![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet op de boodschapper schieten, hé: De allochtoon is al langer door de feiten gedemotiveerd, en zeker niet door de huidige erkenning van die feiten. Die erkenning geeft namelijk hoop op beterschap. Het gaat hier dus niet om een vooroordeel of illusie, maar wel degelijk om een weergave van significante cijfers uit wetenschappelijk onderzoek... cijfers waar je aan kan werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Een mens zou zich durven afvragen: waarom willen ze dan allemaal naar hier komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor het extreem links tuig mag bibi afdokken en zwijgen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 augustus 2009 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() (genaturaliseerde) asielzoekers creëren meer toegevoegde waarde dan rijkswachters. Heb jij er zo eentje in huis die je zelf betaalt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zou kunnen, maar dan als derde of vierde criteria. Nu moet je eens heel eerlijk zijn: Een fabrikant van keukens moet iemand hebben om keukens te plaatsen. Er zijn 3 kandidaten waarvan er twee voortreffelijk scoren in de criteria die vooropgesteld is. Van die twee is er één autochtoon en één allochtoon. Je weet dat deze mensen veel in contact komen met de klanten. Dat de keukenfabrikant in dit geval kiest voor de autochtoon is in onze huidige maatschappij, die nog niet rijp is voor de massale instroom van vreemdelingen, evident. Is dit racisme? Ja, dit is een vorm van racisme zoals dit ook een vorm van realisme is. De fabrikant denkt in de eerste plaats aan een valabel iemand en in de tweede plaats aan een persoon waarmee hij zich bij de klanten moet presenteren. Ik zeg niet dat ik hiermee akkoord ben, ik kan me wel goed verplaatsen in de gedachtegang van de werkgever.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet toch eens echt afgelopen zijn met die onzin, wie een diploma heeft, heeft hogere kansen op werk, of je allochtoon bent heeft daar niets maar dan ook niets mee te maken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kun je dit nagaan, wanneer vooral onder allochtonen er massaal veel uit de schoolbanken rollen zonder diploma middelbaar onderwijs, en dus ook hun vertegenwoordiging in Hoger onderwijs dus niet in verhouding kan staan tot autochtonen, een diploma middelbaar is immers een vereiste...bovendien, wanneer allochtonen wel hoger onderwijs volgen gaat het vaker om meisjes dan jongens, bij meisjes is er beperkte doorstroming naar arbeidsmarkt omdat vaak eenmaal getrouwd werken niet evident is! Ik maak me boos over dit soort berichtgeving omdat jongeren maar al te vaak de school niet afmaken "omdat je toch geen werk vindt" uiteraard niet, wanneer je niet eens je middelbare school afmaakt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rassisme zou zijn dat de werkgever er op voorhand van uitgaat dat de anders gekleurde minderwaardig zou zijn. Er is ook een verschil tussen rassisme en een ongepaste belediging. Je kan tegen iemand op wie je (terecht of onterecht) kwaad bent, zeggen dat hij/zij een "lelijke rosse", zoals men op het voetbal roept "lelijke zwarte", zoals oude sossen wel eens plachten te roepen tegen een kaloten-pastoor "zwartrok" of tegen een Marokkaan "lelijke bruine". Een fatsoenlijk mens moet weten hoe diep een gratwiete belediging kan kwetsen; hoe dieper ze kan kwetsen, hoe ongepaster ze is. Maar rassisme is meer. Zelfs meer dan bewust repeteren van ongepaste beledigingen (dit laatste is meer een psichopatie).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen ik heb er geen. Maar ik ga dan ook niet staan betogen voor meer vreemd gespuis te regulariseren. Maw, ik hoèf er ook geen. en btw, kan u even di toegevoegde waarde die asielzoekers brengen eens duiden? en dan het vergelijk maken met de waarde van rijkswachters? Als het effe kan?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 augustus 2009 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds zei heeft dit rechts forum de neiging om alle ambtenaren bij de uitkeringstrekkers te rekenen, dus ook de rijkswachters. Dat doen ze om die zogenaamde miljardentransfers te berekenen. Eens genaturaliseerd (geregulariseerd) hebben mannelijke nieuwe Belgen daarentegen eenzelfde werkzaamheidsgraad als personen geboren in België of een ander EU-land. En dat zelden op kosten van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Je minimaliseert het probleem dat Europa veel geld heeft moeten uittrekken voor campagnes om met name Brussels bedrijfsleiders duidelijk te maken dat discriminatie in hun eigen nadeel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien om hier centjes te krijgen en niks te werken en dan familie en vrienden laten komen, en die ook niks werken en veel centjes en dan lekker blanke meisjes neuken en zeker ook niks betalen?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De zogenaamde gezinshereniging geeft trouwens geen recht om ook je familie te laten komen, laat staan je vrienden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou een eerlijke rente geven, zoals de buitenlandse concurrenten die niet kunnen profiteren van de belastingvrijstelling op spaarboekjes. De periode dat België die concurrentievervalsing ongestraft ongedaan mocht maken is trouwens afgelopen. Europa kan ons dus nu voor de rechter dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het echter over jongeren die hun school afmaken omdat ze toch geen werk vinden, en dan moeten vaststellen dat dit geen zier helpt: De hooggeschoolde allochtonen zijn minder werkzaam (57,4%) dan de hooggeschoolde autochtonen (85,3%). Het enige hier vernoemde onderzoek in dit verband is dat waar bedrijfsleiders in koor roepen dat ze op etnische criteria selecteren. Heb jij dan andere cijfers, die je boosheid eingsinds verklaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen? wat is gezinshereniging dan? uw hond laten overkomen of wat? Eens het gezin hier is, komen de bomma en den bompa ook over. Dat weet intussen iedereen. Daarmee dat we hoe langer hoe meer pensioengerechtigde(?) marokkanen en turken hebben die hier nu pas aankomen, maw hier nooit gewerkt hebben, maar wel een pensioen of ocmw krijgen of rechtstreeks de home in kunnen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 augustus 2009 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |