![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat verschillende golven blanke invallers heel Afrika en het Midden Oosten door de eeuwen heen verbleekt hebben. De Egyptenaren inbegrepen. Vervolgens, er zijn wél degelijk zwarte farao's geweest. En de huidige arabieren zijn wel degelijk de afstammelingen van haldfbloeden, verwekt tussen blanke invallers + zwarte autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Althans bedankt voor de puike vertaling van mijn 'ludiek' standpunt in een vrij strakke, koude en politiek correcte taal. Anderzijds vind ik het wel 'tof' te merken dat er heel wat mensen enthousiast met deze existentiële problemen actief bezig zijn. Mijn eigen denkpatroon of houding tegenover al dit gebeuren kan als volgt worden samengevat: 'Je m'empresse [d'en] rire de peur d'être obligé d'en pleurer' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor de rest lijkt de Europse samenleving meer en meer een jungle te worden net als in de USA, waar ook grondwetten en regels bestaan maar het dagelijks bestaan aan de gebeurtenissen worden overgelaten (niet aan het toeval, maar aan de gebeurtenissen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Vreemdeling
|
![]() Trouwens, wat daar gebeurde is niet zo erg, het ging toch maar om een blanke, daarvan zijn er hier toch genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Vreemdeling
|
![]() Nog maar 5 post en ik kan u nu al niet verdraagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Vreemdeling
|
![]() Intolerant manneke. Blank, zeker?
![]() |
#411 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |