![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt.
Je noteert maar een end weg. Citaat:
Kijk eens aan: we zijn het vaker met elkaar eens dan je dacht.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#7742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#7743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7746 |
|
Banneling
|
hij stak boven de middelmaat uit. En als je zelf een minus habens bent, dan steekt dat. Zeer menselijk.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 augustus 2009 om 14:57. |
|
|
|
|
|
#7747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je jezelf als parameter neemt wel ja...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 augustus 2009 om 15:09. |
|
|
|
|
|
#7748 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is er misschien iemand anders die weet waarom de voortplanting der soorten niet onder de noemer sekualiteitsbeleving valt, zoals Raf beweert?
Want hijzelf wil niet zeggen waarom. Paulus. |
|
|
|
|
|
#7749 |
|
Banneling
|
Het is natuurlijk in die zin, dat het de voortplanting beperkt
|
|
|
|
|
|
#7750 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7751 |
|
Banneling
|
Ik was tot nu toe nooit in direct contact met de moderatie op DIT forum...W�*t zou ik die mensen moeten vragen ? Dat jij een pseudo van Wolfgang Meister bent ( verdenk ik toch ) ?
|
|
|
|
|
|
#7752 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7753 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus als je seksualiteitsbeleving volledig losgekoppeld is van de voortplanting, voor dewelke je dan de hulp van een ver gevorderde technologie moet inroepen, dan is er toch iets niet helemaal in orde volgens mij...Het is maar een gedacht, hé... |
|
|
|
|
|
|
#7754 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een halve gare met een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
|
|
|
|
#7755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet jij misschien waarom dat de voortplanting der soorten niet onder de noemer seksualiteitsbeleving valt? Raf wil het niet zeggen, zie je... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7756 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar als een paar halvegaren , die blijkbaar door die persoon geobsedeerd zijn, mij zo verder blijven noemen, zal ik dat dan maar als een compliment opnemen, vooral omdat anderen op dit forum over die persoon precies niet zo een slecht idee hebben. Dus : jullie doet maar. Jouw échte naam is toch ook niet Andro, neem ik aan ? Dus wat maakt het allemaal uit ? |
|
|
|
|
|
|
#7757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
welkom buurman. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 augustus 2009 om 19:36. |
|
|
|
|
|
|
#7758 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7759 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Seks dient niet louter om ons voort te planten, het is vooral een bondingmechanisme. Er bestaat geen nauw verband tussen seks en voortplanting. Het aantal vrijpartijen dat gebeurt met het oog op voortplanting is altijd heel beperkt geweest bij de mens. Indien iedere copulatie een kind zou teweegbrengen, dan had de wereld honderdduizenden jaren geleden al overbevolkt geweest zijn.
|
|
|
|
|
#7760 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|