luidop vragen ( of t'zijn mijn stemmen )
Als je binnenvliegt voor redelijk zware feiten en je bekent niet vlieg je op secreet , volledige afzondering , ook het klepke gesloten
Na 3 dagen gaat de radio aan en het klepke gaat open , secreet mag niet te lang duren , menig junk heeft zich daardoor al opgehangen
Als je dan nog geen bekentenissen hebt afgelegd vlieg je op een cel met 4 waar minstens 1 klikker tussenzit , uiteraard steeds een junk.

Dagindeling in de nieuwe wandeling ; om 7 uur gaan de klepkes open , de muziek vliegt aan , ze komen rond met boterhammen , zoveel ge wilt , grof en bruin ( geen rozijnenbrood en of suikerbrood ) gratis confituur en boter .
Als ge wilt werken is het van 10 tot 12 te doen , ik kreeg destijds 20 frank aanwezigheidsgeld per uur en per geleverde prestatie ( 50 enveloppen in doosjes steken ) ook nog wat zodat ik rond de 50 frank per uur kwam .
Rond 12 uur soep en gekookt eten .
Nadien weer 2 uur werken , gaan wandelen als je wilt .
Rond 6 uur , gekookt eten en nagerecht .
Nadien of tv kijken , of fitness of naar de cinemazaal of naar de tv zaal , niet dat er veel volk zat , bijna iedereen krijgt daar neuroleptica en vanaf 20 uur kunt ge een speld horen vallen .
En wat als ge iets anders wilt dan die gevangeniskost , welnu , daarvoor had je de maandag en vrijdagkantine , kun je alles bestellen , gebraden kiekens , druiven , kaas en charcuterie , mayonaise tot seksboekskes toe .
Niet dat er veel besteld werd , de meeste gevangenen worden door iedereen in de steek gelaten , hun vriendinnen schrijven hoe langer hoe minder tot ze niets meer van zich laten horen , gevangenen zoals Sekaki die geholpen worden zijn schaarse uitzonderingen .
Die gestoorde mongolen zitten uiteraard zonder geld en kunnen niets lekkers kopen , af en toe smeet ik een afgeknaagd bouwtje van mijn dagelijkse gebraden kip naar zo'n sukkel die dan nog dank u wel mijnheer zei
Oud 15 augustus 2009, 15:55   #105
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Wat gebeurt daar toch in die gevangenissen hoor ik velen alhier luidop vragen ( of t'zijn mijn stemmen )
Als je binnenvliegt voor redelijk zware feiten en je bekent niet vlieg je op secreet , volledige afzondering , ook het klepke gesloten
Na 3 dagen gaat de radio aan en het klepke gaat open , secreet mag niet te lang duren , menig junk heeft zich daardoor al opgehangen
Als je dan nog geen bekentenissen hebt afgelegd vlieg je op een cel met 4 waar minstens 1 klikker tussenzit , uiteraard steeds een junk.

Dagindeling in de nieuwe wandeling ; om 7 uur gaan de klepkes open , de muziek vliegt aan , ze komen rond met boterhammen , zoveel ge wilt , grof en bruin ( geen rozijnenbrood en of suikerbrood ) gratis confituur en boter .
Als ge wilt werken is het van 10 tot 12 te doen , ik kreeg destijds 20 frank aanwezigheidsgeld per uur en per geleverde prestatie ( 50 enveloppen in doosjes steken ) ook nog wat zodat ik rond de 50 frank per uur kwam .
Rond 12 uur soep en gekookt eten .
Nadien weer 2 uur werken , gaan wandelen als je wilt .
Rond 6 uur , gekookt eten en nagerecht .
Nadien of tv kijken , of fitness of naar de cinemazaal of naar de tv zaal , niet dat er veel volk zat , bijna iedereen krijgt daar neuroleptica en vanaf 20 uur kunt ge een speld horen vallen .
En wat als ge iets anders wilt dan die gevangeniskost , welnu , daarvoor had je de maandag en vrijdagkantine , kun je alles bestellen , gebraden kiekens , druiven , kaas en charcuterie , mayonaise tot seksboekskes toe .
Niet dat er veel besteld werd , de meeste gevangenen worden door iedereen in de steek gelaten , hun vriendinnen schrijven hoe langer hoe minder tot ze niets meer van zich laten horen , gevangenen zoals Sekaki die geholpen worden zijn schaarse uitzonderingen .
Die gestoorde mongolen zitten uiteraard zonder geld en kunnen niets lekkers kopen , af en toe smeet ik een afgeknaagd bouwtje van mijn dagelijkse gebraden kip naar zo'n sukkel die dan nog dank u wel mijnheer zei
Kun je daar, net als in de Nederlandse gevangenissen, van alles regelen ?
Van heroïne tot wapens.

