![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7721 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7722 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij maakt er alleen maar nog meer kwatjs van. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7723 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Paulus : 22 augustus 2009 om 00:17. |
|
|
|
|
|
#7724 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe lang denk je hier deze keer te kunnen blijven, carlgustaaf? Hoeveel bans heb jij inmiddels eigenlijk al verzameld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7725 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7726 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou het niet weten... K�*n het Paulus wat schelen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7727 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7716
Ik legde dus uit waarom voortplanting weldegelijk onder de noemer van seksualiteitsbeleving valt, zoals men trouwens ook leert in de lagere school, zoals je weet..... Leg jij nu eens uit waarom dat niet zo zou zijn, zoals jij beweert. Al was het maar om iet of wat 'normaal' over te komen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 augustus 2009 om 00:28. |
|
|
|
|
|
#7728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dag Rafke Bye bye ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 augustus 2009 om 01:36. |
|
|
|
|
|
|
#7730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke "omstandigheden", Paulus? Voel je je nu de "overwinnaar" in deze discussie? Jammer dat je nog altijd niet geleerd hebt wat het verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Jij krijgt van mij gelijk. Een discussie met jou is namelijk even zinvol als een discussie met een stenen muur. Met dat verschil dat een stenen muur niet aan het schelden en beledigen slaat wanneer hij zijn gelijk niet kan halen...
|
|
|
|
|
#7731 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het moment in de discussie uiteraard... Maar euh..., ik dacht dat je de kelk ging laten voorbij gaan?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe zit het? Ga je nu nog uitleggen waarom het voortplanten van de soort volgens jou niet onder de noemer seksualiteitsbeleving valt, of weet je zo ook wel hoe onzinnig dat is? Tot in de kronkel. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#7732 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En jij hebt het duidelijk niet. Maar dat wisten we dus al.
|
|
|
|
|
#7733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vrees echte voor jou dat de meelezer net iets slimmer is dan jij denkt. Wat was je laatste weerwoord nu weer? "Kwatjs" of "bla bla bla"? Hoe zit het? Ga je nu nog uitleggen waarom het voortplanten van de soort volgens jou niet onder de noemer seksualiteitsbeleving valt, of mogen we dat niet weten misschien? Je beseft toch dat door een weigering op de vraag om je eigen mening te onderbouwen alleen maar kan overkomen als hoe onredelijk je bent in je argumentatie? En toch heb je ergens gelijk. Het heeft inderdaad geen zin om ongefundeerde meningen te ventileren. Je maakt er jezelf alleen maar belachelijk mee. Tenminste als je normaal bent. Maar ik begrijp het wel natuurlijk. Daarom vind ik het ook meelijwekkend. Tot in de volgende kronkel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 augustus 2009 om 12:14. |
|
|
|
|
|
|
#7734 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heeft jou nochtans nooit kunnen tegenhouden...
|
|
|
|
|
#7735 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat jij steeds eerlijk antwoordde?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7707 Ik noteer dat de weigert je mening te onderbouwen. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7727 Omdat je gelijk hebt en er tegen mij niet te praten valt. Is het niet? hi hi, hééél geloofwaardig Raf Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 augustus 2009 om 13:44. |
|
|
|
|
|
#7736 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7737 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of moet ik Wolfgang zeggen ? Ik heb je door hoor ! Laatst gewijzigd door buurman : 22 augustus 2009 om 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#7738 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
In 't begin aan je stijl; gisteren ging je hier met de billen bloot. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 augustus 2009 om 14:08. |
||
|
|
|
|
|
#7739 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 22 augustus 2009 om 14:17. |
|
|
|
|
|
|
#7740 |
|
Banneling
|
hier zitten nogal eens straffe detectives bij mekaar zeg.
Geweldig gewoon. |
|
|
|