![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#5181 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5182 |
|
Banneling
|
Ik was ook een handleiding vergeten!
Kwestie van er geen boeiende zoektocht van te maken. |
|
|
|
|
|
#5183 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Gewoon, eerst was er creatie waarop evolutie volgde. Ik geloof heel sterk in beide. Eerst zei het niets, ik kan niet niet-zijn en kabang het was/is. En zo is het verder en verder beginnen evolueren.
|
|
|
|
#5184 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5185 |
|
Minister
|
Wel grappig , hier hebben ze het in de Esoterische Traditie over dat dieren evolueerden uit de mens. Maar het is dezelfde onzin.
http://www.theosofie.net/onlineliteratuur/et/hfs7.htm |
|
|
|
|
|
#5186 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
onzin beste Argus. De evolutieleer is al lang niet meer een wetenschappelijke tak op zich, maar zit door de voortdurend nieuw-opgedane kennis verweven met nagenoeg elke andere wetenschappelijke tak.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#5187 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Jullie hebben niets , beestje A ontstaat , sterft uit en wordt een miljoen jaar later vervangen door een beestje dat er een beetje op gelijkt . Een bewijs
|
|
|
|
#5188 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#5189 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Kan je me dan bijvoorbeeld eens een fundamenteel fysiologisch verschil tussen een hond en een kat opnoemen, dat je zou doen vermoeden dat ze niet verwant zijn? |
|
|
|
|
|
|
#5190 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
voor evolutie heb je voortplanting nodig bij mijn weten is het biologisch ONMOGELIJK dat een deense dog kan paren met een mini chihuahua zijn dit nu 2 verschillende diersoorten of niet? |
|
|
|
|
|
|
#5191 |
|
Banneling
|
Ik vind dat de discussie niet eens gevoerd moet worden. Creationisten moeten gewoon vogelvrij verklaard worden.
|
|
|
|
|
|
#5192 |
|
Minister-President
|
Inderdaad.
Creationisten zijn achterlijke apen die een paar eeuwen van wetenschappelijke ontwikkelingen gemist hebben. There's no vestige of a beginning, no prospect of an end.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 18 augustus 2009 om 17:12. |
|
|
|
|
|
#5193 |
|
Banneling
|
Soms denk ik dat (forum)creationisten nuttige idioten zijn van de Dawkinsiaanse antireligieuzen.
|
|
|
|
|
|
#5194 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Met creationisten valt er niet te discussieren. Pure tijdverspilling!
|
|
|
|
#5195 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar wat bedoel je met Dawkiniaanse anti religieuzen? Ikzelf heb Dawkins ontdekt doordat een vriend mij de god delusion als cadeau gaf. Niet om met te activeren, maar omdat hij het grappig vond dat het boek dat ik wou schrijven al geschreven was. (geen pretentie hier, ik kon dat niet, al wou ik wel) Dawkins is voormij een steun, geen richtingsaanwijzer.
Laatst gewijzigd door Travis66 : 18 augustus 2009 om 19:57. |
|
|
|
|
|
|
#5196 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu, niemand houdt van creationisten en dergelijke figuren. Maar er zijn voldoende mensen die dezelfde fout maken en alle soorten van niet-empirische kennis aanvallen met als argument "geloof is schadelijk". Op die manier maken ze dezelfde dwaze fout als Dawkins zelf: empirie toepassen op niet-empirische domeinen. Dat is wat ik steeds, keer na keer waarneem: god is per definitie de Elohim vanuit de Abrahamitische godsdiensten, en na een simpele constructie vanuit de formele logica en de kansrekening is god zogezegd "ontkracht" en weet men zeker dat er "helemaal niks is wat niet kan worden bewezen" (terwijl 80% ervan niet begrijpt wat een bewijs is). En dit terwijl ze niet begrijpen welke oorsprong de kennis die ze zelf hanteren heeft. |
|
|
|
|
|
|
#5197 | |
|
Minister
|
Citaat:
Over het algemeen hebben creationisten trouwens geen enkel verstand over hoe de theorie in elkaar zit. Te blind van het bijbelstaren, veronderstel ik.
|
|
|
|
#5198 |
|
Burgemeester
|
Met creationisten valt vaak niet te praten aangezien zij andere "feiten" hebben dan mensen die er al een heel leven mee bezig zijn. Alsof dat nog niet erg genoeg hebben ze vaak ook niet het minste benul van logisch redeneren.
|
|
|
|
|
|
#5199 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Alles is aan elkaar verwant , wat duidt op dezelfde schepper.
|
|
|
#5200 |
|
Banneling
|
|
|
|
|