![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor jou een absurditeit.... De vraag leuk ontweken....het ongelijk ontkend met narrengelach... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Touché
![]() Nouja, blijft moord zowiezo... Ik denk dat in onze maatschappij oplossingen genoeg zijn voor opvang van jonge moeders etc. Man man, al mocht mijn dochter zwanger worden op 12, ik zou nog geen abortus aanraden, tenzij het haar leven zou kosten.
![]() |
#504 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
MAAR die auto moet wel weg uit de garage van persoon B simpelweg omdat het ZIJN garage is ongeacht wat persoon A hier van vindt. In mijn eigen huis gooi ik ook buiten wat ik wil, zelfs spullen die niet van mij zijn maar WEL in mijn huis staan. Analogie naar abortus is simpel, een vrouw is baas over haar eigen lichaam en mag dus alles wat ze daar niet in wenst gerust buitengooien. Ge kunt geen vrouw verplichten om deze "parasiet" (volgens de letterlijke definitie is een embryo een parasiet, hoe shoquerend dit ook mag klinken) te laten zitten. Ik zou ook (als man dan) niet willen dat ze bij mij iets binnengooien en het er niet mag uit gooien. Het enige probleem is dat dat embryo afhankelijk is van de vrouw, maar dat is haar probleem niet en nog minder van dat embryo, want die is zich toch van niks bewust.
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar abortus zou geen eerste keuze moeten zijn...
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen - maar abortus mag nóóit gezien en gebruikt worden als vervangmiddel voor anticonceptie - en dát is wat er langzaam gaat gebeuren indien men eenzelfde persoon tot 8 X toe gaat aborteren - er zou dan tegelijkertijd een verplichte 'sterilisatie' moeten uitgevoerd worden - probleem opgelost! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat laten wegnemen is ook niet zonder de nodige trauma's hoor... Enfin ik sta er liever allemaal niet bij stil ![]()
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 15 �* 16 jaar. (eerder 16)
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lichaam van een twaalfjarig meisje is fysiek nog niet volgroeid. Een zwangerschap op die leeftijd maakt dat kindlichaam fysiek "naar de kloten".
Laatst gewijzigd door Pietje : 24 augustus 2009 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad!
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
18
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allez, 12 = 16 dan.
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom geen foetus doden? In Afrika en het Midden-Oosten sterven mensen met hopen, aan een niet-natuurlijke dood.
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is een hemelbreed verschil.
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk , ze kopen er gene , ze maken er bewust ene , en leveren allebei de nodige stukken ervoor .
Citaat:
Wie heeft het een embryo al horen zeggen dat het geen probleem is om door een stofzuiger te moeten ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |