![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gillend, ...
of glunderend. Afhankelijk van waar ze vandaan kwamen, wat ze hier deden, en waar ze nu heen trekken. Maar dat ze 'deze modelstaat' voor bekeken houden, d�*t staat wel vast. Zullen ze ooit terugkomen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 23 augustus 2009 om 17:10. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb dit wel degelijk goed gelezen. Het gaat inderdaad "maar" om een vraag. Maar aan welke bevolkingsgroep vraag je het? Juist ja, aan degenen die nu al alles moeten betalen. De modale arbeider heeft geen schuld aan de crisis, het kost hem wel veel, zeer veel geld. En aan diezelfde arbeider ga jij nu vragen om geld, waar hij toch ook op rekent, te laten vallen voor de staat. Om het ambtenarenapparaat van Wallonië te betalen, om.....
|
|
|
|
#104 |
|
Gouverneur
|
Als je vrouwen een belasting vraagt,aan mannen die ze nu op tv belangrijk vinden,bv-schap,heb je nu geen problemen meer,aan inkomsten,aan de Belgische staat.
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
Wat is nu die schamele 15% voor een graaier die gretig in de bonussenkist grijpt ? Ik zou de pensioenen van die mannen gewoon afschaffen.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Afgunst ? Afkeer zal je bedoelen. Ik haat namelijk schraperige geldwolven. Al heb ik als grote dierenvriend wel een hekel aan dat woord.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ja, daar heb ik ook aan gedacht dat er dan misschien op die manier iets mag tegenover staan. Dat dat kan verlaagd worden naar gelang hoe lang je dat sparen niet hebt kunnen aftrekken ofzo. Wel afhankelijk natuurlijk van het feit of de overheid op een tweede en derde peiler blijft aan sturen in plaats van op slechts één zoals ik het liever zou hebben. Indien de overheid een gelijk pensioen voorziet voor iedereen waar van te leven valt dan moet pensioensparen niet meer fiscaal aftrekbaar zijn en kan het ook belast worden zoals soortgelijke financiële produkten. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Met andere woorden een nuloperatie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laten ze beginnen met het ambtenarenpensioen en het privépensioen in één stelsel te gieten... En inderdaad aangezien er ingeleverd moet worden, de rijkste pensioenen het eerst. Dan zul je zien dat het merendeel van de privépensioenen ondanks hun 'bijsparen' nog altijd niet kunnen tippen aan de overheidspensioenen... Een beetje communisme en iedereen gelijk voor de wet vanaf 67jaar kan geen kwaad. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Alleen gaan ze daar in de prive om de één of andere reden niet mee akkoord gaan.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 augustus 2009 om 20:08. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Veel poen pakken in het begin, alles opsmoderen en op hun oude dag een luizige cheque van 900 euro in de bus. Assume your choices, my little greedy friends... Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 augustus 2009 om 20:26. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dit het niveau dat u wenst? Serieus nu, hou op met die achterklap, uw obsessie voor mijn persoon wordt wat genant. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Minister
|
Citaat:
Juist, weer de tweeverdieners.
|
|
|
|
#119 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ze krijgen iedere godvergeten feestdag + brug en zullen zeker nooit meer dan 38 uur werken. Een groot deel van de ambtenaren verveelt zich letterlijk dood.
|
|
|
|
#120 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Netto maandloon voor een voltijdse functie (13 jaar dienst) van ongeveer 42.300 bef is volgens mij niet echt hoog. |
|
|
|
|