![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11341 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Al de complottheorieën werden professioneel ontmanteld, en er is tot op de dag van vandaag geen enkele noemenswaardige vooruitgang geboekt vanwege de believerskant. Degenen die echter wel blijven roepen dat de officiële versie larie is, mogen de bewijzen op tafel leggen. |
|
|
|
|
|
|
#11342 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij de luchtruimverdediging van het "meest beveilige gebied" ter wereld ( en de US regering was op de hoogte van nakende aanslagen) stel ik me toch serieus vragen, als dit stukje uit Wiki klopt.
Als iemand juistere gegevens heeft, ga je gang. http://en.wikipedia.org/wiki/Timelin...ber_11_attacks Ik pik er de betreffende uit die mijn job indirect betreffen: Het vetgedrukte maakt het volgen van een (gekaapt) verdacht vliegtuig duidelijk, het vliegtuig blijft zichtbaar op de radarschermen door zijn weerkaatste radarecho in de vorm van een "blip" of bewegend streepje per antennetoer (om de 3 sec). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is nergens sprake van een interceptie van de 2 F-15, die om 8h 46 opgestegen waren ... de gekaapte vliegtuigen waarvan de laatste neerstortte om 10 h 03, daar ligt 1h 18 tussen. Een F 15 haalt tot Mach 2,5 of > 2.600 km in één uur... WAAROM waren er maar 2 F-15 ingezet, waarom landden die 2 F-15 AL na 7 minuten, om 20 min later (9h13) weer op te stijgen ? Hadden ze geen andere jachtvliegtuigen ? De 2 F15´s boven Washington 10.10 hr... waren wslk dezelfde F-15s ? die 1h 20´later (10h39) verdachte vliegtuigen moesten neerhalen ? Daarbij heeft NORAD (NEADS) ook zijn eigen opsporingsradars die technisch veel verder moeten staan betreft vliegtuigen-selectie als eenvoudigere burgerradars. Hun personeel (van NEADS) is ook extra en beter opgeleid vijandige of verdachte vliegtuigen op te sporen en te vervolgen in het luchtruim, NORAD/NEADS moeten hun eigen F15- of andere F-en-piloten zo snel mogelijk naar de gekaapte vliegtuigen leiden, hebben ze dat gedaan ? ? Hoeveel jachtvliegtuigen waren echt inzetbaar die morgen van 9/11 ? Laatst gewijzigd door Micele : 24 augustus 2009 om 22:07. |
|||
|
|
|
|
|
#11343 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11344 | |||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor iemand die de minste moeite gedaan heeft zijn claims zoals die van u ronduit lachwekkend. Ik heb geen problemen met mensen die niet geloven dat er niet meer achter zat en dat Al Qaeda de schuldige is, maar zij die beweren dat er geen bewijzen voor het tegendeel bestaan weten niet waar ze over spreken. Zij die hetzelfde claimen en insinueren tot die conclusie te zijn gekomen na onderzoek kunnen beter wegblijven uit dit soort topics als ze zich niet al te belachelijk willen maken. Het ontbreken van eender welk bewijs in uw posts, het niet nalaten van voor de volle 100% met brede gegeneraliseerde claims af te komen zijn ook twee mooie aanwijzingen dat de vorming van uw ideeën waarschijnlijk niet afkomstig is van een proces waar enig denken aan te pas kwam, maar eerder een gevolg is van suggestieve media. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#11345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Who cares about 'de officiële versie' het gaat om de waarheid.
Waar komt het idee vandaan dat de onderscheppingen eigenlijk vlekkeloos hadden moeten verlopen en dat alle betrokken parijen naadloos/foutloos hadden samen moeten werken ?? Er zitten nog al wat lagen in de besluitvorming om uiteindelijk te komen tot het neerschieten van een burgervliegtuig. Achteraf is het makkelijk lullen , nu weten we wat de toestellen precies van plan waren , toen niet. |
|
|
|
|
|
#11346 |
|
Staatssecretaris
|
Wat de uiteindelijke plannen waren, is irrelevant (dat is nog maar een tiental keer met hand en tand uitgelegd in deze topic). Als men onderscheppings-procedures zou afstemmen op wat de uiteindelijke plannen zijn van een gekaapt vliegtuig, dan kan met net zo goed een boek kaarten nemen en beginnen kleurenwiezen.
|
|
|
|
|
|
#11347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de vraag of je een passagiers vliegtuig uit de lucht gaat knallen is het erg relevant om te achterhalen wat ze van plan zijn, volgens u niet ? |
|
|
|
|
|
|
#11349 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Daar kan ik nu eens weinig aan toevoegen sé. U stelt dan ook de verkeerde vraag. Deze exacte (maar totaal verkeerde) argumenten zijn nog maar een tiental keer aan bod geweest in deze draad. Kan u nu echt niets beter verzinnen dan die onzin terug boven te halen? Zonet probeerde u ons nog te overtuigen dat u onderzoek had gedaan, verder keek dan uw neus lang is, en nu begint u flaters van een half jaar terug te herhalen? Laatst gewijzigd door Akufen : 25 augustus 2009 om 00:33. |
|
|
|
|
|
|
#11350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men kan ze afleiden naar minder bewoond gebied, men kan ze zelfs dwingen te landen op een afgelegen militaire luchthaven... |
|
|
|
|
|
|
#11351 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
het volstaat niet te zeggen: " het officiële verhaal klopt niet dus ik heb gelijk". 911 zijn gewoon religieuzen. alsof fouten in de Bijbel zouden bewijzen dat de koran het bij het rechte eind heeft. het officiële verhaal is voor dit topic eigenlijk volslagen irrelevant. Zoals Illwill herhaaldelijk aangehaald heeft. heb je bewijzen dat de Vs overheid verantwoordelijk is voor 911 dan moet je die op tafel leggen. plain and simple. Dat een toren niet gevallen is zoals je denkt dat hij zou moeten vallen volstaat echt niet |
|
|
|
|
|
|
#11352 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Refereren naar complotaanhangers of believers of conspiracy nuts t.o.v. mensen die hun twijfels hebben bij de OCT is gewoon een manier om reacties op uw beweringen te ontwijken. We zijn hier niet om het proces te doen van de 9/11 Truth movement. We vragen slechts om de OCT te staven met bewijzen en de vele fouten te rectificeren. Hoe kunnen jullie daar nu als skeptici tegen zijn? Eénrichtingsscepticisme? Hoe kunnen jullie nu bevredigd zijn met 'de OCT is de meest overtuigende, punt, boeken toe!'? |
|
|
|
|
|
|
#11353 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
je kunt ook gewoon aangeven dat je de officiele versie niet gelooft. Je moet eens uit die logica stappen alsof het complot vs Officieel zou zijn en 1 van beide waar MOET zijn. HEt is niet omdat de bijbel de bal altijd mis slaat dat de koran het altijd bij het rechte eind moet hebben hé. het is niet omdat ik de koran aanval dat ik in de bijbel geloof. Mensen als Svennies hebben al herhaaldelijk aangegeven dat de verantwoordelijken van 911 binnen kringen vd VS regering en overheid zitten. da's iets heel anders dan "enkel" de officiele versie ontkennen of afdoen als onzin. ik kan me trouwens niet over de officiele versie uitspreken, net zoals ik me niet over de bijbel moet uitspreken als ik de inhoud vd koran aanval Citaat:
Citaat:
tot nu toe is dit een aanname zonder bewijs. geen daders, geen motief, praktisch onmogelijk binnen de gegeven omstandigheden, ... |
|||
|
|
|
|
|
#11354 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En het motief zeg je? Dat is een grap veronderstel ik? Als u dat nog moet vragen, in 2009, zoek dan snel een andere hobby en blijf maar geloven dat ze aanvielen 'because they hate our freedom'. Het motief is net een van de sterke bewijzen dat (groepen binnen) de Amerikaanse overheid er achter zitten, net zoals de vorige aanvallen in de afgelopen eeuw (Tonkin, Murrah gebouw, WTC 93,...) Trouwens, nog niet zo lang geleden plaatste ik 2 links naar een uiteenzetting van de mogelijke daders. Dat natuurlijk genegeerd werd door iedereen. En waarom? Omdat zo'n dingen niet weggewimpeld kunnen worden. De bewijzen zijn er op alle vlakken maar als ze u niet aanstaan dan doet u alsof ze niet bestaan. En meer dan de bewijzen gewoon negeren komen u en anderen zelfs daags nadien beweren dat ze niet bestaan. Volgens mij beseffen velen niet hoe blind ze zijn geworden door steeds de leugen voor zichzelf te herhalen. Demolition access to the World Trade Center towers: Part one - tenants Demolition Access To The WTC Towers: Part Two - Security |
|
|
|
|
|
|
#11355 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
dus als de Vs een visa uitdeelt en die persoon nadien in de VS dronken rondrijdt is dat ook een complot vd Vs overheid?
er waren geen explosieven in de torens. deze vraag stelt zich niet. Volgens de toenmalige stand van zaken kon met dat ook niet uitvoeren zonder medeweten vd duizenden werknemers in de torens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
neen, de Vs controleerde al geruime tijd de irakese olie. Daarvoor een bloedbad onder de eigen bevolking aanrichten zou een grap zijn. een heel onsmakelijke maar smaken verschillen. Citaat:
een gok, gis, vermoeden. waardeloos zonder objectieve verifieerbaar bewijsmateriaal. Citaat:
je gokt en gist er op los. de conclusie staat vast en je werkt altijd toe naar je eigen, op voorhand, vastgelegd resultaat. dat noemen ze geloof akufen. Maar wat wil je er eigenlijk mee bereiken? |
|||||
|
|
|
|
|
#11356 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
En btw, Svennies heeft heel wat informatie en argumenten bijgebracht. En dat er hier en daar technische fouten gemaakt werden is natuurlijk maar menselijk. Jullie maken weinig fouten...omdat jullie ook nooit iets bijbrengen buiten de gewoonlijke 'believers' bashing. Mensen als Svennies, Akufen, ea doen die stap in het donker, met het risico dat je soms niet weet waar je je voet neerzet. Jullie blijven maar in het licht staan tot de 'andere' de donkere zones voor jullie verlichten. Je zegt zelf dat je de OCT niet kent, maar toch kom je (jij mss minder dan sommige anderen ...) hier tussen zij die er toch iets van proberen te maken om de discussie te vervuilen met veralgemeningen en ridiculisaties zonder maar de minste blijk van echte zin om tot een mogelijk antwoord te komen van hoe 9/11 nu in elkaar zit. Citaat:
En ik vervang niets. Het is de 9/11 topic, niet de 9/11 Truth Movement topic. Citaat:
Er zijn aanwijzingen dat WTC1 & 2 een CD was. Met CD bedoel in controlled destruction en niet controlled demolition per se zoals die op een conventionele manier wordt uitgevoerd. Er zijn zoveel aanwijzingen voor een samenzwering. Maar blijkbaar zal er zoals JFK, ea nooit concensus over bestaan en de annalen ingaan als conspiracy fiction. If we do not learn the lessons from the past, we are doomed to make the same mistakes again. |
|||
|
|
|
|
|
#11357 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Conspiracy Facts: Er is al eeuwen een jacht naar de schatten van oude beschavingen, op zoek naar ons bestaan en technologie. Let's face it, die beschavingen stonden op bepaalde vlakken wel voor op ons. Die hadden al weet van planeten die wij pas ontdekten met hoogtechnologisch equipment. Een deel van die schatten, van babylon waren uiteindelijk in frankrijk beland, die de nazis geplunderd hebben en wat hadden die plots hoogtechnologisch equipment. De nazis werden overigens gesponserd door de grootvader van Bush. Maar die vonden dat het rijk te fel uitbreidde naar hun zin en maakte er een eind aan en zo belande de schatten naar de us, waar vele nazis hun geheimen, rocketscience, mind control etc, prijsgaven in ruil voor gratie en kregen postjes in defensie, ruimtevaartonderzoek etc. Wie heeft Afghanistan in de eerste plaats bewapend? De usa. Val van de Sovjets was het resultaat. Hoeveel democratien er daarna niet verwoest zijn door hen en waar ze nog steeds controle hebben. Verder naar bush administration. Bush elected? Daar geplaatst meer bepaald. Bush heeft banden met de Osama's. Rechterhand Dick Cheney, die reeds al jaren invloedrijk was en bij elke president zwermde, wou de patriot act al 20 jaar geleden maar is er nooit doorgekomen. Nu kon die er doorgejaagd worden in 24h waar het congress de 500 blz tellende act zou over moeten hebben gelezen en nagedacht. Afghanistan, goed voor controle over olie en drugs en wie weet wat andere onderzoeken naar historie. Irak, hetzelfde, u weet onder welke voorwendsels, controle olie en alles gestolen van Mesopotamie. Na afloop zei Cheney dat Bush een mietje werd sinds 2de ambt. Nuff said. Als u denkt dat ze om het amerikaans volk geven, think again, het enige waar geld naar gaat is naar defensie en alles word defensie, cia, fbi, nasa,.. Do the math |
|
|
|
|
|
|
#11358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Andere opties om het te voorkomen had men niet . Overigens heb ik die kwestie ook uitvoerig onder de loep genomen , en er bleek geen spetter bewijs voor een bewuste manipulatie door de US government en/of dienst diensten |
|
|
|
|
|
|
#11359 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het idee dat er zo veel mensen tot op de dag van vandaag met succes onder druk worden gezet is , tja .... Citaat:
De Twin towers zijn de meest onderzochte gebouwen ooit , het barst van de onderzoeken welke door u altijd totaal worden genegeerd . Juist dit is voor mij totaal onbegrijpelijk ,en laat voor mij zien dat u niet met waarheidsvinding bezig bent . Niet de inhoud van een onderzoek maar de uitkomst ervan bepaald of u er in wil kijken of niet |
|||
|
|
|
|
|
#11360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[
Citaat:
wie een schuldige aanwijst moet sceptisch bekeken worden , in dit geval het officiële verhaal en de alternatieve beschuldigingen . Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 augustus 2009 om 18:40. |
|
|
|
|