![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
STOP MET BEWERINGEN TE DOEN DIE JE NIET KAN STAVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! Miljaar zeg, wat voor een leugenaars zitten hier toch op dit forum. En dan doen ze nog alsof het normaal is dat ze geen bewijzen hebben maar toch dergelijke dingen moeten beweren en dat dat de enige waarheid is. ![]() ![]() ![]() Waarom maak je deze bewering dan????????????????????????????????????
Laatst gewijzigd door illwill : 19 augustus 2009 om 10:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11262 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11220 Heb ik toch onmiddelijk geantwoord, en daarop zeg je dat ik uit mijn nek lul, hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11221 waarom blijf je dan maar doorgaan, en juist ik ? ![]() Hier dacht ik dat onze conversatie teneinde was: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11240 maar toen begon je weer opnieuw naar een bewijs te vragen , bewijsmateriaal zelfs... in http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11241 Tja,,, ![]() Illwill, citeer nu eens eenmaal waar ik zeg dat ik bewijzen heb voor mijn mening. (U noemt dat een bewering, of het vasthouden aan mijn mening, mij eender, nochtans heb ik jou direct van antwoord gediend waarom ik die mening van @ Svennies (en @ Akufen dacht ik) ook had; lees de post maar eens door) Ik ging in op de post van @ Svennies, hij was ook die mening. http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11211 Oh, dan zitten er heel veel leugenaars op het forum, iedereen zelfs. Enkel de overlevende "deskundige" getuigen - die in de toren waren - hebben recht van spreken, als ze de schade met eigen ogen gezien hebben. Maar daar hadden ze de tijd niet voor, het ging om mensenlevens redden, en er was stress en paniek overal. Ja, daar heb ik ook geen bewijzen voor, Illwill; ik lul kortom uit mijn nek. ![]() Laat NIST "objectieve getuigen" aan het woord ? Heeft NIST de schade gezien of opgemeten net voor de instorting ? Op welke deskundige basis van de werkelijke schade - op die 1-1,5 uur tussen impact en instorting - maken ze hun rapporten ? Het is en blijft -volgens mijn mening- nattevingerwerk. Citaat:
Citaat:
Ja, Ilwill ? Citeer dan eens de forummers die zeggen dat ze bewijzen hebben en de enige waarheid spreken. Laatst gewijzigd door Micele : 19 augustus 2009 om 12:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11263 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt idd mijn vraag gequote, maar je antwoord niet. Je vraagt of ik bewijzen heb en je komt met nog een hoop andere vragen af. Dat is niet antwoorden op mijn vraag é ![]() Waarom juist jij? Omdat jij de bewering plaatst tiens! Ten einde? Waarom ten einde? Je had nog steeds niet op mijn vraag geantwoord. Vandaar dat ik het opnieuw probeerde. ![]() Jij beweerd iets, en nu moet ik jou gaan quoten waar jij zegt dat je er effectief bewijzen voor hebt? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, je hebt nu al toegegeven dat je nergens bewijzen voor hebt...dat kun je van maar weinig believers zeggen hier op dit forum. Dat geef ik je mee. Voor de rest...het ging hier niet over een mening maar over een feit of niet. Als je zegt dat de kern niet verzwakt of beschadigd was, is dat niet jou mening, oftewel was hij beschadigd oftewel niet. Als je dan zegt dat hij onbeschadigd was moet je dat ook logischerwijze aantonen. Dat is zo logisch als het maar kan zijn. Een mening geven of beargumenteren is idd niet liegen, ook dat zeg ik niet. Beweringen plaatsen die niet waar zijn of onaangetoond en deze gebruiken, is liegen en daar schiet je niets mee op. Als jij hier komt zeggen dat je denkt dat 9/11 een inside job is, dan zal ik je nooit beschuldigen van liegen. Dat is idd jou mening. Maar zeggen dat de torens onbeschadigd/onverzwakt waren terwijl je langs geen kanten bewijs hebt hiervoor is onzin spuien en kortom liegen. Wat zowat alle believers hier al jaren doen.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 augustus 2009 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11265 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hierzie Illwill. Hier krijg je een mooi voorbeeld van wat liegen is. ![]() Laatst gewijzigd door eti1777 : 19 augustus 2009 om 13:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, negeerlijstje weer stuk ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 19 augustus 2009 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11267 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of ging het gebouw heen en weer toen het vliegtuig insloeg, beefde het, vielen er brokstukken naar beneden of waren er vensters beschadigd van de onderste *80 verdiepingen (*WTC 1 waar hij insloeg op 87% van de hoogte), ofzo iets in die aard ? Is daar iets van te zien op die video´s ? Aan mij heb je 3-4 maal gevraagd naar bewijzen, alhoewel ik enkel dezelfde mening was als de anderen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 augustus 2009 om 14:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11268 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat het logisch is of niet heeft geen hol te maken of het gebouw beschadigd is of niet na de crash. Dit moet je aantonen indien je de bewering maakt. Als iedereen hier gewoon beweringen gaat maken heeft het toch geen enkel nut. Dan kan je gewoon heel deze topic beperken tot 2 partijen met 2 uitspraken. De believers die zeggen "het was Bush en co" en de officiele uitspraak "het was Al Qaida". Al de rest doet er niet toe want het zijn maar meningen en giswerk. Zeggen dat de kern onbeschadigd was is geen mening meer maar een bewering! Ook dat laatste is een bewering die je niet kan staven.
![]() |
![]() |
![]() |
#11269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit enkel op de verdiepingen waar het vliegtuig insloeg.(95e tot -97e verdiep van WTC1 dacht ik) Natuurlijk is dat ook geen bewijs van NIST, ze waren daar niet op dat moment. Waarom zouden verdiepingen die veel lager als de impact liggen beschadigd zijn, en dan nog de kern zelf aldaar van 47 kolommen ? Als ik op 87% hoogte van een dikke betonnen paal met ijzeren kern - op een stevig fundament, dat trillingen ook onmiddelijk dempt - met een scherpe bijl een kap insla. Dan is enkel die pakweg 85% tot 89 % fel tot gedeeltelijk beschadigd, en niet het deel van 0 tot 80 % want die "voelt" dat kapje amper. De stalen kolom zal wel een trilling meekrijgen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 augustus 2009 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ hebt dat beweerd en je hebt al toegegeven dat je het niet kan bewijzen. Case closed. Dat weet ik niet. Je kan 1000 den experimenten doen welke allemaal een ander resultaat geven door kleine variaties van elk gegeven dat kan meespelen. Dit wil nog niet zeggen dat elke van deze 1000 den experimenten aantoont wat er precies is gebeurt op 9/11. Dit moet je aantonen met bewijzen die aangetoond kunnen worden met materialen en bewijsstukken van 9/11 zelf. Waarom is dat goed voor mij? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, Case closed
Laatst gewijzigd door Micele : 19 augustus 2009 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit diezelfde wikipedialink van je Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/1550366.stm http://www.johnpilger.com/page.asp?partid=470 http://www.thedebate.org/thedebate/afghanistan.asp ... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2009 om 18:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2009 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Speculatie op z'n best" , dat artikel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS bemoeien zich al decennia lang met die regio , wat is daar zo bijzonder aan dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://911stories.googlepages.com/in...itnessaccounts Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 augustus 2009 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11277 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://zapruder.nl/portal/artikel/we...iscussie_9_11/ Laatst gewijzigd door Svennies : 19 augustus 2009 om 22:28. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op één enkele goederenlift die de hele lengte van de toren overbrugde waren alle andere liften onderverdeeld in drie secties mijn beste... Uw getuigen zijn ook géén experts die exact konden vaststellen wat er voor die schade verantwoordelijk was.... Hun oordeel berust ook maar op een aanname... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat door 9/11 Europa verplicht was mee te doen in een avontuur waar o.a. de publieke opinie geheel tegen was, en dat de invasie van Afghanistan gepland was voor 9/11 lijken me relevante feiten in het 9/11 verhaal. Bij de invasie van Irak kon Europa het terug aan om gedeeltelijk 'Nee' te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |