![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik functioneerde lange tijd niet. Was depressief, modderde maar wat aan met anti-depressiva en op den duur werd het alleen maar erger. Via een klein toevalletje geraakte ik in Nederland verzeild voor werk. M'n Waalse collega nam me mee naar de koffieshop voor mijn 1e trekje. Sindsdien is het met mij alleen maar bergop gegaan. Op professioneel, psychologisch en relationeel vlak. Daar waar ik vroeger onzeker was en piekerde over banaliteiten, kan ik nu gerust mijn taken op het werk vervullen. Sterker nog, ben nog niet zoveel maanden bezig als P.A van een team CEO's, maar ik ben nog geen 1 keer 1 taak of afspraak vergeten. No more bloody "pop-ups" in my mind, met negatieve gedachten en onzekerheid. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
24 zijn er buiten gevlogen dit jaar. wahahhahahah, nultolerantie. Achterlijke gladiolen. Weten jullie wel waar het woord "assassin" vandaan komt? Anders: zoek het eens op. Misschien zult ge daarom begrijpen waarom die Afghani's jullie reetjes nog steeds dagelijks barbecueën... |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat ontspant. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
????????????????
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Assassijnen
VEEEL interessanter: http://en.wikipedia.org/wiki/Hashshashin Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 20 augustus 2009 om 20:07. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
Zie maar dat ze aan u niet "opsteken":
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 20 augustus 2009 om 20:05. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sorry Omar, maar ik vind U geen gezellig mens.
|
|
|
#109 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Afghani's dat "onze" reet bbq'en???
En de rest enzo, ik vind U vrij racistisch overkomen dan.
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
Ik bedoelde daarmee gewoon dat de Taliban nog steeds goed de vloer aanveegt met een oppermachtig, hoogtechnologisch leger. De referentie was voor Jack bedoeld. Hij zoekt mij graag op dit forum. Dan geef ik hem een leuke repliek terug, for what it's worth...
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Da's ook uw openingszinneke bij de chicks zeker? "Ik ben militair..." Nee lid van een club �* la lucht- of zeekadetjes, maar dan voor "volwassen" mensen zou correcter zijn. Nog iets, de Vietnamoorlog had nooit zolang geduurd, moesten de Amerikaantjes hun CIA-drugs niet gehad hebben. Anders hadden die infanteristen dat nooit uitgehouden. Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 20 augustus 2009 om 20:28. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik bedreig je helemaal niet, ik gaf je enkel een vaderlijke raad. (Ik begin nu toch ook meer en meer te geloven dat je effectief paranoia wordt van dat spul...) |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Werking / bijwerking Gebruikers noemen als werking: * Ontspannen, vrolijke, opgewekte stemming. * Prikkeling fantasie. * Gevoelsversterker, openheid, minder geremd. * Zintuigen (zien, horen, ruiken voelen, proeven) werken intensiever en subtieler. En de volgende bijwerkingen: * Onrust, angstig, paranoia * Denk - en geheugenproblemen * Vaak: droge mond, rode ogen, duizelig, hartkloppingen en minder vaak: misselijk en hoofdpijn.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 20 augustus 2009 om 21:48. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Minister-President
|
De zelfverzekerdheid waarmee mensen hun onwetendheid tentoonstellen blijft mij steeds verbazen.
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|