Een jongen die ik vaag ken - wie niet trouwens in ons dorp - heeft er een boek over geschreven.
Hij was het trouwens die een 350 kg zwaar tralieraam uit de muur trok in de Bijlmerbajes.

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 15:56   #106
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Eén weekend tijdens mijn legerdienst . Dat waren wel de 2 plezantste dagen van heel dat jaar , want ik heb die dagen veel meer in de kantine gezeten dan in den bak . Mét mijn "bewakers" trouwens .
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:03   #107
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Kun je daar, net als in de Nederlandse gevangenissen, van alles regelen ?
Van heroïne tot wapens.

Een jongen die ik vaag ken - wie niet trouwens in ons dorp - heeft er een boek over geschreven.
Hij was het trouwens die een 350 kg zwaar tralieraam uit de muur trok in de Bijlmerbajes.
Waaw , spijtig dat ik bij die niet heb gezeten .
Heroine en gsm's worden oogluikend doorgelaten door de cipiers , velen slaan tilt als ze zonder drugs zitten en gezien ze geen bezoek krijgen bellen ze zelf op een hysterische manier hun " vrienden " op .
Voor blaffers en springstoffen heb je de hulp van cipiers nodig , maar weinigen zijn zo dom om dat ook te doen , vergeet niet , 90 % van wat in den bak zit zijn sociopaten , als ze er voordeel ui halen iemand te klikken doen ze het .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 augustus 2009 om 16:05.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:05   #108
born2bewild
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2009 om 16:07.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:12   #109
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waaw , spijtig dat ik bij die niet heb gezeten .
Heroine en gsm's worden oogluikend doorgelaten door de cipiers , velen slaan tilt als ze zonder drugs zitten en gezien ze geen bezoek krijgen bellen ze zelf op een hysterische manier hun " vrienden " op .
Voor blaffers en springstoffen heb je de hulp van cipiers nodig , maar weinigen zijn zo dom om dat ook te doen , vergeet niet , 90 % van wat in den bak zit zijn sociopaten , als ze er voordeel ui halen iemand te klikken doen ze het .
Ik ben blij dat ik slechts een eenvoudige militaire cel van binnen heb gezien.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:22   #110
Marker
Banneling

Standaard

Een politiek forum gevuld met krapuul?
Marker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 16:36   #111
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marker Bekijk bericht
Hela maatsen , ik ben vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs
Gezien u laffe insinuaties vliegt ge op mijn beruchte NL .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 augustus 2009 om 16:37.
Oud 15 augustus 2009, 17:07   #112
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard Fauna en flora van wat zich in den bak bevindt

Volgens de pers zou zo'n 50 % van de gevangenen drugs gebruiken , fout , dit is meer dan 80 % .
En het zouden zware jongens zijn , fout , het zijn bijna allemaal psychoten , sociopaten , schizofrenen , paranoide sukkels en dergelijke .
De fotootjes in de pers worden als boeventronies aanzien , als je echter goed kijkt zie je een gek .
Sekaki wordt aanzien als een sluwe boef , en kijk , hij gaat sterven in een opeengepakte Marokaanse cel.
Dergelijke mensen pakken uit pure waanzin risico's die anderen vanuit een eenvoudige logica weigeren .

Effe een beschrijving van mijn gewezen celgenoten die niet veel verschilden van het gemiddelde zooitje in de wandeling .
een Marokkaan die mij verwelkomde met de gevleugelde woorden " zeg maar Jantje De Hollander zoals iedereen "
Tot mijn verbazing kreeg hij echter dagelijks bezoek van zijn vriendin die ook geld stortte , tot ik dat mens eens zag , inderdaad , zo'n monster kon enkel aan een schizofrene Marokkaan geraken.
Zat binnen omdat hij wat drugs aan een flik in burger verkocht had
De tweede een heroinejunk die mij geregelt verdachte vragen stelde , t'en viel niet op
Zoals alle junks tipte hij voor geld .
Was nog zotter of jantje de hollander , brak overal binnen , werd gepakt , bekende , tot de politie hem vroeg , je hebt nu toch bekend , we weten dat je ook die handtasdiefstal in gemeente X gepleegd hebt .
De junk bekende dat gemakkelijkheidshalve ook waarna de flikken zeiden ; we hebben slecht nieuws junk , dat oudje is na die brutale roof gevallen en overleden.
Betrokken junk kreeg 5 jaar voor doodslag , 5 jaar voor drugesgerelateerde feiten , kreeg uiteraard nooit bezoek , een aantal jaar geleden stierf hij aan een overdosis .
De derde een kleine dealer die om indruk te maken aan de politie vertelde dat hij voor tientallen miljoen aan drugs verkocht had wat uiteraard niet klopte .
Werd vlug vrijgelaten , uiteraard om zijn boete van tientallen miljoenen te betalen .
Is er nog aan bezig

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 15 augustus 2009 om 17:09.
Oud 15 augustus 2009, 17:32   #113
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als je iets tegen NSV! hebt, stel ik je voor niet veel meer met TAK op stap te gaan Daar zitten genoeg NSV!'ers bij.
NSV
Oud 15 augustus 2009, 17:33   #114
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
NSV en het klein-linkse wereldje van Jaani hebben meer gemeen dan ze willen toegeven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 19:13   #115
Marker
Banneling

Standaard

Citaat:
Hela maatsen , ik ben vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs
Ik had uw post nog niet gelezen, enkel de eerste pagina. Toch bedankt om ook uw celverblijf onder de aandacht te brengen. Een gewaarschuwd man ...

Bent u ook onschuldig? (misschien antwoordt u hier beter niet op, je weet immers nooit op internet.)

Citaat:
Gezien u laffe insinuaties vliegt ge op mijn beruchte NL .
Het is uw.

NL?
Marker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 20:43   #116
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

3 dagen in een politiecel.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 21:27   #117
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had uw post nog niet gelezen, enkel de eerste pagina. Toch bedankt om ook uw celverblijf onder de aandacht te brengen. Een gewaarschuwd man ...

Bent u ook onschuldig? (misschien antwoordt u hier beter niet op, je weet immers nooit op internet.)

Het is uw.

NL?
NegeerLijst veronderstel ik.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 22:45   #118
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Krapuul.be ?
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 22:49   #119
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens de pers zou zo'n 50 % van de gevangenen drugs gebruiken , fout , dit is meer dan 80 % .
En het zouden zware jongens zijn , fout , het zijn bijna allemaal psychoten , sociopaten , schizofrenen , paranoide sukkels en dergelijke .
De fotootjes in de pers worden als boeventronies aanzien , als je echter goed kijkt zie je een gek .
Sekaki wordt aanzien als een sluwe boef , en kijk , hij gaat sterven in een opeengepakte Marokaanse cel.
Dergelijke mensen pakken uit pure waanzin risico's die anderen vanuit een eenvoudige logica weigeren .

Effe een beschrijving van mijn gewezen celgenoten die niet veel verschilden van het gemiddelde zooitje in de wandeling .
een Marokkaan die mij verwelkomde met de gevleugelde woorden " zeg maar Jantje De Hollander zoals iedereen "
Tot mijn verbazing kreeg hij echter dagelijks bezoek van zijn vriendin die ook geld stortte , tot ik dat mens eens zag , inderdaad , zo'n monster kon enkel aan een schizofrene Marokkaan geraken.
Zat binnen omdat hij wat drugs aan een flik in burger verkocht had
De tweede een heroinejunk die mij geregelt verdachte vragen stelde , t'en viel niet op
Zoals alle junks tipte hij voor geld .
Was nog zotter of jantje de hollander , brak overal binnen , werd gepakt , bekende , tot de politie hem vroeg , je hebt nu toch bekend , we weten dat je ook die handtasdiefstal in gemeente X gepleegd hebt .
De junk bekende dat gemakkelijkheidshalve ook waarna de flikken zeiden ; we hebben slecht nieuws junk , dat oudje is na die brutale roof gevallen en overleden.
Betrokken junk kreeg 5 jaar voor doodslag , 5 jaar voor drugesgerelateerde feiten , kreeg uiteraard nooit bezoek , een aantal jaar geleden stierf hij aan een overdosis .
De derde een kleine dealer die om indruk te maken aan de politie vertelde dat hij voor tientallen miljoen aan drugs verkocht had wat uiteraard niet klopte .
Werd vlug vrijgelaten , uiteraard om zijn boete van tientallen miljoenen te betalen .
Is er nog aan bezig
Een krankzinnigengesticht...
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 16:14   #120
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Belgische gevangenissen zijn zoals de tour de france , het regent ontsnappingen en nooit is er een Belg bij

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be