Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2009, 22:22   #401
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Ooit van de Volkeren van de Zee, of Zeevolken gehoord ? Dit zijn enkelen van degenen die blanke genen verspreid hebben tussen de zwarte bevolking van Afrika . Deze krijgers verplaatsten zich met vrouw en kinderen, en zelfs de Egyptenaren hadden er een hele kluif aan vooraleer ze op het nippertje te kunnen verslagen. Ondertussen was er al veel bloed en sperma gevloeid, en na hun nederlaag schijnen de toonaangevende Egyptenaren, en dit tot in de hoogste rangen, zich zeer geïnteresseerd te hebben in de vrouwen van de verliezers, met als gevolg een nieuwe lading blanke genen in de omloop , en een algemene verbleking van de bevolking .
Begin maar eens met Wikipedia : Zeevolken, daar is het eenvoudig genoeg uitgelegd om een eerste vaag overzicht te krijgen.
Maar er zijn nog andere blanken geweest die zich in Afrika gevestigd hebben, vooraleer te verdwijnen in de oorspronkelijke zwarte bevolking, niet zonder eerst wat witte genen achter gelaten te hebben in de grote gemeenschappelijke Afrikaanse genenpoel...
De Egyptenaren waren helemaal niet zwart. Forumspook wordt de spreekbuis van Black Power op het forum.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 22:41   #402
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De Egyptenaren waren helemaal niet zwart. Forumspook wordt de spreekbuis van Black Power op het forum.
Je beschuldigt mij van " dubbelnickisme " om je gelijk te krijgen ? Waar zeg ik dat de Egyptenaren zwart waren ?
Ik zeg dat verschillende golven blanke invallers heel Afrika en het Midden Oosten door de eeuwen heen verbleekt hebben. De Egyptenaren inbegrepen.
Vervolgens, er zijn wél degelijk zwarte farao's geweest.
En de huidige arabieren zijn wel degelijk de afstammelingen van haldfbloeden, verwekt tussen blanke invallers + zwarte autochtonen.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 00:05   #403
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Je beschuldigt mij van " dubbelnickisme " om je gelijk te krijgen ? Waar zeg ik dat de Egyptenaren zwart waren ?
Ik zeg dat verschillende golven blanke invallers heel Afrika en het Midden Oosten door de eeuwen heen verbleekt hebben. De Egyptenaren inbegrepen.
Vervolgens, er zijn wél degelijk zwarte farao's geweest.
En de huidige arabieren zijn wel degelijk de afstammelingen van haldfbloeden, verwekt tussen blanke invallers + zwarte autochtonen.
Je theorietje is je reinste onzin. Om te beginnen, Arabieren komen uit het Arabische schiereiland, dat in Azië ligt. Ook Joden komen uit het Nabije-Oosten (Azië). Imazighen komen uit Noord-Afrika.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 07:46   #404
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het verschil zit in opvoeding, Turkse kinderen krijgen discipline mee, respect voor gezag, in hun moskee luisteren ze naar de preek uit Ankara, niet naar een of andere imam die voor broodheren predikt maar niets weet over onze samenleving.
Het gaat me dus niet om inruilen maar opvoeding, op scholen zijn ook minder probelemen met Turkse kinderen wat gedrag betreft, ze studeren vaker af en vinden ook makkelijker werk, in relatie tot hun Marokkaanse broeders
Niets nieuw onder de Zon.

Althans bedankt voor de puike vertaling van mijn 'ludiek' standpunt in een vrij strakke, koude en politiek correcte taal.

Anderzijds vind ik het wel 'tof' te merken dat er heel wat mensen enthousiast met deze existentiële problemen actief bezig zijn.

Mijn eigen denkpatroon of houding tegenover al dit gebeuren kan als volgt worden samengevat: 'Je m'empresse [d'en] rire de peur d'être obligé d'en pleurer'
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 08:16   #405
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Niets nieuw onder de Zon.

Althans bedankt voor de puike vertaling van mijn 'ludiek' standpunt in een vrij strakke, koude en politiek correcte taal.

Anderzijds vind ik het wel 'tof' te merken dat er heel wat mensen enthousiast met deze existentiële problemen actief bezig zijn.

Mijn eigen denkpatroon of houding tegenover al dit gebeuren kan als volgt worden samengevat: 'Je m'empresse [d'en] rire de peur d'être obligé d'en pleurer'
wel niet vergeten dat ook Turken een fundamentalistische vleugel hebben, en onderlinge contacten met radicale Marokkaanse richtingen wel eens voor verassingen kunnen zorgen, een probleem wat "politiek correct" niet bestaat!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 09:05   #406
cheverrant
Partijlid

Standaard lang leve de multikulturele samenleving

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zulke 'racistische' initiatieven zijn niet nodig als de 'verantwoordelijken' hun verantwoordelijkheid nemen!
Een groot probleem is natuurlijk dat verkozen politici geen verantwoordelijkheid nemen, of indien zij dat wel doen, het dan enkel doen wanneer het geen blaam kan opleveren van internationale organisaties...
Voor de rest lijkt de Europse samenleving meer en meer een jungle te worden net als in de USA, waar ook grondwetten en regels bestaan maar het dagelijks bestaan aan de gebeurtenissen worden overgelaten (niet aan het toeval, maar aan de gebeurtenissen).
cheverrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 09:37   #407
verdraagzaamheid
Vreemdeling

verdraagzaamheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
http://www.gamaniak.com/video-3642-a...s-a-paris.html

Filmpje helemaal uitkijken !!

Zoiets blijft ONBESTRAFT zolang je voor SPa, OpenVLD, CD&V, Groen! en andere linkse partijen stemt...zij hebben zo 'n maatschappij gemaakt.

Hopelijk ondergaan hun kiezers regelmatig HETZELFDE lot !!!
Zitten er zo'n kiezers in uw buurt...bedank ze alvast voor zo een samenleving !!!!
Wie onze moslimvrienden zoals in dat filmpje oppakt is een vuile racist. Vwala. Dat is mijn gedacht.
verdraagzaamheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 09:40   #408
verdraagzaamheid
Vreemdeling

Standaard

Trouwens, wat daar gebeurde is niet zo erg, het ging toch maar om een blanke, daarvan zijn er hier toch genoeg.
verdraagzaamheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 10:30   #409
nutz
Vreemdeling

nutz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar nutz
Standaard

Nog maar 5 post en ik kan u nu al niet verdraagen.
nutz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 10:56   #410
verdraagzaamheid
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutz Bekijk bericht
Intolerant manneke. Blank, zeker?
Oud 24 augustus 2009, 11:01   #411
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutz Bekijk bericht

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be